2015-09-12, 19:48
Medlem
Weisuers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImOutlaw
Okej vad kul. Hade ni någon favorit i seriern? Tycker ni att Sailor Moon var ett lämpligt program för barn? I såna fall varför?

När jag blev äldre så insåg jag att Sailor Moon var 14 år medan Maskerade Rosen var runt 25. Hebefili varning Det kunde jag inte fatta när jag var yngre.
Citera
2016-06-11, 17:51
Medlem
RadikalFails avatar
Nå vad tycker ni om crystal? Det blev bättre tycker jag då säsong 3 kom och dom bytte stil på allt.

Vad säger ni?
Citera
2019-04-13, 17:36
Bannlyst
Sailor Moon

Jag ser om på Sailor Moon från början nu. Jag minns serien som lugn och fin men också en hel del action.

Serien kan ses på sailormoontv.com.

Här är det många demoner som far illa och det är en underbar serie. Vad tänker ni när ni ser Sailor Moon?
Citera
2019-04-13, 17:41
Bannlyst
Sailor Moon har nästan en demon för varje avsnitt. Häftiga demoner. Gillar ni det? Berätta.
Citera
2019-04-13, 18:05
Medlem
ms18s avatar
Inte sett det på säkert 20 år minst, minns att det gick på 5an tidigt på morgonen.

Hade så svårt för deras ansikts utryck ibland när de skrek, blev arga, ledsna, grät. Nej riktigt keff serie.
Citera
2019-04-13, 20:53
Medlem
Tyckte om det som barn när jag såg det på 90-talet. Gillande speciellt signaturmelodin.
Citera
2019-04-13, 22:37
Medlem
Gabriel Knights avatar
Jag var in och kollade nu. Nostalgi men vad konstigt det kändes att höra skådisarna tala japanska
Tur att det finns engelsk text annars hade man inte förstått dialogen innan hon bankar på monstret
Citera
2019-04-14, 02:34
Moderator
Neksnors avatar
Trådarna Sailor Moon, Sailor Moon och Sailor Moon har sammanfogats till tråden Sailor Moon.

/Mod
Citera
2023-03-19, 22:24
Medlem
Mogaku-sans avatar
Får ta och kolla Sailor Moon på japanska någon gång. Såg att den finns på Amazon med japanska fast med tysk textning.

Borde ju finnas med engelsk textning också då min tyska är sönderrostad då det gått närmare 20 år sedan jag senast pratade tyska i högstadiet.

Netflix borde ju ha Sailor Moon då jag knappast kan vara ensam om att vilja se den.
Citera
2024-08-11, 18:52
Medlem
Crapmagics avatar
Någon lade nyligen upp 66 avsnitt på svenska på youtube inom loppet av 2 veckor, naturligtvis visste jag att det här var ett suicidalt uppdrag & kommer att tas ner av youtube illa kvickt så jag laddade snabbt ner flv filerna till datorn, och mycket riktigt nu är alla spår borta av uppladdningarna som hade namnen
"Sailor Moon Nr (3) svenskt tal" borta från youtube

Och jag minns inte vad kanalen hette som som hyste dem, där var mitt stora misstag att inte ta reda på det när tid fanns, för då hade man kunnat intervjua stackaren efteråt om att hen måste ev byta namn på filerna till oigenkännlighet om dom ska kunna ligga kvar.

Givetvis är jag totalt ointresserad av att acceptera serien om den inte är på svenska, den svenska dubbningen är lika osepparerbar från serien som.....kommer inte på några exempel då jag saknar rätt känslor, så ni behöver inte kommentera den här posten med att ni eller jag kan få tag i alla episoder på andra sätt om jag vill
Senast redigerad av Crapmagic 2024-08-11 kl. 18:58.
Citera
2024-09-16, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Någon lade nyligen upp 66 avsnitt på svenska på youtube inom loppet av 2 veckor, naturligtvis visste jag att det här var ett suicidalt uppdrag & kommer att tas ner av youtube illa kvickt så jag laddade snabbt ner flv filerna till datorn, och mycket riktigt nu är alla spår borta av uppladdningarna som hade namnen
"Sailor Moon Nr (3) svenskt tal" borta från youtube

Och jag minns inte vad kanalen hette som som hyste dem, där var mitt stora misstag att inte ta reda på det när tid fanns, för då hade man kunnat intervjua stackaren efteråt om att hen måste ev byta namn på filerna till oigenkännlighet om dom ska kunna ligga kvar.

Givetvis är jag totalt ointresserad av att acceptera serien om den inte är på svenska, den svenska dubbningen är lika osepparerbar från serien som.....kommer inte på några exempel då jag saknar rätt känslor, så ni behöver inte kommentera den här posten med att ni eller jag kan få tag i alla episoder på andra sätt om jag vill

Här kan man ladda ner alla Sailor Moon avsnitt på Svenska:

https://drive.google.com/drive/folders/1npSw5IdqD0Bp7Gw7pGFhiNJ3eosiz8ni

Stort tack till "TruEcho" på Youtube som levererar
Citera
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in