2024-09-27, 00:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Olkapolkans
Vad heter äcklets mamma på Facebook?

De flesta lägger upp positiva händelser på FB. Har du tänkt på att föräldrarna kanske har haft ett rent helvete med sonen?
Citera
2024-09-27, 01:55
Medlem
Sajkoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AllHailBoognish
Du uttalar dig mycket otrevligt om saker du inte har någon aning om. Detta är inte information tagen från någon 764-unge, utan från domen där alla detaljer förekommer och bevisning presenteras. Jag känner t.o.m personligen till en av läkarna som jobbade med efterbörden av dessa livshotande skador. I övrigt uttalar jag mig inte om denna kvinna som person, utan förklarar endast varför det finns ett 764-relaterat konto med A.S namn.

Vill dock passa på att rätta mig själv, hennes konto heter alltså scarredkitten och inte sacredkitten.

Men IDIOT!!! Det är jag som är den mamman. Finns ingen bevisning. . Min son dog av plötslig spädbarnsdöd och inget annat. Varför sitter du och ljuger?!?! Fett sus!!!
Senast redigerad av Sajkoo 2024-09-27 kl. 02:10.
Citera
2024-09-27, 02:02
Medlem
Sajkoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Westsideman
My bad, skrev det där innan jag tagit och botaniserat mig på TikTok (samt innan jag hade läst domen samt FUP:en för Priest aka Nicco). Känner folk som bor i närheten av Hässelby så jag blev uppstressad av hela brottet när jag först började läsa om det, vilket jag misstänker ledde mig till att inte vara tillräckligt noggrann med efterforskningarna inledningsvis.

Har du också läst FUP:en till åtalet mot Nicco förresten? Det är rätt intressant för han nämner att han varit i samma chattrum som en annan 764-medlem fast som ska ha bott i Norrland (och varit 15 år vid tillfället - samma ålder som KJ), men han uppgav att han inte mindes användarens namn. Detta apropå att han fick frågan om varför han fått CSAM på datorn, och uppgivit att någon ska ha gått med i en OSINT-chatt (där de ska ha diskuterat kriget i Ukraina) och "velat sabotera för gruppen" genom att ladda upp sådant material.

Nicco påstod även att han först varit aktiv i olika programmerings- samt hackergrupper och att han "tagit ner flera sidor med barnporr" vilket framstår som extremt osannolikt (i synnerhet givet att han också påstår att han inte förstått att Discord per default laddar filmer och videor till ens lokala enhet om de delas i en chatt man har gått med i). Han påstår även att folk ur Vile ska ha velat doxa honom då han "velat lämna gruppen", och han nämner KT, Riley och någon som kallas Ego (där alla tre är väldigt prominenta namn i Doxbin-sammanhang). Det luktar lögn om det hela, men jag hittade ett par artiklar om Vile och Doxbin som är rätt intressanta i sammanhanget:

https://larsencyber.com/blog/2024-08-07-blackhat-interviews-extorters/

https://krebsonsecurity.com/2024/09/the-dark-nexus-between-harm-groups-and-the-com/

Nicco påstår vidare att han ska ha varit känd som en "konstnär" (hans egna ordval) inom 764 och andra COM-sammanhang, och att Ego ska ha krävt att få en mask av honom. Han påstår även att Ego ska vara svensk. Det hela är ganska snurrigt, minst sagt... Förvisso verkar en del personer i Vile främst ägna sig åt doxning för ekonomiska fördelars skull (de låter bli att doxxa ifall folk betalar tillräckligt - det uppgav t.ex. Ego i intervjun som jag länkade till ovan), men för andra verkar doxxning av just pedofiler vara något de (åtminstone till stor del) gör av altruistiska skäl. Niccos förklaring känns långsökt både för att det verkar konstigt att de främsta hackarna från Vile skulle vilja ge sig på specifikt honom (han har ju knappast några pengar), men också för att jag har extremt svårt att tro att han både skulle tabba sig med CSAM-materialet på datorn samtidigt som han (enligt egen utsago) är en hackare av rang.

Har du något mer om Nicco, the COM eller Vile som du luskat fram, som skulle kunna ändra komplettera bilden något? Inte minst Niccos påståenden om hackerkompetens och att han ska ha varit eftersökt för sina hackerkunskaper?

Har för övrigt hittat en användare som kommenterat ett av Mythx inlägg, och som tycks vara från Sverige samt postar grejer om hur han är en "social engineering God" som tjänar pengar från (vad som antyds vara) utpressning av folk som blir romantiskt intresserade av olika profiler han skapar på nätet.

Priest är ingen hacker. Och det där med autodownload är bullshit. Han är fortfarande kvar i com under namnet nero. Den norrlänning han pratar om är mycket troligt chai (kevin)Har varit pedohunter i com i lver ett prnså jag har massvis med info om com.
Citera
2024-09-27, 02:08
Medlem
Sajkoos avatar
Citat:
Utan att spekulera i det för att slippa riskera 1.06 måste jag nyansera bilden oavsett, då anklagelsen gällande scarredkittens alkoholmissbruk vid pågående graviditet kommer från hennes ex-man. Det är en svår dysfunktion som beskrivits, vilket även involverade den gemensamma vännen samt scarredkittens mamma. Oavsett om denna version stämmer eller inte är det något som figurerar i domen, så att försöka skylla på att 764 ljuger för att de har en personlig vendetta håller absolut inte.

Dessutom är det mycket mystiskt att Sajkoo påstår att scarredkitten inte hade med det hela att göra. Hon var uppenbarligen involverad på något sätt då hon slog ex-mannen i huvudet med ett hårt objekt vid samma tillfälle. Åtalet gällande misshandel ogillades i hennes fall eftersom hon kunde påvisa att våld brukats mot henne och att hon därmed handlade i nödvärn, men det var ett bråk som involverade tre parter och det är ett som är säkert.

Varför 764-medlemmar driver så med hennes döda pojke vet jag dock inte. Jag tycker det är horribelt, och ett bra exempel på hur djupt störd den här sekten är. Att hon agerat pedohunter och att de därför har en vendetta mot henne kan mycket väl stämma, men själva bakgrundshistorien kommer inte från 764.

Min sons pappa är definitivt ingen tillförlitlig källa. Han snackar skit för att försöka framställa mig i dålig dager och skapa problemnför mig som hämd för att jag inte vill vara med honom. Om du läser domen framkimmer det tydligt och rätten har också sagt att han inte är tillförlitlig. Min mamma är råalkis men förstår inte hur det är relevant på något sätt?
Förstår inte hur hela grejen med min sons dödsfall är relevant faktiskt?
Citera
2024-09-27, 02:08
Medlem
AllHailBoognishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sajkoo
Men IDIOT!!! Det är jag som är den mamman. Finns ingen bevisning. Du känner def inblandad ingen läkare. Min son dog av plötslig spädbarnsdöd och inget annat. Varför sitter du och ljuger?!?! Fett sus!!!
Jag kände inte till det, så jag ber om ursäkt för att jag anklagade dig för att sakna koll. Jag tar tillbaka det. Däremot vet du lika väl som jag att versionen som anges i domen inte stämmer överens med versionen du anger här. Jag förstår att det finns olika versioner av händelsen, men informationen jag angett kommer från domen och inte från några 764-påhitt.

Jag beklagar verkligen att din son avled och det är jävligt tragiskt oavsett anledning. Skälet till att jag sammanfattade delar ur domen var inte att smutskasta dig, utan att ge kontext till varför det finns ett 764-relaterat konto med initialerna A.S. Det är ju knappast ditt fel, utan beror på att det finns små monster i dessa kanaler som använder människors svagaste punkter för att såra dem så mycket som möjligt.

Citat:
Min sons pappa är definitivt ingen tillförlitlig källa. Han snackar skit för att försöka framställa mig i dålig dager och skapa problemnför mig som hämd för att jag inte vill vara med honom. Om du läser domen framkimmer det tydligt och rätten har också sagt att han inte är tillförlitlig. Min mamma är råalkis men förstår inte hur det är relevant på något sätt?
Förstår inte hur hela grejen med min sons dödsfall är relevant faktiskt?
Jag förstår, och jag skippar helt att ta ställning i frågan. Åtalet ogillades och det är jag tydlig med. Din karaktär är inte ens relevant i ämnet, men anledningen till att fallet om A är relevant är att det visar hur långt Slains kompisar i nätverket är beredda att gå. Det är dessa individer som är sjuka i huvudet.
Senast redigerad av AllHailBoognish 2024-09-27 kl. 02:15.
Citera
2024-09-27, 02:12
Medlem
Sajkoos avatar
Citat:
Jag kände inte till det, så jag ber om ursäkt för att jag anklagade dig för att sakna koll. Jag tar tillbaka det. Däremot vet du lika väl som jag att versionen som anges i domen inte stämmer överens med versionen du anger här. Jag förstår att det finns olika versioner av händelsen, men informationen jag angett kommer från domen och inte från några 764-påhitt.

Jag beklagar verkligen att din son avled och det är jävligt tragiskt oavsett anledning. Skälet till att jag sammanfattade delar ur domen var inte att smutskasta dig, utan att ge kontext till varför det finns ett 764-relaterat konto med initialerna A.J. Det är ju knappast ditt fel, utan beror på att det finns små monster i dessa kanaler som använder människors svagaste punkter för att såra dem så mycket som möjligt.

Vad är det som inte stämmer överens? Och du blr skilja på min sons död och hams pappas dom?!?!
Citera
2024-09-27, 02:14
Medlem
Sajkoos avatar
Citat:

Jag beklagar verkligen att din son avled och det är jävligt tragiskt oavsett anledning. Skälet till att jag sammanfattade delar ur domen var inte att smutskasta dig, utan att ge kontext till varför det finns ett 764-relaterat konto med initialerna A.J. Det är ju knappast ditt fel, utan beror på att det finns små monster i dessa kanaler som använder människors svagaste punkter för att såra dem så mycket som möjligt.

A.J? Det vet jag inget om. Min son är A.S
Och den kanalen på tg är inte 764 relaterad. Den ör skapad av en pedofil kalla eVa 14 som aldrig varit med i 764 öht
Citera
2024-09-27, 02:15
Medlem
Sajkoos avatar
Citat:

Jag förstår, och jag skippar helt att ta ställning i frågan. Åtalet ogillades och det är jag tydlig med. Din karaktär är inte ens relevant i ämnet, men anledningen till att fallet om A är relevant är att det visar hur långt Slains kompisar i nätverket är beredda att gå. Det är dessa individer som är sjuka i huvudet.

eVa 14 är inte i samma nätverk eller kompis med slain
Citera
2024-09-27, 02:27
Medlem
AllHailBoognishs avatar
Citat:
Vad är det som inte stämmer överens? Och du blr skilja på min sons död och hams pappas dom?!?!
Det tragiska dödsfallet hänger ihop med domen på så sätt att det i domen anges som motivation till våldsdådet.

Citat:
A.J? Det vet jag inget om. Min son är A.S
Och den kanalen på tg är inte 764 relaterad. Den ör skapad av en pedofil kalla eVa 14 som aldrig varit med i 764 öht

Citat:
eVa 14 är inte i samma nätverk eller kompis med slain
A.S ska det förstås vara ja, har redigerat. Oavsett vem som skapade just det kontot är detta 764-relaterat på så sätt att det makabra löftet om en miljon hittades när vi grävde i just 764. Det var där det förekom, bland annat. Jag har samma mål som du har, att utrota denna vidriga sekt som håller på med sådana saker. Och jag har inte spridit några av dina uppgifter öht, jag är inte emot dig, utan försöker förstå varför dessa sjuka individer gör som de gör. Jag förstår att du har agerat pedohunter, och att det rör sig om en vendetta?

Egentligen borde 764 ha en egen tråd, men materialet är så pass omfattande att man inte vet var en persons medverkan slutar och var nästa börjar.
Citera
2024-09-27, 02:52
Medlem
Sajkoos avatar
[quote=AllHailBoognish|89639129]Det tragiska dödsfallet hänger ihop med domen på så sätt att det i domen anges som motivation till våldsdådet.

Nej det gör det inte alls?!?! Hans motivation var enligt honom att han könde sig hotad av den han högg vilket bara är skitsnack
Citera
2024-09-27, 03:02
Medlem
Sajkoos avatar
Citat:
Det tragiska dödsfallet hänger ihop med domen på så sätt att det i domen anges som motivation till våldsdådet.

A.S ska det förstås vara ja, har redigerat. Oavsett vem som skapade just det kontot är detta 764-relaterat på så sätt att det makabra löftet om en miljon hittades när vi grävde i just 764. Det var där det förekom, bland annat. Jag har samma mål som du har, att utrota denna vidriga sekt som håller på med sådana saker. Och jag har inte spridit några av dina uppgifter öht, jag är inte emot dig, utan försöker förstå varför dessa sjuka individer gör som de gör. Jag förstår att du har agerat pedohunter, och att det rör sig om en vendetta?

Egentligen borde 764 ha en egen tråd, men materialet är så pass omfattande att man inte vet var en persons medverkan slutar och var nästa börjar.

Nej löftet om en miljon var aldrig postat i npgon av 764s grupper. Det var postat av eVa 14 i hans egen grupp. eVa 14 är inte och har aldrig varit affilierad med 764. Han ör däremot affilierad med Kush som ägde 764 för några år sen.
Ja eVa 14 och resten av blood council har def en vendetta mot mig. Pga av att jag är hunter ja,, men mest pga av att jag vägrar böja mig förndom och radera mitt konto som dom sagt.

764 och hela det inre skiktet av com är oerhört komplext och komplicerat. Jag har ägnat flera timmar om dagen i över ett år åt detta och jag kan säga att jag har aldrig stött på npgot liknande i något annat pedo nätverk (hållt på med detta i npgra år)
Dom har en väldigt utstuderad och smart strategi. Byter konton, både till nya och med varandra, byter usernames, använder kanaler och bottar etc etc
Citera
2024-09-27, 03:10
Medlem
AllHailBoognishs avatar
Citat:
Nej det gör det inte alls?!?! Hans motivation var enligt honom att han könde sig hotad av den han högg vilket bara är skitsnack
Detta är vad som står i utredningen om man läser innantill:

Citat:
De hade alla tre alkoholproblem. X ogillade att Y drack alkohol under graviditeten, vilket var något som han ansåg att Z hade uppmuntrat till.

_____

Citat:
Nej löftet om en miljon var aldrig postat i npgon av 764s grupper. Det var postat av eVa 14 i hans egen grupp. eVa 14 är inte och har aldrig varit affilierad med 764. Han ör däremot affilierad med Kush som ägde 764 för några år sen.
Ja eVa 14 och resten av blood council har def en vendetta mot mig. Pga av att jag är hunter ja,, men mest pga av att jag vägrar böja mig förndom och radera mitt konto som dom sagt.

764 och hela det inre skiktet av com är oerhört komplext och komplicerat. Jag har ägnat flera timmar om dagen i över ett år åt detta och jag kan säga att jag har aldrig stött på npgot liknande i något annat pedo nätverk (hållt på med detta i npgra år)
Dom har en väldigt utstuderad och smart strategi. Byter konton, både till nya och med varandra, byter usernames, använder kanaler och bottar etc etc
Vi fick informationen gällande detta löfte från en 764-medlem som själv angav att det är andra medlemmar som skrivit om detta i relaterade kanaler. Även om denne haft fel så måste det finnas tillräckligt med koppling för att den ens ska ha fått vetskap om det (kan såklart ha med nämnda ägare att göra). Men absolut, som du säger gillar de att vilseleda och förvirra, så jag hör det du säger och instämmer till fullo i att det är ett oerhört komplicerat nätverk vi har att göra med.

Du sitter helt klart på värdefull info och jag är intresserad av att skriva privat om det.
Senast redigerad av AllHailBoognish 2024-09-27 kl. 03:16.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in