Varför tror ni att de var bögar? De kan ju ha tänkt på kvinnor och heterosex när de onanerade. Det gör väl inte bögar?
Varför frågade inte kvinnorna vad som pågick när de var på plats innan de kontaktade massmedia. Då hade ju artikeln blivit mycket mer upplysande för läsarna. Har reportern försökt kontakta onanisterna eller på annat sätt ta reda på vad det var för evenemang, eller sket tidningen i det bara de fick många klick?
Låter inte detta väldigt mystiskt. Att det ligger män som onanerar både här och där i Glumslöv. Och var de så många att man inte kunde räkna exakt?. Jag menar "tiotals" kan ju vara både 12 och 20 beroende på vem man frågar.
Om ingen annan sett detta (som kan verifiera) kommer jag att lägga detta i facket "saker som inte hänt" med underkategori "kvinnor som söker uppmärksamhet i deras patetiska liv"
Jag har JÄVLIGT svårt att se hur det skulle ligga drösvis med onanister "både här och där" samt "utspridda". Det låter osannolikt, alldeles för jävla osannolikt!
Varför tror ni att de var bögar? De kan ju ha tänkt på kvinnor och heterosex när de onanerade. Det gör väl inte bögar?
Varför frågade inte kvinnorna vad som pågick när de var på plats innan de kontaktade massmedia. Då hade ju artikeln blivit mycket mer upplysande för läsarna. Har reportern försökt kontakta onanisterna eller på annat sätt ta reda på vad det var för evenemang, eller sket tidningen i det bara de fick många klick?