2024-10-03, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HenriettaZ
Ser att flera tidningar skriver fel, att han är förskollärare. Stor skillnad på barnskötare och förskollärare.Barnskötare kan vem som helst bli, en lättare gymnasieutbildning. Förskollärare är ett par års studie på universitetet.
Och vad har det för relevans? Förskolelärare kan också vem som helst bli om man har halvhyfsad iq.
Pedofilers hjärna må vara sjuk, men har inget med iq att göra.
Citera
2024-10-03, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av popll
Däremot tycker jag män kan komma och jobba i projekt tex under en dag och lära ut nåt typ snickeri, utelekar etc och inte vara inblandade i den dagliga ”skötseln” vara ensamma med barn etc
Perfekt lösning! För barnen behöver få manliga förebilder! Och peddos håller sig borta eftersom de inte få ”egentid” med barnen

Hur har småbarn klarat sig i alla tider utan manliga barnskötare egentligen? De manliga förebilderna har aldrig varit intresserade av att passa småbarn.
Citera
2024-10-03, 18:46
Medlem
outback4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MundoAzul
Tycker det faktiskt blir jävligt osmakligt när fb-mobben ska utöva hat och hot mot ovetande familjemedlemmar. Nu känner sig familjen så pressad att de måste medverka i media, bara för att tydliggöra detta faktum. Lider med dem. Ingen vill vara kopplad till en pedofil förstår ni väl?

Skitsnack
Han höll på i 6 år. 6 år! Troligen innan dess oxå, ingen blir pedofil utan knäpp/sjuk uppväxt.
Citera
2024-10-03, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av linkinsuperstar
Och vad har det för relevans? Förskolelärare kan också vem som helst bli om man har halvhyfsad iq.
Pedofilers hjärna må vara sjuk, men har inget med iq att göra.
Tycker nog att var och varannan på dumpen verkar lågbegåvad…
Citera
2024-10-03, 18:50
Medlem
Kan någon svara på några frågor?

-Jobbade han som nattis eller enbart dagtid?

-Vad innehåller materialet? Någon som vet?

-Varför tog han livet av sig? Kom någon på honom?

-Hade han egna barn?

En sammanfattning hade varit på sin plats. Tack på förhand
Citera
2024-10-03, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Klarafina-
Är det någon som vet vad han faktiskt ska ha gjort? Är det typ "Daisys destruction" eller har han fotat och ev. slöpullat lite vid något blöjbyte?

Och angående könsdebatten som pågår parallellt. Människor är i grund och botten lika stora svin oavsett kön, så ska vi stoppa sexuella övergrepp på barn så förbjud människor att ta hand om barn och överlåt det till AI-styrda robotar. Problem solved! Men med tiden så skulle väl t.o.m de jävlarna börja våldföra sig på ungarna...

Problemet med kvinnliga pedofiler är att de agerar försåtligare än dito män och skyddas alltid av de är kvinnor "för de gör ju inte sånt". VAKNA! Kvinnor begår dagligen övergrepp på barn!! Män går i större utsträckning igång på synintryck därav det maniska bildsamlandet som manliga pedofiler sysslar med. Att runka till bilder och film är ett typiskt manligt beteende även om det säkert finns kvinnor som sitter och smiskar bäver till nätporr.

Skitsnack. Kvinnor tänder inte på att tvinga ovilliga eller omedvetna till sex, går inte igång på att få de som är svagare än de själva att underkasta sig osv. Kanske finns nåt undantag men män utgör 99 % av sexbrottslingar.

Men vem vet, du kanske får ett pris för att låtsas som att det är kvinnor som begår våldtäkt och sexuella övergrepp och inte män. Inte från offren för sexbrott i alla fall, de verkar du inte ha mycket till övers för. Men våldtäktsmännen blir säkert glada.
Citera
2024-10-03, 18:53
Medlem
outback4s avatar
Är det nån som vet vad peddot stod politiskt? Luktar miljöpartist/vänsterpartist om manliga barnskötare..
Citera
2024-10-03, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sanningsdemokrat
I varje tråd finns en motvalls kärring som MÅSTE gå emot all rimlighet och reson. Du är per definition den människan. Varför i helvete måste du till varje pris så desperat hänga dig fast vid att ”det minsann kan finnas kvinnliga pedofiler” och ”det behövs mer forskning”?????!!! Kan du inte se sanningen som talar för sig själv HÄR OCH NU OCH IDAG din jävla förnekare!!!!

Det är en man du svarar till.
Citera
2024-10-03, 18:56
Medlem
Det finns uppgifter om att peddot hade närmare en halv miljon BP bilder!!!

Stämmer det?

Dom har väl pepofil-ringar och bytet bilder med varandra.

Han har säkert spridit och bytt i mörka forum.

Hoppas polisen kan hitta andra kräk via den dödes beslagtagna utrustning.
Citera
2024-10-03, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rubrum
Hör du verkligen hemma här...? Du har alldeles för vettiga åsikter för att hänga på fb. Igenkänning på det 😁

Tack. De flesta verkar bara bli jättesura. Men kan väl behövas en motvikt till vad jag anser är väldigt mycket unkna värderingar som förekommer här.
Citera
2024-10-03, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buzzerbuzzer
Jag har så svårt att förstå hur man kan bli så jävla dålig. Hur man kan sjunka så lågt att man utnyttjar barn. Även om jag älskar att ligga med kvinnor (vuxna) så skulle jag aldrig utnyttja nån på ett sätt så dom far illa.

Dom här jävla aktiva pedofilerna har ju dels en störning där dom tänder på barn och sen en störning som gör att dom utnyttjar inte bara människor utan försvarslösa barn. Så jävla sjuka!

Hoppas att du fått hjälp med eller överkommit eventuella trauman.

Jag tror inte jag fick så stora men som jag borde fått. Men aa just att hon var kvinna gjorde ju så hon slapp undan lindrigt
Citera
2024-10-03, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym555
Har kvinnorna inget ansvar alls att ha lite koll under alla dessa år?
Vet du säkert att det inte jobbade fler män på denna förskola som inte heller fattade att dom jobbade med en pedofil?
Eller det kanske inte är möjligt enligt dig?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in