2024-09-13, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HLundborg
Kan erkänna direkt att jag inte tittat på skiten och kommer inte göra det heller, men Cantwell på Aftonbladet skriver;
"En äldre man som är ute och går med sin rullator knivhuggs i ryggen tre gånger, vi får inte se vem som håller i vapnet, uppenbart är att en medgärningsperson filmar.

Stämmer detta? Att det är uppenbart att de är två, av vad jag läst här inne så verkar han ha filmat själv?

Ja han filma själv, bara en person som utfört dåden
Citera
2024-09-13, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 69donpapa
Bilden som delats här längre upp, ( https://ibb.co/GQ3q8zk )

Finns det likheter? Med denna gossens ögon tycker ni?

https://ibb.co/RbJBXt7

https://ibb.co/tJQQNm1

Av en ren slump fick jag upp i minnet om denna kille som för några år sen hotade att mörda eller va det var en känd YouTubers barn i Sverige J.L, med just kniv. Och var väldigt instabil.

Vall*boi, Vall*boiswed*n

*=e
Finns tråd om honom på Flashback. Låt mig höra!

När jag såg bilderna i denna tråd så kände jag att han såg bekant ut, men kunde inte placera honom på något sätt. Nu när du skrev detta så insåg jag att det var exakt han jag tänkte på.
Citera
2024-09-13, 23:02
Medlem
Hatten av till alla Flashbackare som med envishet, kunskap och kunnande som gjorde detta avslöjande.
Tack igen.
Citera
2024-09-13, 23:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Debatoren
Har någon FUP för Morad ?
https://www.google.com/search?q=FUP+morad&oq=FUP+morad+&gs_lcrp=EgZjaHJvb WUyBggAEEUYOdIBCDI0ODZqMGo0qAIAsAIB&sourceid=chrom e&ie=UTF-8
Hur gammal är han ? Han ska väl vara runt 15 år vad jag kunde läsa mig fram till ?
Citera
2024-09-13, 23:06
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av byrokrat
Efternamnet F är väl ett kurdiskt efternamn?

Efternamnet på gm börjar på H så vettefsn vart du löst F ifrån ditt jävla mongo 😂😂
Citera
2024-09-13, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stilichio
Ha nu är han väl gripen! Dum snorunge. Telegram lämnar knappast ut personuppgifter. Men det gör Flashback! Och om inte, så har vi FRA. GM är rökt!

Tror du verkligen det här kan hamna hos FRA? Vet inte om det är så relevant för dom, kanske har fel.
Citera
2024-09-13, 23:10
Medlem
SevenStarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ariari
Hur gammal är han ? Han ska väl vara runt 15 år vad jag kunde läsa mig fram till ?

Precis. "Slain is a 15 year old Iranian immigrant named "M0rad Heideri" that moved to Sweden.
M0rad has 2 older step sisters and a younger brother" (från hans doxing)
Citera
2024-09-13, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lokalpatriot
När jag såg bilderna i denna tråd så kände jag att han såg bekant ut, men kunde inte placera honom på något sätt. Nu när du skrev detta så insåg jag att det var exakt han jag tänkte på.

Ja jag fick exakt samma känsla som dig. Får se va andra ser och svarar. Jag vet vad jag tror iaf.
Citera
2024-09-13, 23:17
Medlem
RobertoSavianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HLundborg
Kan erkänna direkt att jag inte tittat på skiten och kommer inte göra det heller, men Cantwell på Aftonbladet skriver;
"En äldre man som är ute och går med sin rullator knivhuggs i ryggen tre gånger, vi får inte se vem som håller i vapnet, uppenbart är att en medgärningsperson filmar.

Stämmer detta? Att det är uppenbart att de är två, av vad jag läst här inne så verkar han ha filmat själv?

Nej. Han har agerat ensam. Det finns onlinevänner som hejat på honom
Citera
2024-09-13, 23:18
Medlem
Citat:
Ja jag fick exakt samma känsla som dig. Får se va andra ser och svarar. Jag vet vad jag tror iaf.

Ifall du söker på "Mina diagnoser... valleboi mannen" på YouTube, tycker du inte att det låter som att han är lite norrutifrån? Precis som NML "Chai" påstås vara.
Citera
2024-09-13, 23:19
Avstängd
Citat:

Kände du horungen eller!?
Citera
2024-09-13, 23:21
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av RobertoSaviano
Nej. Han har agerat ensam. Det finns onlinevänner som hejat på honom

Är fortfarande nyfiken på varför du insisterar att han är ensam? Känns som galen desinformation…

Någon i tråden nämnde att de sett han hänga mycket med en annan i nån park.. kan väl vara hans kumpan?

Varför envisas du med att det bara är han? Vad är dina bevis för det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in