2024-09-16, 19:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av gammal1
Jag såg honom för 3v sedan. Cyklandes vid campingen i Klippan kl.06.
Cykel tror jag inte han har, men elscooter, o sin fucking hund
Citera
2024-09-16, 19:15
Medlem
Crankyshake2s avatar
Företaget #480 är anställd hos har rensat friskt på sin Facebook. Allt med gäddan är nu borttaget
Citera
2024-09-16, 19:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Crankyshake2
Företaget #480 är anställd hos har rensat friskt på sin Facebook. Allt med gäddan är nu borttaget
Han får väl starta eget. "Sulans Gädderi AB"
Citera
2024-09-16, 19:37
Medlem
Nicholassarkozys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Det är inte rimligt att tro att någon härinne skulle känna någon avundsjuka gentemot #480 just i detta nu. Och de i hans bekantskapskrets som möjligen kan ha varit avundsjuka på honom innan uthängningen sitter nog snarare med en känsla av välbehag nu. Den välgödda, osympatiska finnen kommer att förlora allt han varit mallig över. Livet rinner nu ur händerna på honom som en snöboll försvinner över ett element. Det enda nöjet han kommer ha kvar är att lukta på fingrarna som varit för länge innanför kalsongerna och få avnjuta doften av sin egen runkbubbla.

Men visst, om den berusande doften av nygnuggad säd, pubishår och gubbrumpa är något att tråna efter kanske vi har en och annan avundsjuk smygbög här som vill borra ner näsan i den där varma, håriga mellangården och bara rufsa och glufsa och pussa runt som om det vore helande blötmossa.
Tack Hassan för kvällens inlägg.
Citera
2024-09-16, 19:52
Medlem
#481 var rätt underhållande. Ett nervöst "Nej det gör jag inte", "Neeeä", sedan i nästa sekund erkänner han med ett "eh ok jo" och tittar skamset ner i marken.

Några tappra försök till att vara lite småkaxig men faller helt platt.

Han försöker gång på gång att förklara sig men det går bara inte.
Senast redigerad av korvstofft 2024-09-16 kl. 19:56.
Citera
2024-09-16, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Panter70
Cykel tror jag inte han har, men elscooter, o sin fucking hund
Vet absolut helt säkert att det var denna gädda förca:3veckor sedan....hunden hade han ej med iaf. Bara cykla utmed campingen....
Citera
2024-09-16, 20:34
Avslutad
Citat:
Vet absolut helt säkert att det var denna gädda förca:3veckor sedan....hunden hade han ej med iaf. Bara cykla utmed campingen....
Ja men nu är han i varje fall i Forshaga
Citera
2024-09-16, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kastenhof

Jag tycker patrik har ändrat konfrontationsätt. Han är inte längre lika aggressiv och låter gäddan tala. Refererar till de senaste uthängningarna. Framförallt i 481 är han riktigt bra.

Någon som observerat samma?
Nej, han kommer aldrig bli bra. Nu har han övat snart 500 gånger, men ändå har han inte lärt sig att känna av timingen så att han inte förstör Saras försök till dialog med gäddan.
För det mesta avbryter han med sitt visitkort eller prat om tändningsmönster.
Jag tror det bästa skulle vara om han helt höll tyst.
Citera
2024-09-16, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Panter70
Ja men nu är han i varje fall i Forshaga
Håll ett öga på honom om du kan😐
Citera
2024-09-16, 21:03
Medlem
Citat:
Håll ett öga på honom om du kan😐
Trodde han var här i byn iom jag sett honom😗
Citera
2024-09-16, 21:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av L.o.a
Vilka pedofiler är det som har tagit livet av sig?

Finns det videoklipp på dessa när dessa blir konfronterade av Sara och Patrik?

Länk, tack.

Se Hassanvonessens signatur, typ en sida bak bara.
Citera
2024-09-16, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Lista på avlidna gäddor då.

1. "Mannen som pratade om allt annat än att han fastnat på kroken (napp igen)"
Känd som mannen som satt med sin hund i bakluckan på sin bil när Dumpen kom. Tid från uthängning till självmord: en månad.

2. Det andra självmordet var av en man som inte hann bli uthängd. Han fanns på missing people och hittades sedan drunknad. Enligt uppgifter bodde han i Ljungby/Hamneda. Förnamn samma som Annikas bror i Pippi Långstrump. Efternamn samma som en hockeyspelare som beskrivs såhär på Wikipedia:

3. "Mannen utan samvete (Napp #184)"
Tid från uthängning till självmord: två månader.

4. "DinK på kroken tillslut (Napp #225)"
Tid från uthängning till självmord: en dryg månad.

5. "Mr X blev slak på en tredjedels sekund"
Tid från uthängning till dödsdatum: ett och ett halvt år.
OOJ!

Men onanerade personen offentligt i sin bil. Jag fattar ingenting. Blev han så kåt på tanken med att träffa ett barn att han inte kunde hålla sig?

Men att han ler och kollar på Sara medan han runkar. Trodde han att Sara blev sugen och så fortsatte han?

Sedan när Sara öppnade dörren var det som om han då ''insåg''.

Gick det så långsamt eller handlar allt om att han var i chock och det enda han kunde röra var handen som höll om kuken?

Som om han fastnade i något trans.

Såg ju bara galet ut.

Aja, jag bryr mig inte så mycket om dessa begår självmord. Jag blev bara nyfiken av psykologin bakom det hela. Fatta ingenting om att man vill onanera offentligt. Å andra sidan är det trots allt pedofiler man pratar om. Borde man överhuvudtaget bli förvånad.

Skulle du kunna berätta samtliga nummer på dessa gäddor. Liksom vilken gäddor är det?

Jag hittade bara t.ex ''Mr X blev slak på en tredjedels sekund'', men de andra hittar jag inte.

Tack på förhand!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in