2024-10-03, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Gömmer Han sitt företag i Ups Store eller i Roy Gracie BJJ akademi??

Den andra adressen då: Ett gigantiskt kontorskomplex på ön Puerto Rico.
Är det för att det är närmare till Medelin därifrån?
Citera
2024-10-03, 20:35
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LifeIst0easy
Gracie Jiu Jitsu, där Olof fick sitt svarta bälte. Längst bak i lokalen, där sitter Olof i sitt egna rum och räknar pengarna med sedelräknare.

Ja Där får dom träna på nåder.

Citat:
Ursprungligen postat av PaulRonge
Den andra adressen då: Ett gigantiskt kontorskomplex på ön Puerto Rico.
Är det för att det är närmare till Medelin därifrån?

Dom har direktflyg.
Citera
2024-10-03, 21:20
Medlem
CaptainInsane-os avatar
Haha Tjocko är så fåfäng att han prompt måste ha sitt brevlådeföretag i Beverly Hills så att han kan få ha 90210 som postnummer.
Citera
2024-10-03, 21:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av LifeIst0easy
Gracie Jiu Jitsu, där Olof fick sitt svarta bälte. Längst bak i lokalen, där sitter Olof i sitt egna rum och räknar pengarna med sedelräknare.

Najs! Som Saul Goodman skulle ha sagt ”Dojo livin’”. Smart också då han kan sova på svettiga dojomattor när träningen är slut för dagen och duscha gratis i ombytesrummen! Kanske hänga in tältet till kostym som han har i ett omklädningsskåp?
Citera
2024-10-03, 22:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av KriminellFrikadell
Najs! Som Saul Goodman skulle ha sagt ”Dojo livin’”. Smart också då han kan sova på svettiga dojomattor när träningen är slut för dagen och duscha gratis i ombytesrummen! Kanske hänga in tältet till kostym som han har i ett omklädningsskåp?

Kan se framför mig hur Olof sitter i en fönsterlös skrubb bakom en Jiujitsu Dojo och blåser gamla tanter ”Eh Hello mäm! Vi hörd you had som trubbel vidd de BankID?”
Citera
2024-10-03, 22:23
Medlem
lunarluddes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av melbax
Sitter han ens häktad? Skulle inte förvåna mig om det är en bluff också…

Vet inte, skulle inte heller bli förvånad om allt är bluff, har varit skeptisk till allting sedan starten av detta.

Om han nu ändå sitter häktad i Spanien tror jag han överdriver och inte alls kommer skickas till USA som han påstår.

Jag kommer tro på hela grejen dagen jag ser han i en fängelse overall i USA och en seriös tidning rapporterar vad för straff grabben får.

Vilket jag har väldigt svårt att tro kommer ske.
Citera
2024-10-03, 22:30
Medlem
Tror det kan bli jobbigt i duschen för pojken!
Citera
2024-10-03, 23:01
Avstängd
Storanglarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trueforgood
Jag undrar vilka här som är idioter.

Det krävdes inte mycket grävande för att hitta bevis på att Escobar Inc. existerar, att Olof K är VD och att han driver (drev) företaget tillsammans med Roberto Escobar.

https://rcp.estado.pr.gov/en/entity-information?c=352648-111

Gustafsson, Olof - Chief Executive Officer
324 South Beverly Drive #325, BEVERLY HILLS, CA, 90212
Metro Office Park, 7 Calle 1 Suite 204, GUAYNABO, PR, 00968-1718

Escobar Gaviria, Roberto de Jesus - Chief Brand Officer

Medellin, Medellin, 00000 (Colombia)

Påhittade brevlådeföretag. Har du kollat adresserna? Det första går till ett café och det andra till en byggnad där "CyberNet" håller till.
Citera
2024-10-04, 00:35
Medlem
trueforgoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Storanglaren
Påhittade brevlådeföretag. Har du kollat adresserna? Det första går till ett café och det andra till en byggnad där "CyberNet" håller till.

Ingen aning, pallar inte undersöka det närmare.

Däremot jävligt intressant att läsa årsrapporter och balansräkningar. Företaget hade enligt balansräkning tillgångar på $50.000.000 men en omsättning på under $3.000.000 år 2023.

Finns ganska mycket intressant att läsa på den där sidan jag hittade, och fattar ärligt talat inte varför ingen hittat den tidigare. Tog mig 5 minuter :P
Citera
2024-10-04, 00:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ilove69
Tror det kan bli jobbigt i duschen för pojken!
Vad vill du varna honom för ?
Fram med dina tips,fega inte ur nu.
Citera
2024-10-04, 00:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trueforgood
Ingen aning, pallar inte undersöka det närmare.

Däremot jävligt intressant att läsa årsrapporter och balansräkningar. Företaget hade enligt balansräkning tillgångar på $50.000.000 men en omsättning på under $3.000.000 år 2023.

Finns ganska mycket intressant att läsa på den där sidan jag hittade, och fattar ärligt talat inte varför ingen hittat den tidigare. Tog mig 5 minuter :P

Det är väl samma siffror som kommit fram tidigare och som man bevisligen kan ändra själv
Citera
2024-10-04, 01:05
Medlem
trueforgoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fakirflyget
Det är väl samma siffror som kommit fram tidigare och som man bevisligen kan ändra själv

Klart man kan fejka detta men om det kommer fram blir man föremål för rättsliga åtgärder. Så vad som är sant eller inte här går nog inte säga tyvärr. Faktum kvarstår dock att Roberto Escobar är inskriven som CBO (Chief Brand Officer) på företagets registreringsdokument samt rapporter, och tror knappas att detta är fejk åtminstone.

Ärligt talat svårt att tro att Olof K skulle fejka allt detta, då särskilt med den risk det måste innebär då det handlar om Roberto Escobar. Det skulle vara om Roberto är med på att fejka balansräkning etc, av nån anledning.

Eller så talar Olof K sanning åtminstone på denna punkten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in