2024-09-27, 01:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Det är ju konstigt att Jocke och Anjo inte redan har dömts för det grova förtal de drev mot Linnea - tycker jag.
För där handlar det ju om solklart grovt förtal - och det är i princip ensidigt.
Det kommer, men fallen är stora och komplexa med flera målsägare.

Om jag får gissa kommer åtalen mot Rask, Jocke och Anjo bli Sveriges största åtal för grovt förtal. Rask är ju dömd redan tack vare en superQueen, så han riskerar ju inte bara skadestånd. Han riskerar fängelse.

Vår prinsessa Linnea är renheten själv och kan lättat se på när dom fula gubbarna i sekten en efter en går sin karma till mötes. Det ska hon unna saj gomman.
Citera
2024-09-27, 01:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Det var ju till och med grannar som kommenterade detta på youtube att han störde.
Han måste ju också förstå sin del i detta för allt som har hänt har inte ens kommit ut.

Jag kommer ihåg att flera grannar i den trappuppgången flyttade ut i våras. Det var oroväckande många på kort tid. Sedan vet vi hans störningar i Stockholm och Mjölby. Även hotellet i Linköping väl.
Citera
2024-09-27, 01:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Bevisa det!

Bevisa det!

Bevisa det!

Bevisa det!

Bevisa det!

Bevisa det!

Bevisa det!

Bevisa det!

Bevisa det!

Du är så jävla duktig att skrika att andra vägrar bevisa saker, men sedan du började skriva här har du aldrig bevisat några av dina påståenden.
Dags att du börjar visa att du inte bara är tomma ord, att du faktiskt har bevis för dina påståenden.

Med tanken på hur du avfärdat bevis efter bevis här i 9 månader så bör du nog vara tyst bara. Du är så oomtyckt verkligen. Jag har visat insyn. Allt kan jag inte bevisa så klart. Men jag har inte lust att visa bevis till blinda ögon.

Tycker du Pallal och Micro113 bevisat nåt verkligen?
Citera
2024-09-27, 01:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Han är horny på henne och kan inte förlika sig med att Chrippa får något han inte kan få
Välkommen tillbaka, stanna ett tag

Jag visste redan det du berättar, men det vet du redan.

Snart får alla läsa Farbror Joakims biblar till prinsessan Linnea
Senast redigerad av Pallal 2024-09-27 kl. 01:48.
Citera
2024-09-27, 01:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Ljuger du eller ljuger Jocke? Jocke berättade för hyresvärden att det var socialtjänstens krav.

Jocke ljuger dig rätt upp i ansiktet. Joakim bryr sig om och avgudar Linnea och håller gärna uppsikt över sin eviga längtan, det går inte minst att se i hans meddelanden till henne.

Det låter som att du har förföljt Linnea. Blir orolig för din psykiska hälsa.

Julia hade egen lägenhet och blev inte utslängd, hon var på besök.

Det ena behöver inte utesluta det andra väl?

Om Jocke ljuger varför ska jag tro på dig? Du ger ju inget vidare bra intryck till skillnad från Jocke. Jag vet att du ljuger mkt, argumenterar dåligt, osammanhängande ibland och ologiskt. Nej tack. Jocke kommer ju iaf med bevis när han kan. Du pratar uppenbart bevisat när du bara svanmlat.

Alla såg Linneas resväska med kläder för 4 månader.

Slänger man ut besökare med huvudet före? Som är barnets mamma?
Senast redigerad av Toapapper54 2024-09-27 kl. 01:37.
Citera
2024-09-27, 01:40
Medlem
Citat:
Ja, man skulle onekligen vilja se de där meddelandena.

Det är egenmäktigt förfarande att byta lås - och det är hemfridsbrott att gå in i någons bostad utan tillstånd.
Chrippa bodde där, Jocke gjorde inte det - så när Jocke gick in utan tillstånd så begick han hemfridsbrott.
blir glad av dina poster, det finns visst satmaror som vi kan kalla Flashbackeliten med visst kunnande om allt.

Joakim hade ingen rätt att bruka lägenheten, han fick inte sätta en tå på Chrippas golv. Han bröt lagen, tre gånger i Chrippas hem.

Hemfridsbrott alla gånger han var i lägenheten utan godkännande från Chrippa och egenmäktigt förfarande både med låsbyte och att han gick in och stökade till och smutsade ned.

Hyresvärden blev överkörd av Jocke och kanske var rädd eller visste inte bättre, men Chrippa och Linnea kan anmäla Jocke för det han gjorde mot dom i hemmet. Då kommer sanningen fram och Jocke kommer dömas.
Citera
2024-09-27, 01:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Han är horny på henne och kan inte förlika sig med att Chrippa får något han inte kan få

Vill Jocke ha en pundare som gått upp 45 kg på ett år?

Jag ska erkänna att Linnea ser sexig ut men hennes personlighet är vidrig.

Det ligger nog närmare att Linnea slagit hans bror och brorsdotter.
Citera
2024-09-27, 01:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Du skrev 3 veckor nyss. Hur ska du ha det?
Vilket datum byttes det nycklar och vilket datum var Kräftan i kontakt med hyresvärden?

Så hyresvärden sa inte att Kräftan kunde byta nycklar om han bad om det i samtalet?

De håller inte koll på sina lögner.
Citera
2024-09-27, 01:46
Bannlyst
Citat:
Varför bytte Jocke nycklar utan att meddela Chrippa?

Det är ett brott hörrnniii

Chrippa skulle kunna polisanmäla men verkar livrädd för polis.
Citera
2024-09-27, 01:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Morrtroll13
Men oj vad han svingar åt alla håll i dag.Familjen Book,Tärnbys mfl...alla ska få skit av den stora Chrippa.Kan inte vara bra att vara tyst så länge som han varit för nu har det kokat över må jag säga.Stissig,spänd och paranoid...lägg bara ner allt för allas skull o mest för din dotters som får stå med skämskudde när hon blir äldre.Nätet glömmer inte.

Paranoid är det minsta han är. Det är bara att lyfta blicken lite så ser man det.
Han har gjort så bort sig nu. Jag trodde det inte kunde bli värre men det blev det otroligt nog.
Citera
2024-09-27, 01:47
Bannlyst
Citat:
Ja, man skulle onekligen vilja se de där meddelandena.

Det är egenmäktigt förfarande att byta lås - och det är hemfridsbrott att gå in i någons bostad utan tillstånd.
Chrippa bodde där, Jocke gjorde inte det - så när Jocke gick in utan tillstånd så begick han hemfridsbrott.

Så Chrippa polisanmäler inte brott?
Citera
2024-09-27, 01:48
Bannlyst
Citat:
Jonna förhördes idag, enligt en oteroligt osäker uppgift. Vad är brottsrubriceringen och vem står tilltalad?

Detta är en tråd om Chrippa så ja Chrippa är misstänkt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in