2024-09-15, 12:19
Medlem
Venators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krianna
Det finns en massa såna målarböcker ute på marknaden, avsedda att lindra stress! Så det är ju ingen omöjlighet att de skulle ha såna vykort på häktet.

Tack! Absolut inte orimligt att någon som arbetar med unga häktade tar med något sådant. Men också sannolikt att det är något som hans syster har. Hade jag bott i det hemmet hade jag definitivt velat stänga in mig på mitt rum och sitta med något sådant.
Citera
2024-09-15, 12:22
Medlem
Precis börjat läsa igenom dom nya bilagorna...Undrar vad det var Tim hade tänkt göra med Maja först, som han ju tydligen pratat om med Andréa? https://i.imgur.com/fx96i3n.png
Citera
2024-09-15, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av surfrider
Det gör jag Och självklart!

Instämmer, tack snälla! 🙏
Citera
2024-09-15, 12:26
Medlem
surfriders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babidito
Precis börjat läsa igenom dom nya bilagorna...Undrar vad det var Tim hade tänkt göra med Maja först, som han ju tydligen pratat om med Andréa? https://i.imgur.com/fx96i3n.png

Ja det skulle vara intressant att veta, hoppas att det bara va det med att bli ihop med Maja och inget annat, men har svårt att tro det
Citera
2024-09-15, 12:27
Medlem
Venators avatar
Citat:
Länk av en bekant som ej har FB. Har inte läst eller testat än men säg till om det är några problem eller något fattas, men ska vara allt enligt honom

https://easyupload.io/m/wigyyn

Verkligt stort tack till er båda.

Men jag drar mig faktiskt för att läsa.
Citera
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Länk av en bekant som ej har FB. Har inte läst eller testat än men säg till om det är några problem eller något fattas, men ska vara allt enligt honom

https://easyupload.io/m/wigyyn
Tackar Hälsa din bekant och tacka för fupen

Men aktbilaga 119 är välmaskad. Bara svarta sidor. 377 sidor.
Ser någon något annat än svarta sidor på den?
Citera
Medlem
Mercedes avatar
Citat:
FL1: Du säger att du aldrig har slagit ihjäl henne.
TA: Nä. Eller mördat henne. För om jag hade... för om jag hade mördat henne hade jag gjort det värre. Dubbelt så värre.
FL1: Hur menar du då?
TA: Så här att hon hade fått plåga sig lite mer till döds.
FL1: Förklara.
TA: Så här att om jag hade slått... att jag hade slått henne i magen till hon hade spräckt nått... några lungor eller nått. Då hade jag gjort så istället.
FL1: Okej. Istället för..?
TA: Typ att skjuta eller knivhugga nån.

Usch mår illa, denna kille behöver verkligen låsas in på livstid. Definitivt en fara för samhället
Så otäck, en skolmassaker hade inte varit nog för honom, han hade plockat dom en efter en.
P7an visade ju på en psykos både vid brottet och fortgående, frågan är om det ens går att "få honom frisk".
Livstids inlåsning på rättspsyk är nog det enda som kan hjälpa.
Citera
2024-09-15, 12:29
Medlem
cheringens avatar
Citat:
Det gör jag Och självklart!

Hjärtligt tack ifrån mig också
Citera
2024-09-15, 12:29
Medlem
surfriders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
Tackar Hälsa din bekant och tacka för fupen

Men aktbilaga 119 är välmaskad. Bara svarta sidor. 377 sidor.
Ser någon något annat än svarta sidor på den?

Nej den var helt maskad enligt honom och ja samma för mig, inget annat än svarta sidor.
Citera
2024-09-15, 12:30
Medlem
surfriders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Venator
Verkligt stort tack till er båda.

Men jag drar mig faktiskt för att läsa.

Ja det är förståligt, väldigt obehaglig läsning och har inte läst mycket än
Citera
2024-09-15, 12:30
Medlem
Citat:
Ja det skulle vara intressant att veta, hoppas att det bara va det med att bli ihop med Maja och inget annat, men har svårt att tro det

Ja precis det man hoppas på. Men då dagen innan dom skrev det där så sa ju Andréa "Hej Tim! va inte med Maja", runt den tiden som Tim och Maja gick tillsammans från skolan
Citera
2024-09-15, 12:48
Medlem
Venators avatar
Tim talar i förhör om hur aggressiv han blir när han inte tagit sin "allergitabletter". Står han på någon form av psykofarmaka som han inte själv är medveten om? Det borde finnas i någon annan del av FUP i så fall men jag är bara i början...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in