2024-09-13, 00:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Granhammar
Systerns facebooksida är nu raderad.
Kan se den fortfarande. Om du menar S*r* *=a
Citera
2024-09-13, 00:22
Medlem
Alvezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ig3lk0tt1
Det finns en person till från gruppen på telegram. Han verkar vara väldigt aktiv där också, han kallar sig själv för SIN. Sök på ANTIHUMANS på telegram.
Om man kikar runt ser man att han delat videos från dessa dåd men även klippt in från att han klottrat runt "NLM" & "SIN".

Jag gissar på att detta är 1-3 grabbar som försöker ta sig vidare in i någon annan grupp genom att begå dessa våldsdåd. Om man kollar på grupper som dem delat saker ifrån så hittar man vissa kriterier för att "få gå med".

Kan den som var telegramgrävaren även gräva för att hitta info om denna användare som kallar sig S1N?

Kan du länka? Den kanalen dyker inte upp för mig
Citera
2024-09-13, 00:23
Medlem
Hur kan de bli sånna sjuka missbildningar i en hjärna så man begår dessa handlingar när 2 homosapiens avlar fram en liten skit med buskiga ögonbryn? Någon borde betala med sina liv för denna varelse som satts på denna planet. Tillsammans med denna gosse.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tobbe321
https://pic8.co/sh/faT9hV.png

Bild från gruppen som nu är borttagen. Någon som kan försöka ”förbättra” den?

Har labbat med bilden. Jag tycker inte det är jättelikt faktiskt.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Granhammar
Systerns facebooksida är nu raderad.

Pesonen kan ju ha inaktiverat sitt konto också. I synnerhet då människan ifråga inte har något med gm att göra.
Citera
2024-09-13, 00:24
Medlem
AllHailBoognishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sir89
Kan se den fortfarande. Om du menar S*r* *=a
Den som avses är hans andra syster D*n*, * = i, a
Citera
2024-09-13, 00:24
Avslutad
Men vilket mongo som ger sig på gamlingar istället för kriminella blattar. Givetvis är de förstnämnda enklare offer, men vad är då poängen ens.

EDIT: jaha, han verkar vara blatte själv. inte undra på.
Citera
2024-09-13, 00:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AllHailBoognish
Den som avses är hans andra syster D*n*, * = i, a

Hon har inget med MH att göra.
Citera
Avslutad
764 och O9A aka. Order of the Nine Angels för en liknande sektliknande ideologi som denna vi ser i detta fall. Satanism helt enkelt, där målet är att göra allt som går emot det naturliga och goda inom moral och etik.
Dessa grabbar har självfallet blivit groomade och indoktrinerade genom Discord / Telegram eller liknande kommunikationsprogram, jag hoppas polisen kollar upp det ifall dom griper någon.
Senast redigerad av SegPanda 2024-09-13 kl. 00:28.
Citera
Medlem
tycker senaste bilden i telegram gruppen ser ut som killen som gjorde skolattacken i kristianstad 2022 men kan ha fel
Citera
2024-09-13, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alvez
Kan du länka? Den kanalen dyker inte upp för mig

Misstänkte att detta skulle hända.
Jag har fotat av allting för att jag tänkte att personen kommer radera saker / ta bort sitt konto om han sitter här och läser. Det bekräftar ju även att den som hade pratat med personen hade rätt, han är svensk och leker komma från annat land. När han såg min kommentar försvann all info snabbt på telegram. Helt sjukt detta.
Citera
2024-09-13, 00:26
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Telegram-gruppen är nästan helt rensad nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in