Citat:
Ursprungligen postat av
Sajkoo
Men IDIOT!!! Det är jag som är den mamman. Finns ingen bevisning. Du känner def inblandad ingen läkare. Min son dog av plötslig spädbarnsdöd och inget annat. Varför sitter du och ljuger?!?! Fett sus!!!
Jag kände inte till det, så jag ber om ursäkt för att jag anklagade dig för att sakna koll. Jag tar tillbaka det. Däremot vet du lika väl som jag att versionen som anges i domen inte stämmer överens med versionen du anger här. Jag förstår att det finns olika versioner av händelsen, men informationen jag angett kommer från domen och inte från några 764-påhitt.
Jag beklagar verkligen att din son avled och det är
jävligt tragiskt oavsett anledning. Skälet till att jag sammanfattade delar ur domen var inte att smutskasta dig, utan att ge kontext till varför det finns ett 764-relaterat konto med initialerna A.S. Det är ju knappast ditt fel, utan beror på att det finns små monster i dessa kanaler som använder människors svagaste punkter för att såra dem så mycket som möjligt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Sajkoo
Min sons pappa är definitivt ingen tillförlitlig källa. Han snackar skit för att försöka framställa mig i dålig dager och skapa problemnför mig som hämd för att jag inte vill vara med honom. Om du läser domen framkimmer det tydligt och rätten har också sagt att han inte är tillförlitlig. Min mamma är råalkis men förstår inte hur det är relevant på något sätt?
Förstår inte hur hela grejen med min sons dödsfall är relevant faktiskt?
Jag förstår, och jag skippar helt att ta ställning i frågan. Åtalet ogillades och det är jag tydlig med. Din karaktär är inte ens relevant i ämnet, men anledningen till att fallet om A är relevant är att det visar hur långt Slains kompisar i nätverket är beredda att gå. Det är dessa individer som är sjuka i huvudet.