2024-09-23, 08:28
Medlem
palikirs avatar
Jävlar vad han (#484) skakar. Den mest nervösa gäddan vi sett?

"Nnnnej."
Citera
2024-09-23, 08:55
Medlem
PROLIFICs avatar
Det är intressant hur lätt de flesta böggäddorna glöms bort. Troligen för att de inte utmärker sig så speciellt i chattarna (förutom stollarna som skickat gräsliga bilder och några andra). Annars går det så jäkla fort när de chattar. Lite som att de ringer och bokar en tid hos frisören. "Bra, fint! Då ses vi på torsdag kl 16!". Inget att lägga på minnet. Samma med #484. Visst, väldigt nervös under konfrontationen. Men han kommer inte att gå till Gäddor vi minns.
Citera
2024-09-23, 09:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
Det är intressant hur lätt de flesta böggäddorna glöms bort. Troligen för att de inte utmärker sig så speciellt i chattarna (förutom stollarna som skickat gräsliga bilder och några andra). Annars går det så jäkla fort när de chattar. Lite som att de ringer och bokar en tid hos frisören. "Bra, fint! Då ses vi på torsdag kl 16!". Inget att lägga på minnet. Samma med #484. Visst, väldigt nervös under konfrontationen. Men han kommer inte att gå till Gäddor vi minns.

Personligen reagerar jag inte lika starkt på de homogaybögsexuella gäddorna. Trots att jag själv är kille, så känns det på något sätt värre att jaga tonårstjejer än tonårskillar. Kan inte sätta fingret på varför. Men kanske för att jag minns hur det var att vara tonårskille. Hade en äldre kvinna velat pöka med mig när jag var fjorton bast så hade jag förmodligen gjort det utan att känna mig särskilt traumatiserad av upplevelsen. Rent juridiskt tycker jag självklart att det är lika förkastligt oavsett kön. Men på något slags personligt moraliskt plan så känner jag mer ilska gentemot de gubbar som jagar småtjejer
Citera
2024-09-23, 10:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av JoeBidenLuktarBajs
Personligen reagerar jag inte lika starkt på de homogaybögsexuella gäddorna. Trots att jag själv är kille, så känns det på något sätt värre att jaga tonårstjejer än tonårskillar. Kan inte sätta fingret på varför. Men kanske för att jag minns hur det var att vara tonårskille. Hade en äldre kvinna velat pöka med mig när jag var fjorton bast så hade jag förmodligen gjort det utan att känna mig särskilt traumatiserad av upplevelsen. Rent juridiskt tycker jag självklart att det är lika förkastligt oavsett kön. Men på något slags personligt moraliskt plan så känner jag mer ilska gentemot de gubbar som jagar småtjejer

..eeeh men hade det feta svettiga fettot till vaktmästare burit ner dig i källaren å borrat dig, hade de vart lika najs?
Citera
2024-09-23, 11:52
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoeBidenLuktarBajs

Jag tycker inte att det ena är värre än det andra, för min del handlar det nog mest om att de flesta bögchattarna är så korta och rakt på. En del hinner knappt ens äckla sig så mycket. Som jag skrev så är det nästan som att de ringer och bokar tid hos frisören. Det finns ju givetvis undantag som Köttrosen #199 och hans störda jävla bilder. Han skrev dessutom om att det är skönt älska och inte bara ha sex. Till vad han trodde var en 13-åring. Hans chattloggar är ganska lika de groomande heterogäddornas, men annars går det vanligtvis undan i bögsvängen så det är nog därför jag inte lägger dem på minnet på samma sätt.
Senast redigerad av PROLIFIC 2024-09-23 kl. 11:55.
Citera
2024-09-23, 12:50
Medlem
Vilka gäddor har tagit livet av sig?
Citera
2024-09-23, 13:06
Medlem
Citat:
Jag tycker inte att det ena är värre än det andra, för min del handlar det nog mest om att de flesta bögchattarna är så korta och rakt på. En del hinner knappt ens äckla sig så mycket. Som jag skrev så är det nästan som att de ringer och bokar tid hos frisören. Det finns ju givetvis undantag som Köttrosen #199 och hans störda jävla bilder. Han skrev dessutom om att det är skönt älska och inte bara ha sex. Till vad han trodde var en 13-åring. Hans chattloggar är ganska lika de groomande heterogäddornas, men annars går det vanligtvis undan i bögsvängen så det är nog därför jag inte lägger dem på minnet på samma sätt.

#484 Ska ha chattat med flera barn och haft KiK I några år. Ska man tro honom så var fiskaren den första som nappade på en träff. Hur orkar han hålla på? Sitta och spamma småkillar med förfrågan om en träff där och då. Är väl inte så troligt att varken barn eller vuxen vågar träffa någon som kan vara en potentiell seriemördare, åtminstone inte barn även om de är homo. Lite förtroendeingivande approach hade nog varit bra att bygga upp före han föreslår en träff.
Citera
2024-09-23, 13:26
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
#484 Ska ha chattat med flera barn och haft KiK I några år. Ska man tro honom så var fiskaren den första som nappade på en träff. Hur orkar han hålla på? Sitta och spamma småkillar med förfrågan om en träff där och då. Är väl inte så troligt att varken barn eller vuxen vågar träffa någon som kan vara en potentiell seriemördare, åtminstone inte barn även om de är homo. Lite förtroendeingivande approach hade nog varit bra att bygga upp före han föreslår en träff.

Han verkar ha varit väldigt engagerad i lokalsamhället och i en rad föreningar så man kan ju gissa sig till att #484 är en ganska ensam figur. Jag säger inte att alla föreningsmänniskor är ensamma! Men man kan ju börja undra när nån enligt egen utsago är kassör i flera föreningar. "Dags för årsmöte i en av alla föreningar jag är kassör i" (från Facebook). De allra flesta försöker glida undan såna uppdrag och till slut är det nåt man tar på sig för att man typ känner sig tvungen och inte längre har anständigheten att ducka. Han verkar dock vara nån slags multikassör på fritiden. Alla gillar olika. Så är det ju verkligen, men han verkar som sagt vara en ensam typ som har tid för det där engagemanget så då har man säkerligen tid att sitta och tråla barn på nätet också? Mer förvånande med alla dessa gäddor som lever familjeliv med mindre barn och partner och heltidsjobb men ändå har tid att chatta en massa.

Jag vet ju inte riktigt hur det brukar gå till bland bögar, men det som slår mig är att många av bögchattarna är så jävla kortfattade och rakt på. Det är som sagt lite som att de ringer frisören och bokar en klipptid eller beställer en smörgåstårta till en avtackning på jobbet. Det hinner nästan ens inte bli äckligt och/eller smörigt groomande. Jag vet som sagt egentligen inte hur det brukar gå till, men jag har ju sett hur det går till på Grindr och där går det fort! Det kanske överförs även när gäddorna pratar med barn? Antar att det är så.

Hursomhelst så vet vi ju att det finns en del riktigt fula gäddjävlar som har förgripit sig på barn. Bl.a. Den bölande pedoraptorn och Kärringdildon #300. Om jag inte missminner mig så kom Bölis i kontakt med sina offer IRL och inte på nätet och hur #300 kom i kontakt med sitt (jag tror att det var ett) offer vet jag inte. Men att s.k. fula gubbar som är fula mer än i själen förgriper sig på barn vet vi ju.
Citera
2024-09-23, 14:22
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Han verkar ha varit väldigt engagerad i lokalsamhället och i en rad föreningar så man kan ju gissa sig till att #484 är en ganska ensam figur. Jag säger inte att alla föreningsmänniskor är ensamma! Men man kan ju börja undra när nån enligt egen utsago är kassör i flera föreningar. "Dags för årsmöte i en av alla föreningar jag är kassör i" (från Facebook). De allra flesta försöker glida undan såna uppdrag och till slut är det nåt man tar på sig för att man typ känner sig tvungen och inte längre har anständigheten att ducka. Han verkar dock vara nån slags multikassör på fritiden. Alla gillar olika. Så är det ju verkligen, men han verkar som sagt vara en ensam typ som har tid för det där engagemanget så då har man säkerligen tid att sitta och tråla barn på nätet också? Mer förvånande med alla dessa gäddor som lever familjeliv med mindre barn och partner och heltidsjobb men ändå har tid att chatta en massa.

Jag vet ju inte riktigt hur det brukar gå till bland bögar, men det som slår mig är att många av bögchattarna är så jävla kortfattade och rakt på. Det är som sagt lite som att de ringer frisören och bokar en klipptid eller beställer en smörgåstårta till en avtackning på jobbet. Det hinner nästan ens inte bli äckligt och/eller smörigt groomande. Jag vet som sagt egentligen inte hur det brukar gå till, men jag har ju sett hur det går till på Grindr och där går det fort! Det kanske överförs även när gäddorna pratar med barn? Antar att det är så.

Hursomhelst så vet vi ju att det finns en del riktigt fula gäddjävlar som har förgripit sig på barn. Bl.a. Den bölande pedoraptorn och Kärringdildon #300. Om jag inte missminner mig så kom Bölis i kontakt med sina offer IRL och inte på nätet och hur #300 kom i kontakt med sitt (jag tror att det var ett) offer vet jag inte. Men att s.k. fula gubbar som är fula mer än i själen förgriper sig på barn vet vi ju.
"Som att beställa en smörgåstårta" var en ovanligt passande beskrivning av situationen. Pastejen bakar de ju själva, och sen behövs bara ost och skinka. Hacka lite gurka och släng i den svettiga kompotten så får man majonnäsgurkan på köpet också.
Citera
2024-09-23, 15:27
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
"Som att beställa en smörgåstårta" var en ovanligt passande beskrivning av situationen. Pastejen bakar de ju själva, och sen behövs bara ost och skinka. Hacka lite gurka och släng i den svettiga kompotten så får man majonnäsgurkan på köpet också.

Det var så jag tänkte faktiskt.

Och det är väl därför som de flesta böggäddorna glöms bort så fort. Det är för mycket smörgåstårtebeställning över det hela för att man ska lägga dem och chattarna på minnet. Men så har vi ju raringar som Köttrosen #199 som flashar rosen på prinsesstårtan och kör sockertoppen rakt upp i röven. Såna glömmer man ju inte i första taget. #484 kommer dock att sälla sig till övriga ganska slätstrukna gäddor. Min gissning.

Den där Bajen-gäddan i sitt Bajen-hus minns man ju exempelvis enbart för det. Annars tror jag att han bara skulle ha varit ännu en skum gäddgubbe som lurat ut ett barn mitt ute i ingenstans och ingen hade kommit ihåg honom. Honom minns vi för att han spökat ut och gjort ett spektakel av sitt hem.
Citera
2024-09-23, 17:29
Medlem
Lyxpotatissallads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Lista på avlidna gäddor.

Denna uppdatering: bekräftat självmord på #446 Minidildomannen som slår nytt rekord i kortast tid från uthängning till självmord. Fyra dagar!

1. Mannen som pratade om allt annat än att han fastnat på kroken (napp igen)
Känd som mannen som satt med sin hund i bakluckan på sin bil när Dumpen kom.
Tid från uthängning till självmord: 1 mån.
Månad för dödsdatum: Februari 2022
Hängdes ut i: Januari 2022
Uppnådd ålder: 52

2. Det andra självmordet var av en 46-årig man som inte hann bli uthängd. Han fanns på missing people och hittades sedan drunknad. Enligt uppgifter bodde han i Ljungby/Hamneda. Förnamn samma som Annikas bror i Pippi Långstrump. Efternamn samma som en hockeyspelare som beskrivs såhär på Wikipedia:

3. Mannen utan samvete (Napp #184)
Tid från uthängning till självmord: 2 mån.
Månad för dödsdatum: Mars 2023
Hängdes ut i: Januari 2023
Uppnådd ålder: 35

4. DinK på kroken tillslut (Napp #225)
Tid från uthängning till självmord: 1 mån.
Månad för dödsdatum: Juni 2023
Hängdes ut i: Maj 2023
Uppnådd ålder: 38

5. Mr X blev slak på en tredjedels sekund
Tid från uthängning till dödsdatum: 18 mån.
Månad för dödsdatum: Juli 2023
Hängdes ut i: Januari 2022
Uppnådd ålder: 53

6. PappaStor (Napp #289)
Tid från uthängning till självmord: 4 mån.
Månad för dödsdatum: Februari 2024
Hängdes ut i: Oktober 2023
Uppnådd ålder: 41

7. Runkpausen (Napp #361)
Tid från uthängning till självmord: 2,5 mån.
Månad för dödsdatum: April 2024
Hängdes ut i: Februari 2024
Uppnådd ålder: 51

8. Slingraren (Napp #424)
Tid från uthängning till självmord: 1 vecka.
Månad för dödsdatum: Juni 2024
Hängdes ut i: Juni 2024
Uppnådd ålder: 73

9. Minidildomannen (Napp #446)
Tid från uthängning till dödsdatum: 4 dagar.
Månad för dödsdatum: Juli 2024
Hängdes ut i: Juli 2024
Uppnådd ålder: 61

Säsongsvariationer

Antal dödsfall per månad

Månad för uthängning, bekräftade självmord

Citat:
Ursprungligen postat av Kottskallehue
Vilka gäddor har tagit livet av sig?

Dessa 9 samt Mr Hyde #360 och förmodligen RPK-Gäddan #472
Citera
2024-09-23, 17:32
Medlem
Rekas avatar
Och nu försvann # 484 från företagets webbsida. En självlärd redovisningskonsult med egen profilsida på dumpen.se smäller nog inte så högt på arbetsmarknaden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in