2024-09-16, 10:28
Medlem
Tonyos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian_
Hur blev antalet allsvenska säsonger för Hammarby i relation till andra mittenlag ett svar om Mff?
Citat:
Fram till säsongen 2021 så var Hammarby bara det 13e laget med flest allsvenska säsonger. De är verkligen en mediaprodukt skapad av Stockholmsmedia.
Du påstår att ett lag med över 50 säsonger i Allsvenskan som ligger 8a i maratontabellen och är ett av de största lagen i landet publikmässigt är en "mediaprodukt skapad av Stockholmsmedia".
Citera
2024-09-16, 10:43
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
Vart hamna högmo efter er tid ?
Vilka spelare har verkligen underpresterat iår?
, Vad och varför blev de Paco?känns inte hans resumé va nåt wow när han kom,fanns väl bättre/mer spännande namn än hans?
Mellberg känns tyvärr omöjligt namn för alla klubbar i Sverige
Han var ju i Japan men fick sparken för typ 2-3 veckor sedan.

Det är väl bara Lode som varit riktigt dålig mest hela tiden. Övriga spelare har ändå levererat hyfsat. Det stora problemet är att vi inte spelar som ett lag.

Pacos resumé var verkligen helt tomt. Men det var väl någon/några i den sportsliga ledningen som ville vara lite "häftiga" och låtsas som att dom sett något i Paco som alla andra missat? Jag gick på det och trodde våran ledning hade koll på vad dom gjorde. Men det är tydligt att dom gjorde fel och nu stoppar dom huvudet i sanden. Snacka om att förtroendet fått sig en rejäl törn.
Citera
2024-09-16, 15:21
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Han var ju i Japan men fick sparken för typ 2-3 veckor sedan.

Det är väl bara Lode som varit riktigt dålig mest hela tiden. Övriga spelare har ändå levererat hyfsat. Det stora problemet är att vi inte spelar som ett lag.

Pacos resumé var verkligen helt tomt. Men det var väl någon/några i den sportsliga ledningen som ville vara lite "häftiga" och låtsas som att dom sett något i Paco som alla andra missat? Jag gick på det och trodde våran ledning hade koll på vad dom gjorde. Men det är tydligt att dom gjorde fel och nu stoppar dom huvudet i sanden. Snacka om att förtroendet fått sig en rejäl törn.

Men ljuset i din Häcken tunnel är att Trpcevski avgjorde för ÖIS igår mot Gefle ni bör kalla hem honom inför nästa säsong.
Citera
2024-09-16, 15:22
Medlem
Teus avatar
Härligt att kunna sitta ner idag utan besvär.

absolut inget finlir, och vi saknar desperat speed i anfallet, men kampviljan var det fan inget fel på. Tror till och med mitt tips inför säsongen med Kalifatet som etta, följt av oss och vraken inte längre låter retarded.
Citera
2024-09-16, 15:31
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Härligt att kunna sitta ner idag utan besvär.

absolut inget finlir, och vi saknar desperat speed i anfallet, men kampviljan var det fan inget fel på. Tror till och med mitt tips inför säsongen med Kalifatet som etta, följt av oss och vraken inte längre låter retarded.

Vi må ha en hel del interna problem med folk som inte ens bryr sig när Mjällby gör mål (jag menar, Danielsson sätter sig och knyter skorna och den enda som markerar är Rinne). Men sådär långt ska det verkligen inte behöva gå!
Citera
2024-09-16, 15:40
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Vi må ha en hel del interna problem med folk som inte ens bryr sig när Mjällby gör mål (jag menar, Danielsson sätter sig och knyter skorna och den enda som markerar är Rinne). Men sådär långt ska det verkligen inte behöva gå!
Jag tror helt uppriktigt att Trazke kommer ha 100% rätt i att er målvaktsrockad kommer visa sig vara kort sagt katastrofal. Jag tror inte Rinne är hälften målvakten JWZ är.
Citera
2024-09-16, 15:43
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Jag tror helt uppriktigt att Trazke kommer ha 100% rätt i att er målvaktsrockad kommer visa sig vara kort sagt katastrofal. Jag tror inte Rinne är hälften målvakten JWZ är.

Ingen kan ersätta JWZ, kolla hur det går för honom i Derby.. Snubben är typ helgonförklarad där redan
Citera
2024-09-16, 15:59
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ingen kan ersätta JWZ, kolla hur det går för honom i Derby.. Snubben är typ helgonförklarad där redan
Ja, med facit i handvar det där nog Allsvenskans bästa målvakt. Jag tänkte efter derbyt mot er att JWZ nog fan tagit minst ett av dom målen.
Citera
2024-09-16, 15:59
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Sant men vi borde ha vunnit utan målvakt! Helt sjukt att 2-1 målet aldrig kom.
Citera
2024-09-16, 16:05
Medlem
Kung_Ingentings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Sant men vi borde ha vunnit utan målvakt! Helt sjukt att 2-1 målet aldrig kom.
Och du tyckte aldrig Mjällby var nära ett mål till då?

Känns som att matchen borde slutat typ 3-3.

EDIT: När Rinne reflexräddade Kiilerichs nick från en halvmeter, då tror jag inte många saknade JWZ.
Citera
2024-09-16, 16:06
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kung_Ingenting
Och du tyckte aldrig Mjällby var nära ett mål till då?

Känns som att matchen borde slutat typ 3-3.
En halv gång kanske. Ingen som såg matchen kan påstå annat än att vi dominerade och skapade dom vassaste målchanserna.

Nej, 5-1 kanske.
Citera
2024-09-16, 16:08
Medlem
Kung_Ingentings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
En halv gång kanske. Ingen som såg matchen kan påstå annat än att vi dominerade och skapade dom vassaste målchanserna.

Nej, 5-1 kanske.
Har inte nån sagt till dig att du inte ska gå full kukräv?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in