2024-09-22, 12:18
Medlem
https://www.sydsvenskan.se/2024-09-20/synen-fran-skaneleden-tiotalet-man-onanerade-pa-stranden-K-sd9/

Två kvinnor promenerade längs Skåneleden utanför Glumslöv, när de plötsligt fick syn på tiotals onanerade män på stranden.

Det drogs i snoppar. Först såg vi en som höll på, sen nåt par. Det pågick liksom lite överallt.
- Det var ovanligt många män där. Vi har aldrig upplevt något liknande tidigare.

- Någon som vet mer?
- Varför onanerade så många män? Varför där och varför just då?
Senast redigerad av GrevenFB 2024-09-22 kl. 12:21.
Citera
2024-09-22, 12:21
Medlem
Galejans avatar
Har aldrig inträffat. Varför behöver jag inte ens motivera.

Rubriken borde istället vara ”Två kvinnor söker uppmärksamhet”.
Citera
2024-09-22, 12:22
Medlem
var väl nåt bög-party
Citera
2024-09-22, 12:24
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quandmeme
var väl nåt bög-party
Tror jag också, bögnaturister, alternativt ensamkommande, fast i grupp.
Citera
2024-09-22, 12:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet

ja såna är dom bögarna

att böga på allmänna platser är vanligt
Citera
2024-09-22, 12:37
Avslutad
Nakenbad finns i närheten.
Kallas det inte dogging?
Citera
2024-09-22, 12:41
Medlem
Trakessons avatar
Varför tror ni att de var bögar? De kan ju ha tänkt på kvinnor och heterosex när de onanerade. Det gör väl inte bögar?
Varför frågade inte kvinnorna vad som pågick när de var på plats innan de kontaktade massmedia. Då hade ju artikeln blivit mycket mer upplysande för läsarna. Har reportern försökt kontakta onanisterna eller på annat sätt ta reda på vad det var för evenemang, eller sket tidningen i det bara de fick många klick?
Citera
2024-09-22, 12:45
Medlem
De kanske bara kissade och skakade av den efteråt? Eller så höll de i en valpenis? Varför promenerade kvinnorna på en nudiststrand?

Varför ens länka något som inte går att läsa?
Citera
2024-09-22, 12:47
Medlem
GastonLeMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Men då är dom väl gruppkommande?
Citera
2024-09-22, 12:47
Medlem
Låter inte detta väldigt mystiskt. Att det ligger män som onanerar både här och där i Glumslöv. Och var de så många att man inte kunde räkna exakt?. Jag menar "tiotals" kan ju vara både 12 och 20 beroende på vem man frågar.

Om ingen annan sett detta (som kan verifiera) kommer jag att lägga detta i facket "saker som inte hänt" med underkategori "kvinnor som söker uppmärksamhet i deras patetiska liv"

Jag har JÄVLIGT svårt att se hur det skulle ligga drösvis med onanister "både här och där" samt "utspridda". Det låter osannolikt, alldeles för jävla osannolikt!
Citera
2024-09-22, 12:52
Medlem
Mailmanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trakesson
Varför tror ni att de var bögar? De kan ju ha tänkt på kvinnor och heterosex när de onanerade. Det gör väl inte bögar?
Varför frågade inte kvinnorna vad som pågick när de var på plats innan de kontaktade massmedia. Då hade ju artikeln blivit mycket mer upplysande för läsarna. Har reportern försökt kontakta onanisterna eller på annat sätt ta reda på vad det var för evenemang, eller sket tidningen i det bara de fick många klick?

Varför skulle hetromän runka i grupp?
Citera
2024-09-22, 12:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mailmans
Varför skulle hetromän runka i grupp?

Småkillar lär göra enligt sambon. Hur vet du att de omskrivna männen är hetero?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in