2024-09-23, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bildburgare
Haha, men sluta! Inte nog med att du har dessa "kompisar", dessutom berättar de om sina aktiviteter för dig. Det bara stinker skitprat om alltsammans. Antingen ljuger du, eller så är dina vänner bögar som vill fråga om du är intresserad, fattar du väl?

De promenerande tjejerna råkade väl hamna i ett bögstim helt enkelt. Jag har hittills lyckats undvika att bli beskådare, men jag har hört att de ska finnas i lagom lummiga parker, i skymning över hela jorden i alla tider...

Klart jag ljuger
Det är ju flashback

Jag är inte lesbisk
Men jag kan ha sex med en kvinna
Ja jag är bisexuell
Mina vänner som runkar ihop är varken bögareller bisexuella
Citera
2024-09-23, 13:35
Medlem
bildburgares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vittoria
Klart jag ljuger
Det är ju flashback

Jag är inte lesbisk
Men jag kan ha sex med en kvinna
Ja jag är bisexuell
Mina vänner som runkar ihop är varken bögareller bisexuella

Queer vibe makes a queer tribe, vettu. Nog är de bögareller! Kan vara bi och lever ut sin bögiga sida. Men förmodligen bögareller.

Inte för att bögrunk behöver vara fel! Men allvarligt talat är bögstim som grupprunkar ett välkänt fenomen.

Du är en penisbärare som larpar kvinna, väl? Det trodde jag du var ute efter att alla skulle förstå? Inget fel där heller.
Citera
2024-09-23, 14:10
Avslutad
Om det är sant handlar det givetvis om homosexuella. Antagligen utlänningar.

Sex är det enda som homos och utlänningar tänker på.
Citera
2024-09-23, 14:46
Medlem
Stark-Senaps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BekraftadNeger
För att de är MENA-män?

Källa på det!
Som uppenbarligen bara kan vara: ”Jag var ju där och rånka tillsammans med dem!”
Citera
2024-09-23, 14:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MuuhTant
Detta låter otvivelaktigt som om damerna promenerade i närheten av ett NATURISTBAD.

Inofficellt nakenbad, men är det verkligen så normalt att män drar i kuken på nakenbad?
Citera
2024-09-23, 15:01
Medlem
sonicguides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrevenFB
https://www.sydsvenskan.se/2024-09-20/synen-fran-skaneleden-tiotalet-man-onanerade-pa-stranden-K-sd9/

Två kvinnor promenerade längs Skåneleden utanför Glumslöv, när de plötsligt fick syn på tiotals onanerade män på stranden.

Det drogs i snoppar. Först såg vi en som höll på, sen nåt par. Det pågick liksom lite överallt.
- Det var ovanligt många män där. Vi har aldrig upplevt något liknande tidigare.

- Någon som vet mer?
- Varför onanerade så många män? Varför där och varför just då?
"In your dreams" är vad tidningen borde sagt till dem när de kom med denna historia.

Misstänker att det snart kommer en svensk p-rulle där två damer hittar onanerande män på en strand och det hela övergår till en orgie.
Citera
2024-09-23, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stark-Senap
Källa på det! (Att det skulle vara mena-män)
Som uppenbarligen bara kan vara: ”Jag var ju där och rånka tillsammans med dem!”
Förra veckan, kanske veckan innan, var det ett av alla dessa inslag på svt eller tv4 där man lyfter fram och hyllar "vanliga svenskar" som självmant (nåja) inkluderar mena i sina fritidsaktiviteter som utspelade sig på ett nudist- (naturist?-) bad.

En mena-snubbe leddes fram av några nakna tanter till ett bord på stranden (där de skulle fika antar jag).
Mena-snubben berättade att han aldrig förr hade känt sig så inkluderad (i Sverige får man anta) som bland dessa nakna.

Så ryktet hade väl spritt sig; mena-männen kom, alla andra drog, mena-männen roade sig själva.
Citera
2024-09-23, 17:03
Avstängd
Pitschkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kyrkstocken
Ålabodarnas nakenbad, inget officiellt nakenbad, ligger strax norr om Ålabodarna, i Glumslövs naturvårdsområde.????

Då heter det väl naturistbad?

Om nakenheten är frivillig.
Så har jag förstått det.
Citera
2024-09-23, 17:12
Medlem
Kanske var dessa killar?

https://youtu.be/WZ09paQRBnw
Citera
2024-09-23, 18:01
Avstängd
Pitschkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qusimoto
Läste att det va grabbarna från unket ( reddit) som hade sin årliga träff

Runket?
Citera
2024-09-23, 19:26
Medlem
Agent.Provocateurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av molliesmille
Jaså. Sambon berättade om sådana "seanser". Med bland andra en barndomsvän som sedan länge är världsberömd inom sitt område. När min sambo på äldre dagar försökte ta upp ämnet påstod kändisen att han inte mindes något från sin barndom...

första sambon berättade att i lumpen hade dom runkat ihop i tält för skojs skull.
Citera
2024-09-23, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Keramik-Kalabalik
Att de gjorde det vid stranden måste ju betyda att de försökte locka fram sjöjungfrur.

100%.

Citat:
Ursprungligen postat av Richard09
Max tre drag i ballen efter urinering. Annars räknas det som onani.
Kanske om man gillar att ha urin på sina kalsonger, räcker sällan att skaka av den som vissa tror att det gör.

Ni mongosmygbögar (homofober, brukar väldigt ofta vara smygbögar säger vetenskaplig forskning/studier) som hävdar att det bara kan vara bögar borde komma ur garderoben istället för att tjata om bögarna.

Om du är pervers, nudist, gillar att blotta dig, grupprunka eller whatever har noll och göra med om du är homo eller straight.
Senast redigerad av EpicUsername 2024-09-23 kl. 21:03.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in