2024-09-19, 08:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hulken52
Ja jag hoppas verkligen det för Cs skull . Kan inte få det till något annat vore konstigt annars . Varför skulle N kunna komma undan detta då ingen annan gör det !!
För dom kan inte ha missat det allt finns ju dokumenterat och allt finns nedskrivet vad N sagt och smutskastat A gång på gång

Oj, här låter du väldigt osäker om vad som händer och sker runt dom.
Vad menar du med ”komma undan” ?
2024-09-19, 09:02
Medlem
Citat:
Tar det för sista gången då du medvet el vill ej fatta ! Och detta görs vid varje fall av faderskap och vårdnadstvist om A har lagt in om nån !

1. Dom kollar varför N ej medgivet en pappa

2 dom gör ett DNA för att fastställa

3 Är det så att A är pappa och det är fastställt och har lagt in om gemensam el tom egen vårdnad
Så görs en bakgrunds koll
Från när C föddes tills nu på båda föräldrarna

4 . Dom kommer ifrågasätta varför N har medvet gått in och sabba en relation mellan C & A . Och det kommer ej räcka med att hon säger att det är för att skydda sin dotter måste finnas belägg för det

Här kan N åka ditt för umgängessabotage och det spelar ingen roll att hon har egen vårdnad för det.
Och Om han bara vill umgängesrätt med C.

Dom kommer även fråga varför A ej har haft umgänge & träffat sin dotter . Dom kommer även fråga han varför han ev vill ha ett faderskapstest fastställt och han kommer få ge sin version

5 efter detta tas det ställning till vad som är bäst för Chiara och dom ser till barnets bästa ej föräldrarnas bästa

Så kom ej med argument el ifrågasätta när du ej varit med !

Jag har gått igenom allt detta från faderskap till umgängessabotage mm
Allt har gått via kommun , socialnämd och rätten blivit ett domslut

Och det är vad som kommer väntas A oxå
Du har inte en aning vad som händer runt A just nu. Eller runt N.
Jag vet och det är inget av det du hoppas på. Sorry, du lär bli besviken !!
2024-09-19, 09:03
Avstängd
Citat:
Tar det för sista gången då du medvet el vill ej fatta ! Och detta görs vid varje fall av faderskap och vårdnadstvist om A har lagt in om nån !

3 Är det så att A är pappa och det är fastställt och har lagt in om gemensam el tom egen vårdnad

4 . Dom kommer ifrågasätta varför N har medvet gått in och sabba en relation mellan C & A . Och det kommer ej räcka med att hon säger att det är för att skydda sin dotter måste finnas belägg för det

Här kan N åka ditt för umgängessabotage och det spelar ingen roll att hon har egen vårdnad för det.

Dom kommer även fråga varför A ej har haft umgänge & träffat sin dotter . Dom kommer även fråga han varför han ev vill ha ett faderskapstest fastställt och han kommer få ge sin version

5 efter detta tas det ställning till vad som är bäst för Chiara och dom ser till barnets bästa ej föräldrarnas bästa

Mkt bra info och tack för att du delar med dej av det du kan och vet ! Och det borde man väl förstå själv att man inte bara utgår från att fastställa ett faderskap

Citat:
Ursprungligen postat av Millan75
Hade tänkt hålla käften när det kommer till dig och ej skriva !
Sen tänkte varför då , var ska jag vara tyst pga min dyslexi som du ständigt hånar .
Men måste fråga varför snöar du in dej enbart på det fastställande faderskapet ???
Allt runt omkring då ? Ns delaktighet du tror inte att det är den största delen i detta ! Och varför tror du A inte har kunnat fastställa detta

Jo just pga N du har ju själv kunnat ta del av spektaklet el det kanske du har missat !
Bra där Millan! Vägra vara tyst och fortsätt att dela med dej & skriv i denna grupp.
Mkt bra fråga undra oxå varför hen är så fixerad av just detta faderskap?? Ligger en hund begraven
2024-09-19, 09:05
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av HungerCut
Oj avslöjad ännu en gång! Tror Hulken52 vet vad han pratar om !! Och jag är ledsen att göra dej besviken jag vet att A gör betydligt mer än vad du säger och tror
2024-09-19, 09:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Molgan098
Mkt bra info och tack för att du delar med dej av det du kan och vet ! Och det borde man väl förstå själv att man inte bara utgår från att fastställa ett faderskap

Bra där Millan! Vägra vara tyst och fortsätt att dela med dej & skriv i denna grupp.
Mkt bra fråga undra oxå varför hen är så fixerad av just detta faderskap?? Ligger en hund begraven
Faderskapet är a och o givetvis.
2024-09-19, 09:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoNotGetItTwisted
N ska öppna upp sig om övergrepp hon gick igenom som barn i podden imorgon.

Det är fruktansvärt ingen ska behöva gå igenom det. N ber folk att vara snälla i kommentarerna.

Jag har för mig att hon redan öppnat upp sig om just detta på yt (finns 2 videos ett övergrepp när hon var 17-18 tror jag och den andra om det när hon var 6 år). Finns även på andra ställen, glömt nu var nu. Tror jag läst om det också, kanske nytt imorgon eller är det samma. Som sagt tror att hon pratat om det förut.

(Ser ut som hon är på Cypern, LI eller något bachelorinspelning kanske??)

Jättesorgligt vad hon gått igenom verkligen.
Hon kanske borde prata med en riktig psykolog istället och få riktig terapi från någon som inte är känslomässigt involverad?!?

Vill verkligen inte låta okänslig men det förtar inte all missad tid med dottern från henne och från pappan. Hon kommer ångra sig när det är för sent, tyvärr.

#teamChiarasRättTillTvåFörädrar

Ja, precis som du säger så har N tagit upp det här med övergreppen i YT-klipp tidigare. Det är mycket beklagligt att någon ska behöva utstå någon sådant.
Dock som tidigare sagts så är det mycket svårt att veta exakt vad som stämmer eller ej i N:s historier, då de inte bara faller samman i en historia. N skiftar i berättelserna från en gång till en annan. Säger ej att det inte är som hon säger, men återigen så finns det flera osäkra fragment i vad som egentligen hänt henne.

N har själv gått ut med och pratat om dålig självkänsla osv. Hon skulle med fördel själv försöka gå en längre tid i terapi och söka professionell hjälp för de känslor som hon idag inte kan hantera.

Det är inget fel i att ha en fin och nära kontakt med sin mamma, men där kan gränsen för vad som är sunt bli hårfin.

I N:s fall så är J på tok för nära sin dotter. J tar över makten när det kommer till val av män, ska höra dagen efter över telefon hur sexet med killen N legat med varit in i minsta detalj, följa med N var hon än går och tar till och med över N:s "mamma,"- roll från den dagen när C föddes.
2024-09-19, 09:36
Avstängd
Citat:
Oj, här låter du väldigt osäker om vad som händer och sker runt dom.
Vad menar du med ”komma undan” ?

Citat:
Undra vem det är som är osäker ! Har kommit på att så fort du inte vet saker och att vi kommer med ren fakta . Så ska du på ett el annat sätt trycka ner oss för att vi ska bli osäkra och börja tveka. Men denna gång lyckats du ej

Då jag vet hur det går till från att fastställa till att avsluta en vårdnadstvist.

Jo faktiskt jag mfl vet en hel del medans du och N med fam försöker tystna ner oss .

Men denna gång kommer det ej lyckats
Och som ni själva säger sanningen kommer alltid fram och kommer göra det denna gång oxå

Och jag säger som Molgan få det inte till något det ej är !!!
Senast redigerad av Hulken52 2024-09-19 kl. 09:44.
2024-09-19, 09:41
Medlem
Citat:

Intressant!! Tack ännu en gång för informationen....👌

Ref.till punkt 4.
Kan det vara så att de nu i detta skede begärt bevismaterial om händelsen där N uppger att A "misshandlat" henne (grov kvinnofridskränkning)från N ?
N gick själv ut och sade för ett par veckor sedan att hon nu skickat in bevismaterial.
I vilken form det nu kan vara då hon tidigare gått ut och sagt att hon inga bevis har & att hon ångrar att hon inte spelat in händelsen mellan henne och A ????
Helt plötsligt har hon bevis att visa???🤔
Senast redigerad av Artmovie 2024-09-19 kl. 09:44.
2024-09-19, 10:07
Medlem
DjPuttes avatar
Vi kan sitta och tjaffsa kring allt och allting men enligt lagen så är Nicci ensam vårdnadshavare och då kan hon göre exakt vad sjutton hon vill men många har inte fattat det ännu, Dags inse varje fall är ett unikt fall för kolla vem som är pappan många sitter och är arga att Nicci saboterar och Nicci är det och det vad vet ni om hon kan redan påvisat A är inte Pappan och då har inte någon av instanserna ens bråttom för få fram ngt!

Sedan dag ett har merparten i denna tråd tagit ställning i ett håll utan att inse att Nicci kanske talar sanning att det finns skäl för A är inte Pappan och hon lagt fram det till rätten via sitt ombud och namngivit en annan person, Sedan så ska vi inte bryt oss om hon är på Spanska solkusten eller vart för hon kan åka vart sjutton hon vill och önskar och det har inte tråden något med att göra eller vad det är bara ni gör det till er ensak utan att ni känner någon av personerna!
2024-09-19, 10:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Artmovie

Ref.till punkt 4.
Kan det vara så att de nu i detta skede begärt bevismaterial om händelsen där N uppger att A "misshandlat" henne (grov kvinnofridskränkning)från N ?
N gick själv ut och sade för ett par veckor sedan att hon nu skickat in bevismaterial.
I vilken form det nu kan vara då hon tidigare gått ut och sagt att hon inga bevis har & att hon ångrar att hon inte spelat in händelsen mellan henne och A ????
Är ju jättebra om hon har bevis att visa. Sånt ska fram.
2024-09-19, 10:45
Medlem
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Millan75
Hade tänkt hålla käften när det kommer till dig och ej skriva !
Sen tänkte varför då , var ska jag vara tyst pga min dyslexi som du ständigt hånar .
Men måste fråga varför snöar du in dej enbart på det fastställande faderskapet ???
Allt runt omkring då ? Ns delaktighet du tror inte att det är den största delen i detta ! Och varför tror du A inte har kunnat fastställa detta

Jo just pga N du har ju själv kunnat ta del av spektaklet el det kanske du har missat !

Citat:

Citat:
Oj avslöjad ännu en gång! Tror Hulken52 vet vad han pratar om !! Och jag är ledsen att göra dej besviken jag vet att A gör betydligt mer än vad du säger och tror

Citat:
Ja, precis som du säger så har N tagit upp det här med övergreppen i YT-klipp tidigare. Det är mycket beklagligt att någon ska behöva utstå någon sådant.
Dock som tidigare sagts så är det mycket svårt att veta exakt vad som stämmer eller ej i N:s historier, då de inte bara faller samman i en historia. N skiftar i berättelserna från en gång till en annan. Säger ej att det inte är som hon säger, men återigen så finns det flera osäkra fragment i vad som egentligen hänt henne.

N har själv gått ut med och pratat om dålig självkänsla osv. Hon skulle med fördel själv försöka gå en längre tid i terapi och söka professionell hjälp för de känslor som hon idag inte kan hantera.

Det är inget fel i att ha en fin och nära kontakt med sin mamma, men där kan gränsen för vad som är sunt bli hårfin.

I N:s fall så är J på tok för nära sin dotter. J tar över makten när det kommer till val av män, ska höra dagen efter över telefon hur sexet med killen N legat med varit in i minsta detalj, följa med N var hon än går och tar till och med över N:s "mamma,"- roll från den dagen när C föddes.

Citat:

Ref.till punkt 4.
✌️🫶👏👏👏👏🫶✌️

N och J med sekten H är duktiga på att manipulera så att de kommer med efterkonstruktion som "bevismaterial" är inte förvånande. Hoppas myndigheter ser igenom detta🙏🙏
N har sagt detta förut i stil med 'bara för det hänt förut så betyder det inte att det inte kan hända igen' när hon försvarat alla anmälningar på expojkvänner för våldsamheter och folk undrat. Visst är det så men med facit och lögner, då tvivlar man.
"Det kan man undra sa flundran om gäddan är en fisk" (ful sådan).
Vem väckte mini?😳😳😳

#teamChiarasRättigheter

P.S Narcissister mår dåligt när de inte har kontroll så som att någon jobbar mot dom i det tysta. Då kolapsar systemet och deras riktiga jag kryper fram. Låt er inte luras av fejkad vänlighet, det ingår i deras retorik. En narcissist ser aldrig sina tillkortakommande och framförallt de ber "ALDRIG" om ursäkt även när det bevisats de har det. Slutligen när alla argument är slut vänder det mot dig eller som nu, sätter på sig den STORA LÖGNAKTIGA OFFERKOFTAN det vill att folk ska ha medlidande med dem och glömma det andra de gjort. De följer "manualen" ganska bra.
Senast redigerad av DoNotGetItTwisted 2024-09-19 kl. 10:53.
2024-09-19, 10:49
Avstängd
Citat:
Är ju jättebra om hon har bevis att visa. Sånt ska fram.
Exakt jättebra att A har bevismaterial åt andra hållet och det ska fram om något !

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in