2024-09-26, 02:44
Bannlyst
Varför nämner han mutemute123 och 111-111 i en kommentar på Youtube? Är de nära sanningen? Är det ett hot? Trodde inte han läste Flashback??

Ska bii intressant att se hans videos imorgon om Jocke. Kommer nog inte handla om någonting och vara självmål 154. Minns ni när han skulle ringa hyresvärden för att bevisa att han blev vräkt och hon sade att kontraktet blivit uppsagt av Jocke? 😆😆😆 Sedan när han dåligt klippte bort när hon tog upp alla störningar. Denna man alltså.
Senast redigerad av Toapapper54 2024-09-26 kl. 02:48.
Citera
2024-09-26, 02:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Toapapper54
Alla bråkar med de och de är helt oskyldiga 😆😆 Visst.....

Nya polisanmälningar idag gubben till M.Hoppe i Linköping.
Har du bevittnat mobbning? Det har du, det du bevittnar är ett praktexempel av grov mobbning med förnedringstendenser.

Sån mobbning som får 13-åringar att hänga sig. Njuter du, som bidragande faktor?

Intressant. Joakim anmäler sin bror igen för något som skett i en vild fantasi och polisen suckar och lägger ned. Är ekorrhjulet inte lite uttjatat nu?
Senast redigerad av Pallal 2024-09-26 kl. 03:11.
Citera
2024-09-26, 02:55
Medlem
Citat:
Varför nämner han mutemute123 och 111-111 i en kommentar på Youtube? Är de nära sanningen? Är det ett hot? Trodde inte han läste Flashback??

Ska bii intressant att se hans videos imorgon om Jocke. Kommer nog inte handla om någonting och vara självmål 154. Minns ni när han skulle ringa hyresvärden för att bevisa att han blev vräkt och hon sade att kontraktet blivit uppsagt av Jocke? 😆😆😆 Sedan när han dåligt klippte bort när hon tog upp alla störningar. Denna man alltså.
Hon hade att Jocke gick dit och avaktiverade Chrippas nyckel och aktiverade nya till sig själv, när Chrippa skulle träffa Lillen.

Hur många veckor fick flickan vara utan sin far på grund av hemska jockiboi? 8?

Var det ett straff?
Senast redigerad av Pallal 2024-09-26 kl. 03:52.
Citera
2024-09-26, 02:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Har du bevittnat mobbning? Det har du, det du bevittnar är ett praktexempel av grov mobbning med förnedringstendenser.

Sån mobbning som får 13-åringar att hänga sig. Njuter du, som bidragande faktor?

Intressant. Joakim anmäler sin bror igen och polisen lägger ned. Är ekorrhjulet inte lite uttjatat nu?

Jag håller med dig. Vi behöver inte bråka om det. Chrippas mobbning mot Rask, Jocke, Lisen, Therese, Angelica, Jonna och Jupiter som du kallar barnets mamma är vidrig!

När nämnde jag att Jocke var anmälningarna idag? Har Chrippa gjort nåt så det är befogat av Jocke att anmäla menar du?

Linköping söker lagerlokal efter alla anmälningar på Chrippa 😆 Ninas unge. Du vet vad jag pratar om.
Citera
2024-09-26, 03:06
Bannlyst
Citat:
Hon hade att Jocke gick dit och avaktiverade Chrippas nyckel och aktiverade nya till sig själv, när Chrippa skulle träffa Lillen.

Jocke svarade inte Chrippa när han bad om tillträde.

Skämmigt för Joakim att hela Sverige såg in i hans svarta själ. Joakim vill förstöra Lillens liv och ta ifrån Lillen sin pappa. Hemska lilla lilla jockiboi.

Hur många veckor fick flickan vara utan sin far på grund av hemska jockiboi? 8?

Precis Chrippish vräktes inte som han trodde till tolfte timmen.

8 bara? Var alldeles för få då med tanken på vilke värdelös pappa han är. Snart är han borta ca 200 veckor från flickan då han inte betalade skatt till Sossesverige han inte bor i eller har bolaget utomlands. Tycker Chrippa bor mycket i Sverige nu, på en vind utanför Linköping granne med ett flygfält. Flyttade Chrippa till Linköping för att vara nära föräldrarna som inte klippt navelsträngen? Varför är Chrippa folkbokförd med massa utlänningar? Vad hände med pizzakällaren i Jönköping? Många frågor få svar. Vad tror du om videon imorgon han ska lägga ut?
Citera
2024-09-26, 03:18
Medlem
Citat:
Jag håller med dig. Vi behöver inte bråka om det. Chrippas mobbning mot Rask, Jocke, Lisen, Therese, Angelica, Jonna och Jupiter som du kallar barnets mamma är vidrig!

När nämnde jag att Jocke var anmälningarna idag? Har Chrippa gjort nåt så det är befogat av Jocke att anmäla menar du?

Linköping söker lagerlokal efter alla anmälningar på Chrippa 😆 Ninas unge. Du vet vad jag pratar om.
Det håller inte. Chrippa är inte mobbaren. Du förlorade härmed är du smartare än en femteklassare because you’re not.

Du behövde inte. Inte som jag bevittnat. Om jag var Linnea hade jag anmälat Jocke. Hennes förhör gick bra om jag får gissa
Senast redigerad av Pallal 2024-09-26 kl. 03:50.
Citera
2024-09-26, 03:26
Bannlyst
Citat:
Det håller inte. Chrippa är inte mobbaren. Du förlorade härmed är du smartare än en femteklassare because you’re not.

Du behövde inte säga något. Inte som jag har bevittnat. Om jag var Linnea hade jag anmälat Jocke för trakasserier kan jag säga dig. Hon var nog tydlig i förhör så Jocke avfärdas som lögnare.

Är trakasserier en juridisk term? Folkbokföringsbrott,.dopingbrott, narkotikainnehav, misshandel, hot i rättsak, olaga hot, skattefusk och pengavätt är. Saker som är Chrippas hemmaplan.
Citera
2024-09-26, 03:34
Medlem
Citat:
Jag klargör för sista gången. Angelica Tärnsby är den som bråkar, stalkar och ljuger, både här och där. Om Linnea, Jupiter och Chrippa.

Du är mycket för att bestämma vad folk ska tycka och tänka.
Citera
2024-09-26, 03:59
Medlem
Citat:

Det är tydligen vanligt förekommande i den kretsen att hota.

Oja, jag minns det samtalet och det bekräftade att han kanske skulle börja tänka först och göra sen.
Citera
2024-09-26, 06:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Biblo163
Har Chrippa en enda polare kvar? Känns till och med som att Luggen är rätt trött på honom.

Ställ frågan. Vem vill umgås med ett efterbliven grottmänniska. Ingen, just därför.

Sen tror jag att chrippa inte förstår varför stora majoriteten är emot honom. Han uttrycker sig som en kränkt hormonspridd 14 åring. Hade han varit saklig och inte på impuls kastat ut tårtor så hade säkerligen vuxna människor över 105 IQ förstå hans efterblivna handlingar.

Chrippa skiter i skatten, det är ju sant.
Chrippa har inte sätt till sitt barn på bästa, sätt är ju sant
Chrippa har ett aggressivt förhållandesyn. Stämmer
Chrippa sysslar fortfarande med folkbokförings brott, är ju sant
Chrippa gillar ladd och annan syntetisk skit, är ju sant.

Sen att folk upplyser det och gör kontent av det. Är endast chrippas egna fel. Han pratar för mycket utan att tänka 0,5 steg fram.

Chrippa har inget som en vuxen 30+ vill ha. Ingen är avundsjuk på honom.
Citera
2024-09-26, 07:27
Medlem
Trots att han varit borta från streamen, så orkade tittarsiffrorna igår kväll preeecis över 200 pers:
https://ibb.co/PcfP7Rm

Sämsta onsdagen sen han började streama! Det som ska skapa ny relevans för streamen är således förnyade konflikter med Angelica Tärnsby, Jocki och Jacke.

Att han inte skäms.
Citera
2024-09-26, 07:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mazzot420
Ställ frågan. Vem vill umgås med ett efterbliven grottmänniska. Ingen, just därför.

Sen tror jag att chrippa inte förstår varför stora majoriteten är emot honom. Han uttrycker sig som en kränkt hormonspridd 14 åring. Hade han varit saklig och inte på impuls kastat ut tårtor så hade säkerligen vuxna människor över 105 IQ förstå hans efterblivna handlingar.

Chrippa skiter i skatten, det är ju sant.
Chrippa har inte sätt till sitt barn på bästa, sätt är ju sant
Chrippa har ett aggressivt förhållandesyn. Stämmer
Chrippa sysslar fortfarande med folkbokförings brott, är ju sant
Chrippa gillar ladd och annan syntetisk skit, är ju sant.

Sen att folk upplyser det och gör kontent av det. Är endast chrippas egna fel. Han pratar för mycket utan att tänka 0,5 steg fram.

Chrippa har inget som en vuxen 30+ vill ha. Ingen är avundsjuk på honom.

Bra analyssssss!

Chrippa tror nog verkligen att han är oskyldig och ser aldrig sina fel. Han behöver vård.

Finns verkligen inget att vara avundsjuk på. Hans sätt att argumentera är anmärkningsvärt dåligt.

Mutemute123 med några till kommer få PM imorgon. Kan bara skicka till 5 per dag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in