Citat:
Ursprungligen postat av
fido1986
Jag konstaterar att han kunde ta livet av sig genom att ställa sig på spåret. Hade han varit misstänkt för något juridiskt allvarligt, som att knulla ungarna så hade han inte haft den möjligheten.
Nästan allt involverande barn räknas som juridiskt allvarligt. Därav att jag tror att det inte var något grövre han gjort. Det normala hade ju varit att gripa honom. Gå igenom hans prylar. Häkta honom om det var allvarligt. Nu fick han gå fri. Därav att jag tror att det var ganska harmlöst.
Eller vem vet? Det var ju Ljusdal, kanske inte var åldern som är problemet. Utan att han haft sex utanför familjen?
Vi vet inte riktigt hur han blev misstänkt? På skvaller utan betydande bevis är det väldigt svårt att anhålla någon. Det kan mycket väl varit allvarliga övergreppen, som kanske inte filmats, det får vi aldrig reda på.
Har han haft sånt material på din dator är väl risken stor att han idkat rövpill å haft sin kuk runt kidsens öppningar.
Blir ett glas champagne i kväll. Fira att han dog och led och för att sörja barnen som blev utsatta. Men mest för att han antagligen led. 👀👀👀👀👀👀