2011-04-20, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kurt1
Gatuprostitution finns inte i denna lilla stad. Men det finns någon/några lägenhetsbordeller med thailändskor och negresser, har jag för mig. Se bl.a. Extrabladets länk ovan i tråden.
www.hedomax.com

området heter Vendsyssel tror jag

undvik negresser i F-hamn
Citera
2012-12-26, 14:58
Medlem
meramans avatar
Finns inget bra utbud alls i denna stad tyvärr
Citera
2014-07-12, 17:44
Avslutad
Fredrikshamn, bordell?

Tjenare! Hade nu tänkt att ta mig en båttur över till Danmark och undrade ifall någon kände till några bra, rena, bordeller som ligger i/nära Fredrikshamn? Hade gjort mig och lilleman glad!
Citera
2017-03-05, 19:00
Medlem
zxcvasds avatar
Det var ett tag sedan jag var i Fredrikshamn sedan sist så jag tyckte det var dags att kolla in läget igen samt ge en uppdatering till er andra.

Tidigare har jag varit på en thaisalong på stan samt lägenhetsbordellen på Damvej med Jamaicanskorna.
Denna gången provade jag kliniken på Asylgade.
Det var en väldigt vacket tjej samt en äldre dam som tog emot. Bägge thailändskor.
Fick en prislista i A4-format med en massa olika erbjudanden som jag skummade igenom och valde därefter en 60 minuter cocktail för 1600. I det ingår massage och sex.

Vacker tjej som sagt och med en sexig kropp. Däremot var massagen ganska meningslös. Lite armbågar i ryggen och lätt massage på kroppen i övrigt. Men detta ges bättre på vanliga thaiställen tycker jag. Massagen höll på i ca 30 minuter, därefter tog hon av sig klänningen och sen var det sex resten av tiden. Sexet var däremot till belåtenhet så nästa gång skippar jag massagen och tar bara sex.
Citera
2021-05-22, 10:05
Medlem
PaoloRobertos avatar
Åker ner snart, någon med tips nu 2021?
Citera
2022-04-23, 15:43
Medlem
zxcvasds avatar
Nu när gränserna öppnat igen hade det varit fint att ta båten till Frederikshavn och knulla lite. Det ser dessvärre ut som att Jasmine thaimassage har stängt. Vet någon aktuell status på inrättningar i Frederikshavn med full service?
Citera
2022-04-24, 17:42
Medlem
Kurt1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zxcvasd
Nu när gränserna öppnat igen hade det varit fint att ta båten till Frederikshavn och knulla lite. Det ser dessvärre ut som att Jasmine thaimassage har stängt. Vet någon aktuell status på inrättningar i Frederikshavn med full service?

Det har väl alltid varit uselt utbud i F-hamn? Och nu har väl dessutom båten flyttat till Majorna (dvs mer ocentralt och sämre läge)?
Citera
2022-04-24, 20:36
Medlem
zxcvasds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kurt1
Det har väl alltid varit uselt utbud i F-hamn? Och nu har väl dessutom båten flyttat till Majorna (dvs mer ocentralt och sämre läge)?
Jasmine var bra tycker jag. Hade gärna besökt den igen.
Citera
2024-10-04, 09:33
Medlem
I frederikshamn på besök förra veckan. Dit åker jag inte tillbaka för att träffa köpedamer.

Tog kontakt med Veronica som fanns på en annons på AnnonceLight

Besökte henne i en rätt sunkig lägenhet i ett tryggt område dock.
Tjejen som öppnade var tjejen på bilderna och hon såg bra ut, tatueringar och mycket smal. Klädde av mig och la mig på sängen efter hennes instruktioner. Efter det började det mest mekaniska jag någonsin varit med om. Hon fanns garanterat på pallen i VM i världens tråkigaste tjej. Sög en stund men gjorde inte något ljud eller försökte kåta upp stämningen. Försökte mjuka upp henne med 69an. Älskar 69an men blev uttråkad av att göra det med henne. Trots intag av ett blått piller innan fick jag knappt upp den. Till slut fick jag runka upp ett semistånd och ta henne doggystyle. När sexet skulle påbörjas kom hon med instruktioner om att man inte fick röra kuken när kondom och glidmedel var på. Hon var superläcker bakifrån men var ju som att knulla en sågbock då hon var knäpptyst och blixtstilla även om jag pumpade på för glatta livet. Trots detta lyckades jag komma.

Avslutade med en massage för att fylla ut den bokade timmen.

Utseende 7/10
Sex 1/10
Sammfattning
Snygg tjej, jättetråkig och hade lika gärna kunnat bli avrunkad av en ABB robot. 1700 danska i sjön (1500 DKK/h och 200 DKK för super french)
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in