2024-09-15, 11:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Nu har jag lyssnat igen, på olika volymer och till och med testat med mitt PK-filter avslaget.

Och kan fortfarande inte höra ett enda ställe där någon säger att de vill "förstöra välfärden".

Kan du ge länken och exakt sekund?

Gör dig inte dummare än vad du är.
Citera
2024-09-15, 12:03
Medlem
used66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SecretGarden352
Det stora misstaget som Sverige och så många andra länder gjort är att tillåta massinvandring från världens rövhål. Det finns ingenting gott med det. Det fanns anledningar till att de här länderna är rövhål och det finns anledningar till att våra länder nu är fulla med rövhål.

tror du på fullt allvar att denna import är misstag från makthavarna? då är du aningen naiv.
Citera
2024-09-15, 12:13
Medlem
used66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Felsorterad
Naturligtvis vet jag det.
Problemen är så omfattande att Sverige inte kan lösa gängkriminaliteten, moderaterna sänke välfärden och sig själva.
Strukturen är utom räckhåll för polisen. Dessutom så motarbetar man aktivt alla ansträngningar med verklig brottsbekämpning. Kostnaden för en utredning plus rättegång ligger på ca 80 miljoner kronor. Välj själv vad du vill prioritera, var resurserna skall gå.

Svensken och sossemaskineriet gick på Reinfeldt:s falsarier, Hans egen "mein kampf" finns i skriften "Det sovande folket".

Rikspolischefen kan inte ens nämna det onämnbara.

Har du vaknat? Tar du ditt ansvar?
Ar du woke?
Reinfeldt har ju, tyvärr, rätt gällande det sovande folket. maken till menlöst folk få man leta efter, det är väl bara tyskarna som kan mäta sig med Svensken. hur många har läst "Det sovande folket"? mer eller mindre omöjlig att få tag på (själv hittade jag den i Sundsvall på bibliotek)

Billström, som många ser som en "stand-up guy" lade sig platt när Fadern höjde rösten.
Citera
2024-09-15, 12:52
Medlem
Beatriceaurores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Starogen
Experiment Sverige. Det fungerade inte att öppna dörrarna för alla, såklart! Det hon säger är ju sant. Det är inte många svenskar i gängen. Hittills har det ansetts rasistiskt att säga sanningen, men det blir ju också fel.

Det är mycket farligt att i Serige säga Sanningen.
Gissar att hon snart får sparken. Tyvärr.
Citera
2024-09-15, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av used66
Reinfeldt har ju, tyvärr, rätt gällande det sovande folket. maken till menlöst folk få man leta efter, det är väl bara tyskarna som kan mäta sig med Svensken. hur många har läst "Det sovande folket"? mer eller mindre omöjlig att få tag på (själv hittade jag den i Sundsvall på bibliotek)

Billström, som många ser som en "stand-up guy" lade sig platt när Fadern höjde rösten.

Dina åsikter om svensken i allmänhet får helt och hållet stå för dig. Du låter lite avsiktligt förvirrad, så du kan nog stanna där du står. Det finns hjälp även för dig.

Hatet som finns i Reinfeldt:s drivkraft mot svenskarna kommer från hans egen aningen märkliga karaktär och familjebakgrund.
Den personen är en fruktansvärt manipulativ individ, och han har ju lyckats med sin egen kampf. Men har inte slagit ihjäl sina egna demoner. Karln uppfattas som skvatt galen mot bakgrund av de enorma lidande, de stora kostnaderna, och alla de problem som hans "kampf" förorsakat. Vad har han vunnit?
Senast redigerad av Felsorterad 2024-09-15 kl. 13:19.
Citera
2024-09-15, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chonard
Vad jag kan förstå så är det vanliga svennar..

...och vanliga invandrare!!
Citera
2024-09-15, 13:22
Medlem
Citat:
Min poäng är att det mesta handlar om cannabis å att det är vanlig svenne som köper å detta kommer aldrig upp i debatten om Gängvåldet. barra en politiker har sagt rent ut å det är Jimmy.... sluta knarka svennson... På teven.

Missförstå mig rätt. Jag ogillar verkligen allt knarkande, och jag har ingen sympati alls för de Flashbacks-svennar som pratar om knark som om det vore självklart att man håller på med sånt. Jag måste hålla med folk som chonard, ni bidrar till gängkriminaliteten (förutom att ni även på andra sätt förstör för samhället och er själva).

Men, chonard, det här snacket om att invandrare inte knarkar utan att det bara är svennar som gör det, det kan du stoppa upp någonstans där solen inte skiner.

Enorma mängder knark flödar i våra utsatta områden. Och du tror inte att folk som bor i dessa områden själva prövar på knarket??
Citera
2024-09-15, 13:31
Medlem
Citat:
Min poäng är att det mesta handlar om cannabis å att det är vanlig svenne som köper å detta kommer aldrig upp i debatten om Gängvåldet. barra en politiker har sagt rent ut å det är Jimmy.... sluta knarka svennson... På teven.

Kan tycka att man borde legalisera cannabis och hantera det som alkohol och systembolaget.
Och förr kanske cannabis var den stora inkomstkällan, men numera är välfärdsbrottsligheten en större källa till inkomsterna. Där tycker jag man borde använda sig av AI och kartlägga alla tjänstemän, jävsituationer, och sen skicka hem alla till sina respektive hemländer.
Citera
2024-09-15, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Egna-tankar
Missförstå mig rätt. Jag ogillar verkligen allt knarkande, och jag har ingen sympati alls för de Flashbacks-svennar som pratar om knark som om det vore självklart att man håller på med sånt. Jag måste hålla med folk som chonard, ni bidrar till gängkriminaliteten (förutom att ni även på andra sätt förstör för samhället och er själva).

Men, chonard, det här snacket om att invandrare inte knarkar utan att det bara är svennar som gör det, det kan du stoppa upp någonstans där solen inte skiner.

Enorma mängder knark flödar i våra utsatta områden. Och du tror inte att folk som bor i dessa områden själva prövar på knarket??

Visst är det så, många invandrare och många med invandrarbakgrund köper och använder olika knarkprodukter.
Citera
2024-09-15, 13:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tweatta
Ok, du menar att musik, radio, tv mc klubbar och knark styr ditt liv, skit i det lämna ett destruktivt liv och bli en svenne, vad är problemet, jobba, bli pensionär följ livet.
Pratade inte om mig utan dagens ungdomar 😔

Menar du jag fel att musiken,filmer mm påverkar ?
Citera
2024-09-15, 13:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hundenmuhammed2
Andra generationen av vad?
Andra generarion ungdomar som hamnat i pronlem här i sverige ? 😔
Citera
2024-09-15, 13:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Egna-tankar
Hur kan de vara invandrare om de är andra generationen? För att de ser likadana ut som invandrarna av första generationen, och för att det är lättare att säga "invandrare" än "personer med utländsk bakgrund".

Och gangstermusiken står väl invandrarna för själva?

https://static-cdn.sr.se/images/5053/e6a01e78-8eff-4910-91cb-08e99a4f8ec9.jpg?preset=2048x1152

https://www.youtube.com/watch?v=XKVDl8ihKcE

Och vad beträffar gangsterfilmer på TV, gamla svenska MC-klubbar och svenskar som knarkar - för inga invandrare gör ju det??? - varför är det mest invandrarna som blir grovt kriminella av de sakerna och inte svenskarna?
Gängen är från usa från början ! Hells angels var här långt innan och ja det finns pengar tjäna på knark för folk knarkar mycket 😔
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in