2024-09-16, 18:06
Medlem
Startar säsongens SHL-tråd då jag ser att den inte finns ännu trots att det bara är 5 dagar kvar.
Frölunda-Leksand i Hockey-lördag.
Senast redigerad av Kalle-i-KBA 2024-09-16 kl. 18:07. Anledning: fel
2024-09-16, 18:20
Medlem
Dimpens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle-i-KBA
Startar säsongens SHL-tråd då jag ser att den inte finns ännu trots att det bara är 5 dagar kvar.
Frölunda-Leksand i Hockey-lördag.
Ska bli spännande att se hur långt Brynäs kan gå den här säsongen. Törs man gissa 6:a-10:a?
Kan dom nå kvartsfinal månne?
2024-09-16, 18:29
Medlem
J.R.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dimpen
Ska bli spännande att se hur långt Brynäs kan gå den här säsongen. Törs man gissa 6:a-10:a?
Har ingen bra koll på Brynäs lag den här säsongen. Men hoppas på att dom inte klarar en plats i slutspelet.
2024-09-16, 18:32
Medlem
Dimpens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J.R.
Har ingen bra koll på Brynäs lag den här säsongen. Men hoppas på att dom inte klarar en plats i slutspelet.
Tack för den
2024-09-16, 18:40
Medlem
J.R.s avatar
Citat:
Tack för den
Varsågod. Anledningen till att jag tycker så är att Luleå brukar ha problem med Brynäs när det gäller slutspel. I alla fall för några år sedan.
2024-09-16, 19:10
Medlem
Blot-Svens avatar
Denna säsong kniper MoDo den sista slutspelsplatsen! Brynäs får gärna komma på plats 11, 12. Slutstriden i botten skall stå mellan Örebro och Malmö. Så är det skrivet.
2024-09-16, 19:29
Medlem
Dimpens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J.R.
Varsågod. Anledningen till att jag tycker så är att Luleå brukar ha problem med Brynäs när det gäller slutspel. I alla fall för några år sedan.
Då får vi sportsligen skåla för varandra när dom möts denna säsong J.R., hur det än går för våra lag
2024-09-16, 19:30
Medlem
Dimpens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blot-Sven
Denna säsong kniper MoDo den sista slutspelsplatsen! Brynäs får gärna komma på plats 11, 12. Slutstriden i botten skall stå mellan Örebro och Malmö. Så är det skrivet.
Ser du Brynäs som ett hot?
Det sista är vi överens om.
2024-09-16, 19:35
Medlem
liten.igelkotts avatar
Citat:

Hoppas på en ännu bättre planering för mitt älskade Brynäs!
2024-09-16, 19:39
Medlem
Dimpens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av liten.igelkott
Hoppas på en ännu bättre planering för mitt älskade Brynäs!
Såklart! Dom är väldigt bra på pappret, kanske bästa laget, men som gammal Brynäsare så är jag realist även om även jag hoppas på det bästa.
2024-09-16, 19:40
Medlem
liten.igelkotts avatar
Citat:
Såklart! Dom är väldigt bra på pappret, kanske bästa laget, men som gammal Brynäsare så är jag realist även om även jag hoppas på det bästa.

Är så taggad inför denna säsongen. Längtar tills på lördag då man äntligen får se SHL hockey live i en arena igen.
2024-09-16, 19:42
Medlem
Dimpens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av liten.igelkott
Är så taggad inför denna säsongen. Längtar tills på lördag då man äntligen får se SHL hockey live i en arena igen.
Då får vill hålla alla tummar vi kan hela säsongen

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in