2024-09-25, 21:41
Medlem
Chariters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GIMP-SUIT
Civilanställd inom NOA med tillgång till diverse register?

Civilanställd med utländskt påbrå. När det kommer till civilanställda inom polisen är det förvånansvärt många med utländsk härkomst. Majoriteten av rekryterarna är utländska kvinnor under 30 år och det kanske har något med saken att göra.
Citera
2024-09-25, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pestloppan
Apropå din rubrik: Var står det att kvinnan är polis?

"Polisanställd" brukar i såna här sammanhang betyda att personen är civilanställd inom polismyndigheten.

Även om det är en relevant skillnad så är de likväl anställda på Polismyndigheten.
Har de kommit i kontakt med buset har de med stor sannolikhet en position som nu också sitter på information i relevanta ärenden osv. På ett sätt kan det nästan vara värre än din om det vore gemene uniformerade.
Citera
2024-09-25, 21:49
Avslutad
Ser framemot att ta del av fuppen,först då får vi något att föhålla oss åt.
Vad önskar Ts diskutera ?
Citera
2024-09-25, 21:53
Medlem
Jag tycker att man ska fokusera på att bygga fängelser där det är minimal kontakt mellan vakter och fångar, samt att poliser som fälls för samarbete med kriminella ska få fängelsestraff samt givetvis förlora jobbet.

Allt för att motverka korruption och infiltration av polisen där gängkriminella får minsta lilla fördel.

Sedan när fångar väl har kontakt med någon person, vakt, psykolog eller vad som helst, så ska det ske i kameraövervakade rum.

Är så trött på det här med att vakter och poliser försöker att vara kompisar med kriminella och sedan tror att de är kära i en, när allt egentligen bara handlar om att knulla och få andra tjänster gjorda.

Sedan kan både män och kvinnor göra fel, därav att jag vill det ska vara systematiskt att man minimerar riskerna att fel överhuvudtaget kan begås.
Citera
2024-09-25, 22:04
Medlem
Bigfatandhappys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Undringar
Vad blir straffet? Det borde bli 15-20 års fängelse minst så att de får någon avskräckande faktor.

Ja, det borde bli det, men eftersom det är Sverige det handlar om så blir det på sin höjd dagsböter. Kanske även att hen blir av med jobbet. Men det är inte säkert.
Nä, jag skulle gissa på dagsböter.
Citera
2024-09-25, 22:04
Avstängd
GIMP-SUITs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SecretGarden352
Jag tycker att man ska fokusera på att bygga fängelser där det är minimal kontakt mellan vakter och fångar, samt att poliser som fälls för samarbete med kriminella ska få fängelsestraff samt givetvis förlora jobbet.

Allt för att motverka korruption och infiltration av polisen där gängkriminella får minsta lilla fördel.

Sedan när fångar väl har kontakt med någon person, vakt, psykolog eller vad som helst, så ska det ske i kameraövervakade rum.

Är så trött på det här med att vakter och poliser försöker att vara kompisar med kriminella och sedan tror att de är kära i en, när allt egentligen bara handlar om att knulla och få andra tjänster gjorda.

Sedan kan både män och kvinnor göra fel, därav att jag vill det ska vara systematiskt att man minimerar riskerna att fel överhuvudtaget kan begås.
Hellre än att bara sparka alla kvinnor? Är det ett problem med manliga poliser som knullar intagna?
Citera
2024-09-25, 22:09
Medlem
Citat:
Hellre än att bara sparka alla kvinnor? Är det ett problem med manliga poliser som knullar intagna?

Visst är det fel om manliga poliser knullar de intagna, jag tror det gör lika ont i röven som när en annan kriminell gör det.

Jag tycker att kvinnor kan vara vakter och poliser, men som de arbetar idag med att vara kompisar med fångarna så blir det skandaler då och då. Jag tycker man ska frångå det och fokusera på säkerheten.

Det ska helt enkelt inte finnas möjligheter att umgås och prata mellan vakter och fångar.
Citera
2024-09-25, 23:23
Medlem
varför finns det inget system som flaggar om en kvinna är inne o rotar i dokument. måste man inte logga in.
om det syns att dom kollar upp gängfall eller kollegors utredningar som dom inte personligen är deltagande i borde det flaggas.
känns som polisen borde kunna sidosätta sin 99% budget på fartkontroller för att se till att kvinnor inte röjer hemlig info i deras egna system.
en kvinna är större hot än hela irans regim när det kommer till cyberattacker.
Citera
2024-09-25, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SecretGarden352

Citat:
Haha tycker du det är kvinnohat så får det stå för dig...

Har Paul madirossian blivit krull och kriminell igen nu är inte han gammal och gola fick sitt straff reducerat försökte skriva någon bok och härja i Stockholm på 90 talet
Citera
2024-09-26, 05:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HRT
Polisanställd behöver ju inte vara polis..
Men man har ju sänkt kraven rejält och rekryterat mycket även på den civila sidan inom polisen typ utredare etc. Det har förstås resulterat i att vissa oönskade element fått tjänst vid myndigheten.
Det är jävligt dåligt både för polisens förtroende och för kriminella äckels infiltrationer men så länge ingen sätter ned foten, kallar en spade för spade och slutar glorifiera invandringsresursen som det som ska rädda Sverige när det faktum sänker varenda myndighet och områden de är verksamma i.
Fy fan rent ut sagt.
Förr hängde man upp dem brottslingar, horor och bråkstakar på ett torg så folk fick kasta skit och spotta på dem kanske dags o göra detta igen

Han förmådde en polisanställd kvinna att söka fram hemliga handlingar och lägga informationen på ett USB-minne, enligt ett färskt åtal.
Citera
2024-09-26, 05:56
Medlem
Liberationfronts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pestloppan
Apropå din rubrik: Var står det att kvinnan är polis?

"Polisanställd" brukar i såna här sammanhang betyda att personen är civilanställd inom polismyndigheten.

Det är en civil anställd inom polisen typ handläggare, telefonoperatör eller annan typ administrativ tjänst, de har ett gäng sådana. Min fruga är arkivarie på Kungsan. Men hon är inte utbildad polis.

TS är dåligt informerad eller snabb att dra slutsatser. Tror en faktisk polis mkt sällan skulle inleda en information uppgivande relation med yrkes kriminell. Isf som infiltratör.
Citera
2024-09-26, 08:00
Medlem
GustavAdams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chariter
Civilanställd med utländskt påbrå. När det kommer till civilanställda inom polisen är det förvånansvärt många med utländsk härkomst. Majoriteten av rekryterarna är utländska kvinnor under 30 år och det kanske har något med saken att göra.
Om jag tillåter mig att generalisera till ytterlighet så är det så att barnlösa tjejer/kvinnor dras till testosteronstinna killar/män.
Alla kriminella män har höga halter av testosteron i kroppen.
Att ge barnlösa kvinnor jobb där testosteronstinna män kan utnyttja dem i deras jobb är jävligt korkat av kvinnornas chefer.
End of story!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in