2024-09-27, 08:19
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Räcker väl iofs att vara marginallt kyligare/rutinerad för att göra mål i VSK. Har inte kollat xG, men VSK har ju varit notoriska målsumpare denna säsongen. Personligen tyckte jag att dom borde plockat in någon som Kalle Holmberg i sommarfönstret, och det står jag fortfarande fast vid. Tror till och med dom hade kunnat hänga kvar om dom gjort det istället, men hindsight är ju vad den är.
Haha, nja?
Citera
2024-09-27, 08:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Ja han har gjort några mål för VSK som typ skapar mest lägen i serien. Bara för att hans företrädare var makabert dåliga gör det inte honom bra. Jag har sett massvis med matcher med VSK och Saidi bekräftar verkligen gång på gång att han är en av allsvenskans dummaste spelare.

Menar du förresten att Saidi faktiskt gjort 5 mål för VSK? Oh shit... 😂
Du är ju inte känd för att erkänna när du har fel, tror inte du skulle ändra åsikt om Boudah så vann Ballon d’Or 2027 haha.

Jag håller med om att han är en för begränsad spelare för att ta plats i ett lag som Bajen som aspirerar på topp-platser. Men en nyttig spelare för lag på nedre halvan att ha. Snittat ungefär ett mål varannan match nu i VSK och sista säsongen i värdelösa Degen innan han kom till Bajen.
Citera
2024-09-27, 08:32
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrogenHammarby
Du är ju inte känd för att erkänna när du har fel, tror inte du skulle ändra åsikt om Boudah så vann Ballon d’Or 2027 haha.

Jag håller med om att han är en för begränsad spelare för att ta plats i ett lag som Bajen som aspirerar på topp-platser. Men en nyttig spelare för lag på nedre halvan att ha. Snittat ungefär ett mål varannan match nu i VSK och sista säsongen i värdelösa Degen innan han kom till Bajen.
Vad gör han i bajen då?
Citera
2024-09-27, 08:35
Medlem
trazkeis avatar
Citat:

Alltså. Skulle Saidi vinna Ballon d’Or 2027 är jag rätt övertygad om att hela världen blivit galen.

Det som stör mig med Saidi var att journalister så tydligt bestämt sig för att dom skulle hajpa upp honom när han gjorde lite mål för Degen. Trots att det var så tydligt vilken begränsad spelare han var.
Citera
2024-09-27, 08:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Vad gör han i bajen då?
Han är utlånad av en anledning.

Citat:
Alltså. Skulle Saidi vinna Ballon d’Or 2027 är jag rätt övertygad om att hela världen blivit galen.

Det som stör mig med Saidi var att journalister så tydligt bestämt sig för att dom skulle hajpa upp honom när han gjorde lite mål för Degen. Trots att det var så tydligt vilken begränsad spelare han var.
Vill se Niva göra ett WWWK-avsnitt om Abdelrahman Boudah 9 maj 2022.
Citera
2024-09-27, 08:51
Medlem
Citat:

Vem kunde trott att Patrik Mörk skulle betala journalister och foruminfluencers att hajpa upp sin spelare när han lyckats göra 3 mål på Sundsvall.
Citera
2024-09-27, 08:51
Medlem
bananjuices avatar
Citat:
Har ett derby någonsin varit ett så givet 0-0 som söndagens derby?

Det enda jag känner mig säker på är att Ajk inte kommer att gå på något hjärndött försök att anpassa sig till Hammarby genom att lägga sig på rygg och ta emot som i våras. Kan sluta exakt hur som helst men vid torsk så var det deras jävla leråkers fel.
Citera
2024-09-27, 08:53
Medlem
bananjuices avatar
Fanklubben Boudah Boys går in med egen spons till WWWK-avsnitten om Abdo.
Citera
2024-09-27, 09:00
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ahmed945
Vem kunde trott att Patrik Mörk skulle betala journalister och foruminfluencers att hajpa upp sin spelare när han lyckats göra 3 mål på Sundsvall.
Har han Mörk som agent? Det förklarar allt. Och folk tycker det är konstigt att man slår bakut ibland.
Citera
2024-09-27, 09:03
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Haha, nja?
Tror du är ganska färgad i sammanhanget. Det är en anfallare som gjort mål överallt förutom i dif.
Citera
2024-09-27, 09:21
Medlem
goseigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrOrdonnee
Göteborgs kvarvarande.

GAiS (h)
Norrköping (b)
AIK (h)
Malmö (b)
Kalmar (h)
Mjällby (h)

Hur många pinnar till blir det?
Halmstad får i inte ta två fler, Kalmar får inte ta tre fler för att inte gå om (jag räknar med att Göteborg har bättre målskillnad).
...

Inte för att det spelar någon större roll, men det är borta mot Mjällby.

Tror det kan bli tre poäng, mot Norrköping, Kalmar och en av GAIS, AIK eller Mjällby.

Viktigast blir väl matchen mot Kalmar.
Citera
2024-09-27, 09:27
Medlem
ardagulers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tonyo
Gör vi 1-0 finns det inte en chans att Gnaget tar oss. De spelar 5-5-0. Vi kommer skära igenom deras "press" med våra trianglar. Deras hot är fasta situationer och en ensam Pittas. Vi är klasser bättre. I år tar vi äntligen med oss tre pinnar från Solna hem till huvudstaden.
Du tror att ni får offsidemål mot förbundets lag?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in