2024-09-26, 02:06
Medlem
F.d pastorn, född år 1970 , #242 från Katrineholm bytte för och efternamn och flyttade till den större grannstaden i Östergötland tillsammans med samma fru (som också bytt namn) och barn.
(Obs: tänk på att inte kommentera eller hänga ut oskyldiga familjemedlemmar.)

Hans nuvarande förnamn är samma som den "unga talangen från Borlänge som skapat vågor på den svenska hiphop-scenen".
Och efternamnet är det samma som en viss svensk "ordförande i FN:s generalförsamling 2005–2006 och Sveriges utrikesminister mellan 24 april och 6 oktober 2006."
Citera
2024-09-26, 05:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Sweeeden
Vad bra ni är här. Jag skulle gärna vilja ha svar på en fråga. När man ska kommentera på era videor från gäddfisket och man skulle ta upp minsta lilla kritik mot er, tex man tycker ni gått på för hårt mot någon osv, varför godkänner ni aldrig inlägg med minsta kritik?
Har provat att skriva olika inlägg och de som blir publicerade är enbart när man ger beröm.
Är de så ni verkar?

Om du menar kommentarerna på hemsidan så gäller detta:
https://dumpen.se/ufaq/har-ni-regler-for-kommentarer/
Citera
2024-09-26, 05:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Återigen, hur går det med #166? Kommer ni publicera loggarna snart?

De kommer att publiceras.
Citera
2024-09-26, 06:25
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Som jägare gillar 485 matlagning "från skott till gryta", så suiciderar han tippar jag på att han skjuter sig, kanske tar han även frugan med sig...
Citera
2024-09-26, 06:34
Medlem
sverjevenns avatar
Varken PeddoGurra eller hans idiotrektor kan ju ha alla eskimåer i släden och måste naturligtvis skiljas från sina skattefinansierade anställningar. Det är skolan jävla ansvar att skydda barnen, inte pedofiler!
Citera
2024-09-26, 07:54
Medlem
Blackdollkillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabbenabbe
Hittar inte. Vill du länka?

Gå in på bilder på deras Facebook, välj Lomma Cup 2015 så sitter han där på huk med sina spända barnfistinghänder redo att våldta. Min display är knäckt på telefonen, så jag kan inte kopiera länkar😂😂.
Citera
2024-09-26, 08:10
Medlem
Boggas avatar
Är det nån som räknat ut snittlängden på gäddorna, ja på dem som det finns den informationen om? Den senaste var ju väldigt kort i rocken och det verkar ju vara rätt så vanligt att merparten är vertikalt handikappade...
Citera
2024-09-26, 08:12
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Som jägare gillar 485 matlagning "från skott till gryta", så suiciderar han tippar jag på att han skjuter sig, kanske tar han även frugan med sig...

Han förstår på direkten att hans liv är över. Det tyder ju på att han, som flera andra gäddor, varit medveten om risken med Dumpen hela vägen men ändå väljer att chansa på att just det här barnet är äkta. Hur kan "chansen" att få trycka en underårig vara så lockande? Finns ju ingen rimlig förklaring till att man lägger hela sitt liv i potten så där, såvida man inte tycker det faktiskt är värt risken.

Han har ingenting att sitta och lipa över nu. Han visste mycket väl vad han satsade när han gick all in i det här. Han får ta sin förlust och stå upp för sin skit helt enkelt.

Citera
2024-09-26, 08:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Bogga
Är det nån som räknat ut snittlängden på gäddorna, ja på dem som det finns den informationen om? Den senaste var ju väldigt kort i rocken och det verkar ju vara rätt så vanligt att merparten är vertikalt handikappade...

Ingen aning, men #434 från Malung, som medverkade i Sikta mot Stjärnorna för många år sedan, är närmare två meter lång (196 cm). Hbg-gäddan, dvs Upp i rök (Napp #470), är enligt egen utsago 188 cm lång. Kortväxta verkar med andra ord inte sitta på monopol @ pedofil-marknaden.
Citera
2024-09-26, 08:33
Medlem
Boggas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anwe8
Ingen aning, men #434 från Malung, som medverkade i Sikta mot Stjärnorna för många år sedan, är närmare två meter lång (196 cm). Hbg-gäddan, dvs Upp i rök (Napp #470), är enligt egen utsago 188 cm lång. Kortväxta verkar med andra ord inte sitta på monopol @ pedofil-marknaden.

Självklart finns det undantag, men överlag verkar de flesta vara av det kortare slaget. Snittlängden i Sverige på män är kring 180, något merparten av gäddorna inte verkar nå...
Citera
2024-09-26, 08:58
Avslutad
Avseende sista gäddan 485 hör jag ingenstans i konfrontationen att han säger att han skall ta livet av sig, jag har lyssnat flera gånger men kan inte höra det.

Det var blåsigt,och en bred skånsk dialekt är kanske inte optimalt

Om någon nu har hört gäddan säga det så berätta gärna vid vilken tidpunkt.

Citera
2024-09-26, 09:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ElementarSturgeon
Avseende sista gäddan 485 hör jag ingenstans i konfrontationen att han säger att han skall ta livet av sig, jag har lyssnat flera gånger men kan inte höra det.

Det var blåsigt,och en bred skånsk dialekt är kanske inte optimalt

Om någon nu har hört gäddan säga det så berätta gärna vid vilken tidpunkt.

Gäddan säger det precis innan madrasshopparen slänger fram det (ö)kända gula kortet.

Gäddan berättar att han skall åka hem och ta sitt liv. Då tar madrashopparen tillfället i akt och skyndsamt slänger fram det gula kortet. Så gäddan förhoppningsvis köper någon paketlösning innan gäddan hamnar i grytan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in