2024-09-20, 15:19
Medlem
trasig-axels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antero-Rokka
#483 Han ser ut som en blandning mellan Barbapappa och Tobias i Morran och Tobias.
Sjukast när man läser detta varför är slappkuken inte tagen ur tjänst tidigare? Vad är det för ordning hos förskoleverksamheten i Borlänge?
Tydligen gått under smeknamnet PeddoGustav!
Så att redigera sin Facebook går före att ta livet av sig? Bra prioriteringar. Bara han rensar upp online så får han säkert behålla sitt jobb och leva lyckligt i alla sina dagar...
Citera
2024-09-20, 15:24
Medlem
Haubits77Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElementarSturgeon
Smal ? Är du full eller har du ätit flugsvamp ?

Mest full, men jag utgick nog från filmen från hans Idol-uppträdande.
Citera
2024-09-20, 15:30
Medlem
bomhulls avatar
Jag tror den senaste fångsten måste ha någon slags utvecklingsstörning trots att han var enormt nervös så kan man ju se att något inte står rätt till i chattloggen där han skickar osmickrande bilder ..
Antar att det råder personalbrist i borlänge?
Citera
2024-09-20, 15:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Haubits77B

Tack för bra svar - ja det är ju ett tag sedan han var med i Idol, kolla hans barbapappakropp i loggen som han skickade till de han trodde var tonåriga tjejer så får du se att han inte bara är en bitch, han har bitchtits utav rang. De är så fula att Jabba the Hut skrattar
Citera
2024-09-20, 15:31
Medlem
Haubits77Bs avatar
Citat:
#483 Han ser ut som en blandning mellan Barbapappa och Tobias i Morran och Tobias.
Sjukast när man läser detta varför är slappkuken inte tagen ur tjänst tidigare? Vad är det för ordning hos förskoleverksamheten i Borlänge?

Ingen förskoleverksamhet.
Var fritidsverksamhet.
Citera
2024-09-20, 15:32
Medlem
Haubits77Bs avatar
Citat:
Tack för bra svar - ja det är ju ett tag sedan han var med i Idol, kolla hans barbapappakropp i loggen som han skickade till de han trodde var tonåriga tjejer så får du se att han inte bara är en bitch, han har bitchtits utav rang. De är så fula att Jabba the Hut skrattar

Sangrian är för billig här i Spanien...
Citera
2024-09-20, 15:34
Avslutad
Citat:

Se här så vacker henom är, han ligger där - erotisk och sär, och visar upp detta så att en tonåring skall bli fuktig i fetta

(världens sämsta nödrim men ändå)

https://dumpen.se/wp-content/uploads/2024/09/Screenshot_20240709-083235_Blue-Kik.jpg
Citera
2024-09-20, 15:35
Avslutad
Citat:

Jag hörde att han haft egna "lektioner" med utvalda elever där han typ tagit med dom på aktiviteter. Ofta skogen eller åkt iväg till badhus och så.
Citera
2024-09-20, 15:37
Medlem
Haubits77Bs avatar
Citat:
Se här så vacker henom är, han ligger där - erotisk och sär, och visar upp detta så att en tonåring skall bli fuktig i fetta

(världens sämsta nödrim men ändå)

https://dumpen.se/wp-content/uploads/2024/09/Screenshot_20240709-083235_Blue-Kik.jpg

Är väl inte jättetjock, men behåring har han iaf.
Sådär såg jag själv ut vid 50 innan jag tog tag i mitt liv.
Citera
Medlem
Antero-Rokkas avatar
Citat:
Ingen förskoleverksamhet.
Var fritidsverksamhet.
Ok, tycker det är av mindre betydelse, föräldrar måste kunna lita på att sånna här personer inte befattar sig med deras barn då de lämnar över ansvaret för sina barn till kommunal verksamhet. Borlänge kommun borde omedelbart se över sina rutiner när man anställer personal som ska arbeta nära barn!
Föräldrarna har ju slagit larm! Lika förbannat får det här feta peddot arbeta kvar!
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Knasigabananer73
Jag hörde att han haft egna "lektioner" med utvalda elever där han typ tagit med dom på aktiviteter. Ofta skogen eller åkt iväg till badhus och så.

Såg också de, ibland fick flickorna leka frisör med hans långa hår, också "försa" han sig ofta med typ "Vill ni ha sex" istället för Sax och sånt där sjukt.
Citera
2024-09-20, 15:38
Medlem
Antero-Rokkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knasigabananer73
Han borde varit dränkt för länge sen!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in