2024-09-09, 02:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gold94
Tillåt mig småle, du är den största komikern i tråden.
Hade fulkräftan haft pengar hade han betalat kronis och sluppit den skiten, men se det har han inte...
Varför kontaktar du mig med det? Jag har inte yttrat mig om hans buffert eller hans avsikter att betala av sina skulder. Det där får du ta med någon annan.

Han tjänar mer än sekttrion tillsammans, men han sparar förmodligen inte några jättelika summor, där bränns pengar i snabb takt.

Kanske tvättas det hos Chrippa och i Lundells dockskåpsspa?
Citera
2024-09-09, 04:28
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Jag börjar tro att det du skriver är sant. Han har nog inte pengarna.
Det är kanske bara ett tomt luftslott.
Många influenser lever i ett luftslott, visar upp stora hus, dyra bilar, märkeskläder, när sanningen är att dem själva inte äger ett skit.
Fuskar med skatten verkar också vanligt.
Och många av dem verkar även ha svårt att betala sina räkningar, antingen bråkat man i tingsrätten eller får betalningsanmärkningar.
Helt sjukt att folk/barn ser upp till dessa människor.
Citera
2024-09-09, 06:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Julia är nog misstänkt för brott, men det var inget jag sa att hon inte är.

Stopp och belägg amatörmanipilatören det är du som skriver att man ska släppa taget.

Ja det gjorde jag och jag anser att du ska göra det. Gå vidare.

Du är i särklass den som spridit mest missledande information och tycker att det är jättekul. Luras lite så där. Jätteskoj.
Och sen är det jag som är manipulerande påstår du. Så dumt av dig att skylla någon för det du gör själv. Inte jättesmart.
Citera
2024-09-09, 06:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Nä, varför ska du, du är ju snäppet högre än alla andra här. Tror du i alla fall.

Det är ganska konstigt att vissa tror att dom har mer status här än andra. Så är det naturligtvis inte.

Jag vet minsann en till som har liknande sätt att se ner på andra människor och det är Chrippa da lurifax.
Han kommer att få hoppa ner från sin höga häst med en duns. Det är så det fungerar. Den som gapar efter mycket mister ofta hela stycket.
Citera
2024-09-09, 10:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chris.Hagen
okej. jag tillhör inte kick eller tiktok generationen så jag har noll koll där. morsan har väl alltid varit ett flåsande fetto i bakgrunden. och nu har man ju verkligen fått höra henne och hon är precis så slö på kontoret som man misstänkte.
Ja precis
Citera
2024-09-09, 17:10
Medlem
Slussenyaos avatar
Hoppas denna slöbegåvade människa snart får sitta inne, måste va en av Sveriges värsta förebilder no dout. Verkligen inte sätt allt men Instagram tiktok youtube finns hur mycket som helst som gjort att han inte bör få träffa sin dotter på länge. Usch vidrig, behöver inte hålla med någon här eller läsa flera sidor tillbaka utan alla ha rätt till sin åsikt och är man förälder så förstår man, om man inte är av samma kaliber
Citera
2024-09-09, 17:21
Medlem
Horrorgrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slussenyao
Hoppas denna slöbegåvade människa snart får sitta inne, måste va en av Sveriges värsta förebilder no dout. Verkligen inte sätt allt men Instagram tiktok youtube finns hur mycket som helst som gjort att han inte bör få träffa sin dotter på länge. Usch vidrig, behöver inte hålla med någon här eller läsa flera sidor tillbaka utan alla ha rätt till sin åsikt och är man förälder så förstår man, om man inte är av samma kaliber

Bra formulerat. Och det tragiska är ju att flera här inne backar hans sjuka beteende. Men ja, dom ligger väl på samma låga IQ nivå som clownen själv. Så tragiskt så man blir mörkrädd.
Senast redigerad av Horrorgram 2024-09-09 kl. 18:11.
Citera
2024-09-09, 18:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Varför kontaktar du mig med det? Jag har inte yttrat mig om hans buffert eller hans avsikter att betala av sina skulder. Det där får du ta med någon annan.

Han tjänar mer än sekttrion tillsammans, men han sparar förmodligen inte några jättelika summor, där bränns pengar i snabb takt.

Kanske tvättas det hos Chrippa och i Lundells dockskåpsspa?

Varför försöker du göra en trådsanning av att Chrippa tjänar mer än bla Jocke, vi alla fattar att han inte tjänar mer än ”sektrion” ihop. Inte för det egentligen rör mig i ryggen men du har nämt det nu ett par gånger så verkar viktigt. Är det för att det ska framstå som att Chrippa nu inte längre lever i skuggan på Jocke? Vilket verkar vara något han verkligen inte vill, typ det viktigaste av allt.
Senast redigerad av Cha-Cha-Boys 2024-09-09 kl. 18:08.
Citera
2024-09-09, 21:30
Medlem
Telepatisks avatar
Har jag missat något som har hänt eller varför har inte Chrippa lagt upp något på Youtube? Inte för att jag direkt följer honom men men..
Citera
2024-09-09, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
Har jag missat något som har hänt eller varför har inte Chrippa lagt upp något på Youtube? Inte för att jag direkt följer honom men men..

Just för att han ej tjänar pengar på yt
Citera
2024-09-09, 22:54
Medlem
Faltas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tussilago1
Just för att han ej tjänar pengar på yt
Men varför gör han inte det längre? Han finns inte på instagram heller. Häktad? Jag bara chansar.
Citera
2024-09-09, 23:02
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Falta
Men varför gör han inte det längre? Han finns inte på instagram heller. Häktad? Jag bara chansar.
Han tjänar inte längre pengar på youtube eftersom hans youtube kanal försvann, så han fick börja om på en ny youtube kanal.
Jag vet inte om du ljuger eller om du är blockad? Men chrippa finns på instagram och postade för 1 timme sedan.
Och ens sociala medier försvinner inte automatiskt när man hamnar i häktet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in