Citat:
Ursprungligen postat av
chonard
Men gängvåldet grundar väl sig i drogaffärer eller ? köparen är ju vanlig svensson eller?
Gängvåldet grundar sig i underlåtenheten att vilja begränsa invandringen.
Det är ett idégods som lever kvar från en inhemsk gängklan som grundades som ett ungdomsuppror av personer födda på 40-50-60 talen. Den här klanen ägde.
I deras sagovärld är alla lika och alla lever med precis samma förutsättningar. Bara man är världsmedborgare.
"Alla kan dansa".
Men den här ytterst farliga gängkulturen, där några personer, de som är lite mer jämlika än alla andra har bestämt att ingen får nämna att det på något sätt finns några problem med invandringen. Socialistisk repression och förtryck mot oliktänkande.
Den gängklanen är inhemsk och jättefarlig.
Det är vad gängvåldet grundar sig i.