Ett fantastiskt bra inlägg som jag väljer att kommentera delar av.
Det är skrämmande vilken enorm sammansvärjning hela läkemedels-industriella komplexet utgör.
Precis det jag försöker säga till den där jeppen (ConspiracyHunter), men helt plötsligt börjar det bli svårt för denne att processera informationen.
Absolut, så är det. Jag tror till och med att vaccintillverkarna (ägarna till bolagen) inte drar sig för mord på vaccinforskare som förhåller sig kritiska till vacciner och är påväg att avslöja något stort.
Många läkare och forskare är lurade som du säger eftersom de får inte se hela bilden, och framförallt inte den sanna bilden. Men visst, det kommer in vaccinskadade människor på löpande band, så nå börjar fler an ugglor i mossen.
Jag förstod att den här ConspiracyHunter ljög om det här också.
Det fungerar inte pga av korruption. Det här ger en skenbar bild av att vacciner är bättre än vad de i verkligheten är.
Ja men så är det.
ConspiracyHunter tror jag kan ha hybris.
Garanterat ingenstans. Vacciner är överreklamerade. Sanningen är att det är skräpprodukter.
Ja, och att många vill nog inte gå emot hela sin trosuppfattning som de fått lära sig i skolan och inom ditt yrke.
Det är som Mark Twain sade, att "det är lättare att lura människor än att få dem att inse att de blivit lurade".
Citat:
Att den farmakologiska forskningen domineras helt av den transnationella läkemedelskartellen är knappast någon nyhet, nej.
Den kontrollerar även fullt ut de medicinska tidskrifterna (annonser och lösnummer), MSM (reklam), läkares fortbildning, den lagstiftande församlingen ("lobbying"), de myndigheter som är satta att reglera dess framfart ("regulatory capture"), osv, osv....
Självaste det militär-industriella-komplexet är bara ett liten fis i vinden jämfört med det medicin-industriella ditot.
$Billions vs. $trillions per år.
Receptutskriven 'medicin' utgör i dag den ledande dödsorsaken (iatrogenic) i USA, enligt Peter Gotzsche, en av grundarna till den internationella organisationen Cochrane Collaboration (nu uppköpt av Bill Eugenics Gates).
Den kontrollerar även fullt ut de medicinska tidskrifterna (annonser och lösnummer), MSM (reklam), läkares fortbildning, den lagstiftande församlingen ("lobbying"), de myndigheter som är satta att reglera dess framfart ("regulatory capture"), osv, osv....
Självaste det militär-industriella-komplexet är bara ett liten fis i vinden jämfört med det medicin-industriella ditot.
$Billions vs. $trillions per år.
Receptutskriven 'medicin' utgör i dag den ledande dödsorsaken (iatrogenic) i USA, enligt Peter Gotzsche, en av grundarna till den internationella organisationen Cochrane Collaboration (nu uppköpt av Bill Eugenics Gates).
Det är skrämmande vilken enorm sammansvärjning hela läkemedels-industriella komplexet utgör.
Citat:
Inte alls, om både politiker och media är uppköpta så tar det ett tag innan informationen sipprar ut till övriga befolkningen.
Precis det jag försöker säga till den där jeppen (ConspiracyHunter), men helt plötsligt börjar det bli svårt för denne att processera informationen.
Citat:
Och motståndet har massiva resurser till sitt förfogande och skyr i princip inga medel.
Absolut, så är det. Jag tror till och med att vaccintillverkarna (ägarna till bolagen) inte drar sig för mord på vaccinforskare som förhåller sig kritiska till vacciner och är påväg att avslöja något stort.
Citat:
Den stora majoriteten gör det i god tro. Frågan är när alla avslöjanden når 'critical mass'. När korthuset rapplar ihop.
Många läkare och forskare är lurade som du säger eftersom de får inte se hela bilden, och framförallt inte den sanna bilden. Men visst, det kommer in vaccinskadade människor på löpande band, så nå börjar fler an ugglor i mossen.
Citat:
Som sagt, inte ETT ENDA av alla de barnvaccin som finns med i västvärldens läders olika barnvaccin-program har testats mot äkta placebogrupp i de obligatoriska kliniska Fas 3-studier de genomgick innan godkännande.
Ej heller har några uppföljningar i form av Fas 4-studier genomförts på något av
Ej heller har några uppföljningar i form av Fas 4-studier genomförts på något av
Jag förstod att den här ConspiracyHunter ljög om det här också.
Citat:
De olika rapportsystem för misstänkta skadeverkningar som finns i västvärlden fungerar inte, där t.ex. USAs VAERS beräknas detektera ca 1% av fallen.
Ej heller har t.ex. USA låtit genomföra en retroaktiv studie där hälsan hos fullt ut vaccinerade barn/individer jämförs med hälsan hos helt ovaccinerade dit.
Ej heller har t.ex. USA låtit genomföra en retroaktiv studie där hälsan hos fullt ut vaccinerade barn/individer jämförs med hälsan hos helt ovaccinerade dit.
Det fungerar inte pga av korruption. Det här ger en skenbar bild av att vacciner är bättre än vad de i verkligheten är.
Citat:
Ja, konspirationen är global och systemisk, med USA som ground zero.
Ja men så är det.
Citat:
Du verkar också överförtjust i att visa ditt förakt för dina medmänniskor, grundat i en vanföreställning om ditt eget upphöjda majestät.
Varför är du det?
Varför är du det?
ConspiracyHunter tror jag kan ha hybris.
Citat:
Så är det tänkt, ja. Men var finns det vetenskapliga underlaget till att vart och ett av alla barnvacciner är både "säkert och effektivt"?
Garanterat ingenstans. Vacciner är överreklamerade. Sanningen är att det är skräpprodukter.
Citat:
Läkare (pediatriker) är i flertalet fall lyckligt ovetande om forskningsläget. Både avseende barnvaccinernas säkerhet och dess effektivitet.
Eller för att citera Upton Sinclair:
Eller för att citera Upton Sinclair:
- It Is Difficult to Get a Man to Understand Something When His Salary Depends Upon His Not Understanding It
Ja, och att många vill nog inte gå emot hela sin trosuppfattning som de fått lära sig i skolan och inom ditt yrke.
Det är som Mark Twain sade, att "det är lättare att lura människor än att få dem att inse att de blivit lurade".