2024-09-26, 18:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Jupp. Och du är ju så pålitlig så det bör ingen ifrågasätta

Tror flera i tråden minns detta. Men då är vi en sekt.
Citera
2024-09-26, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Toapapper54
Försvann när han bannades på Twitch. Jockes fel säkert. Men ja jag minns detta väl. Tror tom jag kommer ihåg portkoden han gav ut så hyresbolaget fick byta nästa dag.

När kan detta Vart? Våras nån gång.

En del var flitiga med att spela in hans streams. Finns säkert någonstans.

Otäck snubbe.
Förstår att hon måste ha blivit rädd.
Citera
2024-09-26, 18:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Varför trakasserar Jocke Linnea i meddelanden?

Bevisa det!
Citera
2024-09-26, 18:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila

Otäck snubbe.

Banal är kung och har säkert inspelning!
Citera
2024-09-26, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Men Chrippa hade kunnat skaffa inträde till den han också.
Du får ta reda på sanningen innan du börjar

Problemet är att Joakim inte berättade vad han gjorde i exakt perfekt tid för att stoppa mötet mellan far och dotter efter att Jocke tvingat iväg Chrippa till Dubai när Jocke sett till att Chrippa förlorade rätten att träffa Lillen.

Problemet är att Joakim ville förstöra för Lillen, göra henne besviken på att hennes pappa inte kom.

Problemet är att Joakim gjorde så att Linnea och Chrippa inte kom in i hemmet.

Problemet är att Jocke inte svarade i telefonen eller öppnade hemma och gav Chrippa tillträde till sin lägenhet

Problemet är att Joakim gjorde så Linnea och Chrippa inte kunde sova hemma den natten.

Problemet är inte att Chrippa kunde ringa hyresvärden få en ny nyckel dagen efter om han ville.

Svartsjuka, avundsjuka och hat.
Joakim är fortfarande lilla kniv Jocke som hotar mamma.
Citera
2024-09-26, 18:47
Avslutad
Citat:
Bevisa det!

Jag kan bevisa det och mycket mer. Jag har en hel del från både Chrippa Jockiboi och många andra, men efter ditt utspel om mig får du nada. Jag har bara haft med polisen att göra en enda gång i mitt liv, det var en fortkörningsbot. Jag har aldrig suttit i fängelse eller ens varit häktad. Nykterhetskontroll? Ja visst, men jag dricker inte alkohol så det resultat blev blankt.
Jag finns fan så mycket närmare Jockiboi och Anjo än vad någon av er kan ana, och här tänker jag stanna. Chrippa sköter sitt eget krig, men det bästa var om han deletade Jockiboi från allt. Jocke är den största losern som någonsin vandrat på vår jord
Kom ihåg vart ni läste det först
Citera
2024-09-26, 18:57
Medlem
Citat:
Ok ska vi vara lite mer seriösa och ta allt om lägenheten:

Kräftan hotade med att förstöra saker i lägenheten så Jocke skulle få betala det bland annat. Han vägrade betala hyran. Och skrattade åt det och fortsatte göra störningar.

Jocke bytte lås, hyresvärden hjälpte till då de ville få ut helvetet till varje pris då grannarna inte var bekväma med Chrippa i huset. Folk klagade ofta och kände obehag.

Och lägenheten sa han upp när han fick veta det kom massor störningar, och han gjorde det för han inte tänker få en vräkning på sitt namn för Chrippa beter sig som en idiot.

Jocke fick betala flyttstädningen och skador.

Och allt för han ställde sig på en lägenhet för att hjälpa sin bror då han inte får stå på en själv. Så hur fan det kan vara Jockes fel och hade ni låtit låset vara kvar när nån hotade slå sönder saker medvetet, inte betalar för sig och stör grannar?

Och på det lämnar lägenheten som ett bombnedslag med skador och omfattande städning.

Och tanken var att Olivia skulle bo där, men sen hotade Chrille åka dit på en stream samt gav ut portkod, då tog hon ett utlandsjobb ist.
Helt förståeligt.

Grannar sade upp sina lägenheter pga Chrippa.
Trådsanningar utan understöd.

Allt de dära är bevisat falskt eller saknar verklighetsförankring.

Hyran var en gåva från Jocke till Chrippa, det finns bevis på det

Chrippa cashade hyrorna ändå

Chrippa har inte stört grannar, det kom in falska anmälningar som hyresvärden kan berätta om i förvaltningsrätten vid behov

Jocke vet att Chrippa inte har varit hemma med Linnea vid störningsanmälningarna

Joakim har ringt polisen flera gånger med påhittade scenarier

Jocke vet vilka som gjort fem av sex stärningsanmälningar och felanmälningarna

När fick Chrippa veta om uppsägningen?

När skulle Chrippa flytta enligt uppsägningen?

När fick Chrippa veta att Jocke blockerat hans hem?

När fick Jocke order av polisen att gå in i Chrippas lägenhet första gången?

Vem har felanmält en vattenläcka med Chrippas privata mejladress?

Varför ville grannarna och hyresvärden få ut Jocke?

Jocke var nära att få ett vräkningsbeslut men valde att flytta på sig, hyresvärden kan intyga det

Hur ställer sig hyresnämnden till allt?
Senast redigerad av Pallal 2024-09-26 kl. 19:11.
Citera
2024-09-26, 18:59
Medlem
Citat:
Varför trakasserar Jocke Linnea i meddelanden?

Det går ju inte att svara på eftersom den enda som påstår det är du. Jag har inte sett ett enda bevis på det. Jag tror det är en lögn.
Citera
2024-09-26, 19:00
Medlem
Citat:
Du får ta reda på sanningen innan du börjar

Problemet är att Joakim inte berättade vad han gjorde i exakt perfekt tid för att stoppa mötet mellan far och dotter efter att Jocke tvingat iväg Chrippa till Dubai när Jocke sett till att Chrippa förlorade rätten att träffa Lillen.

Problemet är att Joakim ville förstöra för Lillen, göra henne besviken på att hennes pappa inte kom.

Problemet är att Joakim gjorde så att Linnea och Chrippa inte kom in i hemmet.

Problemet är att Jocke inte svarade i telefonen eller öppnade hemma och gav Chrippa tillträde till sin lägenhet

Problemet är att Joakim gjorde så Linnea och Chrippa inte kunde sova hemma den natten.

Problemet är inte att Chrippa kunde ringa hyresvärden få en ny nyckel dagen efter om han ville.

Svartsjuka, avundsjuka och hat.
Joakim är fortfarande lilla kniv Jocke som hotar mamma.

OM, och det är ett stort OM, nu inget telefonnummer fungerade, kunde han ju åkt dit och hämtat nycklar, som personen sa till honom att han hade rätt att göra.

”Jocke tvingade honom till Dubai”. Drog han honom genom flygplatsen och placerade honom i flygsätet? Karln har väl en egen vilja och kan ta sina egna beslut? Borde kunna i alla fall. Men Jocke dög så länge han ordnade saker och betalade åt honom.
Citera
2024-09-26, 19:06
Medlem
Citat:

Otäck snubbe.

Full förståelse att hon inte vill beblanda sig med något som har med Chrippa att göra. Hot är som sagt vanligt förekommande av Chrippa både direkt och indirekt.
Citera
2024-09-26, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Full förståelse att hon inte vill beblanda sig med något som har med Chrippa att göra. Hot är som sagt vanligt förekommande av Chrippa både direkt och indirekt.

Det där är riktigt obehagligt.
Citera
2024-09-26, 19:29
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Du gör mig ganska trött i huvudet emellanåt så då frågar jag direkt vad det är du menar.

Han bankade på deras dörr och skrämde de som var bakom, så han ställde till med bråk samma dag.
Men han lyckades tydligen inte på 3 veckor enligt Dopy få tag på hyresvärden.
Sen får han ju inte må dåligt över en sak efter 2 dagar, så det kan ha varit det gjorde att han inte brydde sig längre.
Skönt att ha den inställningen!

Jag har sagt min åsikt gällande det tidigare, så det är bara att kolla upp i tråden.

Jag vet att du gärna vill styra varje diskussion mot att ansvaret ligger hos någon annan istället för Kräftan. Kan du inte försöka se även Kräftans misstag någon gång?
Han fick ju tag på hyresvärden typ första dagen. Och hyresvärden sa att han fick lösa det med Jocke, hur många gånger ska jag behöva upprepa det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in