2024-09-01, 16:30
Medlem
DeletedUsers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpOeNdi
1mg utan tolerans funkar fint på mig. Lägg under tungan, svälj eller tugga i den allt funkar bra!

Tackar ska prova.
Citera
2024-09-03, 11:53
Medlem
DeletedUsers avatar
Om man tar en tablett eller två så känner man sig lite groggig och avslappnad. Om man tar en skvätt starksprit och sköljer ner med, förbättrar det effekten?
Citera
2024-09-04, 17:24
Medlem
Stor-Franks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeletedUser
Om man tar en tablett eller två så känner man sig lite groggig och avslappnad. Om man tar en skvätt starksprit och sköljer ner med, förbättrar det effekten?
Ja.
Citera
2024-09-04, 23:10
Medlem
DeletedUsers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Frank
Ja.

Räcker en shot eller måste man svepa en hel drink?
Citera
2024-09-05, 19:15
Medlem
karbolexans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeletedUser
Räcker en shot eller måste man svepa en hel drink?

Det är en väldigt individuell fråga så den kan vara svår att svara på. Sen beror det på vad du syftar på som är "tillräcklig effekt". Men ett järn och 2 bär blir man go och avslappnat på generellt. Tar du fler järn och/ellr bär utan tolerans blir det mest troligt minnesluckor och kalabalik.
Citera
2024-09-06, 22:27
Medlem
DeletedUsers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karbolexan
Det är en väldigt individuell fråga så den kan vara svår att svara på. Sen beror det på vad du syftar på som är "tillräcklig effekt". Men ett järn och 2 bär blir man go och avslappnat på generellt. Tar du fler järn och/ellr bär utan tolerans blir det mest troligt minnesluckor och kalabalik.

Tog en hel karta igår och sov från kl 7 på morgonen till 10 på kvällen.
Citera
2024-09-12, 21:15
Medlem
Izzardkings avatar
jag brukar köpa blå var 14e dag å det brukar räcka med 3st för att jag ska tappa minnet, men idag käkade jag 6st å det ända som hände var att jag blev jävligt skön i kroppen men knappast att jag får minneslucka vilket jag borde få. är dom blå ännu mer underdosrrade nu för tiden. jag mår jävligt bra men för nån månad sen hade jag varit riktigt bränd så jag undrar om dom är ännu mer underdosrrade än dom var för nån månad sen?
Citera
2024-09-13, 00:47
Medlem
Vilken är den bästa alprazolamen på den svarta marknaden nu? Hört gott om Mersi 1mg xanor.
Verkar dock vara sällsynta
Citera
2024-09-13, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Izzardking
jag brukar köpa blå var 14e dag å det brukar räcka med 3st för att jag ska tappa minnet, men idag käkade jag 6st å det ända som hände var att jag blev jävligt skön i kroppen men knappast att jag får minneslucka vilket jag borde få. är dom blå ännu mer underdosrrade nu för tiden. jag mår jävligt bra men för nån månad sen hade jag varit riktigt bränd så jag undrar om dom är ännu mer underdosrrade än dom var för nån månad sen?

Tycker hela tiden det cirkulerar bra och sämre kartor. Så det är lite av ett lotteri när man köper. De blå jag har nu funkar utmärkt.
Citera
2024-09-16, 21:29
Medlem
mr.aidss avatar
Tjena!

Har tagit 900mg pregabalin vid 20:00, 400mg tramadol för vid 21 tiden. Fick nyss en karta ksalol också så tänkte inkorporera detta i mixen. Vad är lagom dosering och när bör jag ta de blåa för att få maximal skön effekt? Mitt mål med att ta det blåa är att antingen boosta nodden från tramadol och/eller att somna riktigt skönt.

Tack för svar.
Citera
2024-09-17, 12:57
Medlem
yournotlikemes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.aids
Tjena!

Har tagit 900mg pregabalin vid 20:00, 400mg tramadol för vid 21 tiden. Fick nyss en karta ksalol också så tänkte inkorporera detta i mixen. Vad är lagom dosering och när bör jag ta de blåa för att få maximal skön effekt? Mitt mål med att ta det blåa är att antingen boosta nodden från tramadol och/eller att somna riktigt skönt.

Tack för svar.

Har du ingen tolerans så ta en, max två!
Citera
2024-09-17, 14:35
Medlem
mr.aidss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yournotlikeme
Har du ingen tolerans så ta en, max två!

Har ingen tolerans men har käkat alpra en del gånger, brukar käka typ 4 stycken direkt för att bli kickad, ofta ihop med något annat. Är lite skeptiskt till att bara 1-2 räcker för att somna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in