2024-09-13, 10:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tellusstar
Jag läste detta också och blev väldigt förvånad. Han måste blivit väldigt skakad för om det ,oavsett vad man tycker om han, är något man beundrar så är det att han är orädd av sig.

Har idioten till slut insett hur dålig han är?

Hehe han är den som har mest rätt i alla frågor. Att hans personlighet inte hjälper honom är en annan femma. Men bra är han.
Citera
2024-09-13, 11:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Robokopf
😂

Han vågade inte skaka hand innan heller, hon var tvungen att backa in honom i ett hörn för att han skulle utföra en helt vanlig handling.

Såg mest en jobbig kvinna som försökte tränga sig i. Tål inte den människan, hur hon stönar när hon pratar🤢🤢🤢. Hon har noll koll om hur hon ska styra landet. Hon har ju inte gjort ett skit under tiden hon har varit i makten. Man såg eller hörde henne knappt tills nu.
Citera
2024-09-13, 11:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Menea
Han har ju redan haft en debatt varför lägga mer tid på det? Räcker väl med en?

Räcker med att skämma ut sig en gång, ja.

Biden insåg hur mycket han fuckade upp och avgick som kandidat.

Jättebebisen kommer aldrig erkänna att han inte är världsabäst och superdupersmartast.
Citera
2024-09-13, 11:01
Medlem
frdks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TotalWar
Ändra oddsformat längst upp till höger under "odds" om det behövs.
Vi kan se att Donald Trump var favorit innan debatten, men svängt till Harris fördel efter debatten.

Harris: 1,80 - 1,85 gånger pengarna
Trump: 2,0 - 2,05 gånger pengarna

Önsketankar och pengarspråk är ofta två helt olika språk.

Oddsen brukar missa rätt grovt med. Hillary stod i 3x oddsen mot trump när han gick och vann sist.
Det kommer från att man lägger pengar i hur man upplever att media och sin omgivning beskriver situationen, just röster är en sån sak som är svår att greppa, en hel stad kan upplevas att alla 100% stödjer en kandidat, men ändå när det kommer till val så är det inte säkert att den personen har majoritet i staden.
Folk vill bara inte gå i politisk bråk med sin omgivning, och ju större chans till bakslag ju mer går tryckpressarna för att skapa falska röstkort vilket man också får väga in när man bettar.
Citera
2024-09-13, 11:01
Medlem
MomsPlusSkatts avatar
Citat:
Han har ju redan haft en debatt varför lägga mer tid på det? Räcker väl med en?
Ja själv är jag obesegrad världsmästare i boxning för att jag gått fyra matcher och vunnit alla. Smart.
Citera
2024-09-13, 11:02
Medlem
Citat:

Jättebebisen kommer aldrig erkänna att han inte är världsabäst och superdupersmartast.

Det tycker jag inte och Harris fuska ju med öronsnäcka så känns bara onödigt att dom ens ska behöva debattera... lägg tiden på annat mer viktigt istället.
Citera
2024-09-13, 11:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MomsPlusSkatt
Ja själv är jag obesegrad världsmästare i boxning för att jag gått fyra matcher och vunnit alla. Smart.

Debatten har inget med valets utgång att göra... dom kan lika gärna skippa det helt. Det är valet som avgör.
Citera
2024-09-13, 11:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Povdeluxe
Såg mest en jobbig kvinna som försökte tränga sig i. Tål inte den människan, hur hon stönar när hon pratar🤢🤢🤢. Hon har noll koll om hur hon ska styra landet. Hon har ju inte gjort ett skit under tiden hon har varit i makten. Man såg eller hörde henne knappt tills nu.

Är att skaka hand som en vuxen människa att tränga sig på, är Trump ett autistiskt barn eller?

Iofs nu när du säger det…
Citera
2024-09-13, 11:05
Medlem
MomsPlusSkatts avatar
Citat:
Debatten har inget med valets utgång att göra... dom kan lika gärna skippa det helt. Det är valet som avgör.
Det gör inte en röst heller men röstning gör.
Citera
2024-09-13, 11:05
Medlem
Citat:

Fast hon var ju inte bra. Enda skillnaden var att hon grimaserade och stirrade som en galning till skillnad mot Biden som var helt borta under debatten. Hon bidrog till inget nytt. Trump höll fast till allt han har sagt tidigare. Sanningen är att hon är där bara för att hon är en kvinna och svart?/indisk. Det är dagens samhällets sjukdom. Woke sjukdomen.
Citera
2024-09-13, 11:06
Medlem
Newkies avatar
Citat:
Det tycker jag inte och Harris fuska ju med öronsnäcka så känns bara onödigt att dom ens ska behöva debattera... lägg tiden på annat mer viktigt istället.

Snälla höj nivån...
Citera
2024-09-13, 11:07
Medlem
Citat:
Är att skaka hand som en vuxen människa att tränga sig på, är Trump ett autistiskt barn eller?

Iofs nu när du säger det…

Vaddå, Biden skakade inte handen med honom ju! Han ställde sig bakom podiet som en förvirrad gammal mongo ! Varför skulle Trump förvänta sig att hon skulle göra det?! Fyfan vad typisk woke du är.🤮
Senast redigerad av Povdeluxe 2024-09-13 kl. 11:13.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in