2024-09-16, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psykbryt76
Letade reda på honom i skolkatalogen när han gick i sjuan och såg ut som en helt normal grabb.

Om han fått problem med "spriten" så kan ju tyvärr allt hända men vidare utredning kommer säkert ge svar på våra frågor.

Väldigt konstigt att en skötsam person mördar en annan. Hittade ett inslag i P4 Dalarna där han uttalar sig i sin profession. (https://sverigesradio.se/artikel/6459392).

Folk som låter så adekvata och kan uttrycka sig i tal brukar inte mörda. Undra vad polisen vet så att de kan rubriceras det som mord och inte dråp. 🤔
Citera
2024-09-16, 19:07
Medlem
Van Nostrands avatar
Eftersom polisen först gick ut med att allt pekade mot olycka och nu ändrar sig, tänker jag mig att obduktionen visade något annat än drunkning.
Citera
2024-09-16, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AdolfFittler
Väldigt konstigt att en skötsam person mördar en annan. Hittade ett inslag i P4 Dalarna där han uttalar sig i sin profession. (https://sverigesradio.se/artikel/6459392).

Folk som låter så adekvata och kan uttrycka sig i tal brukar inte mörda. Undra vad polisen vet så att de kan rubriceras det som mord och inte dråp. 🤔

Trodde att det var rätt person men verkar vara en helt annan person när jag grävde lite mer när jag "såg" det inslaget.
Citera
2024-09-16, 19:40
Medlem
exoticspices avatar
Citat:

Han låter rekorderlig men mycket kan hända och förändra en människa på 8 år.
Citera
2024-09-16, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psykbryt76
Trodde att det var rätt person men verkar vara en helt annan person när jag grävde lite mer när jag "såg" det inslaget.

Va konstigt för det finns bara en person i Sverige med det namnet och det är MGM. Och han är sjuksköterska.
Citera
2024-09-16, 19:55
Medlem
Citat:
Va konstigt för det finns bara en person i Sverige med det namnet och det är MGM. Och han är sjuksköterska.

Ja du har nog rätt och jag får pudla.
Citera
2024-09-16, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SkoterBengt
Jag skulle gissa på att MGM är oskyldig.
Tanten har väl drutta i sjön och inte tagit sig upp. Under grav påverkan av alkohol.

Bara en gissning, och vi låter utredningen bevisa.

Jag är beredd att hålla med dig. Om polisen först inte misstänker ett brott utan någon typ av drunkningstillbud men sen helt plötsligt misstänker mord. Isf ska hon ha blivit mördad i vattnet. Skulle MGM mördat henne på land och sen försökt sänka kroppen hade det ju även varit brott mot griftefriden.

Det enda jag kan tänka mig är att de hittat spår av någon drog eller läkemedel i hennes kropp som man frivilligt inte drogar sig själv med. Men jag förstår inte hur polisen ska kunna bevisa att hon inte stoppat i sig det frivilligt.

Jag tror hon varit full som fan ev i kombination av något läkemedel. Sen har hon antingen fått för sig att ta ett dopp eller ramlat i.
Citera
2024-09-16, 21:08
Medlem
Olle har slagit henne i flera år
Citera
2024-09-16, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sockerconny12

Kan man anta att det finns tidigare flickvänner som kan träda fram och bekräfta samma historia...
Citera
2024-09-16, 21:32
Medlem
Citat:

Ett sånt påstående lär du kunna backa upp.med nån form av information!
Citera
2024-09-16, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BJonsson
Ett sånt påstående lär du kunna backa upp.med nån form av information!

Enligt en som känner hennes barn.
Citera
2024-09-16, 22:24
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Vilket as.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera