2024-09-21, 00:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Andy Flag
Väldigt osäker på om det var hennes båda föräldrar. Hon var (enligt säkra uppgifter) på väg från en hemmafest och hade klivit av bussen. Men det är klart hon kanske avsåg att sova hos en kompis, alt att hon hade en förälder i området.

hon var i alla fall skriven på den adressen. Kanske mormor/morfar eller farmor/farfar då?

så hon gick alltså ensam och inte med vänner som någon skrev innan?
Citera
2024-09-21, 00:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Andy Flag
Jo, hon finns på insta. Stängd profil förstås, men väldigt lätt att hitta om man vet vad hon hette (eller snarare kallades).

om det nog är hon jag hittade så ser hon inte thailändsk ut som någon här påstod.
Citera
2024-09-21, 00:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
Kvinnan MS och mannen RS har bott i Farsta sedan juni 2006, i 18 år och Carro har bott där sedan hon föddes i oktober 2006, i 17 år.

Det kan inte betyda något annat än att de är flickans föräldrar.

vem är då killen med invandrarnamn som bor där?!

Om de är föräldrarna fick de henne senare i livet då och så kan det vara
Citera
2024-09-21, 02:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av listigtjej
vem är då killen med invandrarnamn som bor där?!

Om de är föräldrarna fick de henne senare i livet då och så kan det vara
Det kan vara någon som skrivit sig på fel adress av olika anledningar. Har själv varit med om det, en helt okänd som skrivit sig på min adress. Fanns att hitta på Lexbase, men för övrigt slutade spåren på min bostad.
Hade aldrig hört talas om idioten och det tog 1,5 år att få bort honom från min adress
Citera
2024-09-21, 03:00
Medlem
De är föräldrarna och det verkar som att de fick henne sent och att hon var deras enda barn
Citera
2024-09-21, 09:48
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tesla83
De är föräldrarna och det verkar som att de fick henne sent och att hon var deras enda barn
Jag tror de har äldre barn och detta var en sk.sladdis?
Citera
2024-09-21, 10:50
Medlem
Andy Flags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rubin22
Jag tror de har äldre barn och detta var en sk.sladdis?

Ja. Föräldrarna har delvis öppna profiler på Fb, och hon verkar ha haft åtminstone en betydligt äldre bror.
Citera
2024-09-21, 12:19
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TouchMyShadow
Många som skriver att hon gick mot rött ljus, självklart slarvade hon bort sitt liv då.

Okej är det fakta så
Folk glor ju i telefonen hela tiden
Här i denna stad så har de byggt om en korsning, då har de byggt ut så gatljuset de röda lyser även under, gatljuset ned på asfalten, så telefongloende ser de, för skulle de titta upp några sekunder så skulle de missa något historiskt ögonblick på TikTok

Det hade också kunnat vara fakta att hon gått normalt, mot / vid grönt men så hade det kunnat komma en självutnämnd gud i sportbil som gjort om sin bil och trimmat den och då ansetts sig själv kunna bryta mot hastighetsgränser. Som modifierat sin motor och ljuddämpare så de låter som en AK47 vid ändrat varvtal och liknande...

får se om jag orkar läsa tråden, varit lite sjuk ett par dagar så inte orkat kolla, media skiter ju i detta tydligen så där får man inget veta
Citera
2024-09-21, 12:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av listigtjej
Hittar ingen som heter så på Ratsit som är 17? Eller ska det vara ett o även i efternamnet?

Ja även i efternamnet
Citera
2024-09-21, 12:55
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brianmolko
Okej är det fakta så
Folk glor ju i telefonen hela tiden
Här i denna stad så har de byggt om en korsning, då har de byggt ut så gatljuset de röda lyser även under, gatljuset ned på asfalten, så telefongloende ser de, för skulle de titta upp några sekunder så skulle de missa något historiskt ögonblick på TikTok

Det hade också kunnat vara fakta att hon gått normalt, mot / vid grönt men så hade det kunnat komma en självutnämnd gud i sportbil som gjort om sin bil och trimmat den och då ansetts sig själv kunna bryta mot hastighetsgränser. Som modifierat sin motor och ljuddämpare så de låter som en AK47 vid ändrat varvtal och liknande...

får se om jag orkar läsa tråden, varit lite sjuk ett par dagar så inte orkat kolla, media skiter ju i detta tydligen så där får man inget veta
Det var en Tesla.
Citera
2024-09-21, 13:22
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rubin22
Det var en Tesla.

Ja då var den inte fixad för panga iaf...
Men de andra återstår väl se
Citera
2024-09-21, 13:41
Medlem
Andy Flags avatar
Gick förbi idag och det är obegripligt hon inte använde gångbron, om det som relativt säkra källor säger stämmer, att de kom från bussen. Finns inget att vinna på att gå över övergångsställena i det fallet, från endera busshållplats på Huddingevägen.

Antingen kände de inte till området, eller så klev de av bussen på Kvarnbergsplan. Förklarar dock inte varför man skulle genat över Huddingevägen (vilket verkar varit fallet) istället för att ta övergångsstället.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in