2024-09-07, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoakimFenix
Den meningen har yttrats varje år hittils skulle jag gissa på
Kan du inte uppleva skillnaden? Anser du att en jury med medlemmar som Peg, vars största erfarenhet är sin pappa, och som inte får vara kritiska mot de sökande, är likvärdig med Schwartling och Breitholtz?
Citera
2024-09-07, 21:08
Medlem
picapicans avatar
Herregud, vilka snyfthistorier hela tiden!
Citera
2024-09-07, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Herregud, vilka snyfthistorier hela tiden!

Jävlar, vilken snyftare Leon visade. Så även Amelia.
Citera
2024-09-07, 22:15
Medlem
lyktstolpes avatar
Krisen är enorm. Drar ner produktionen från 4 dagar till lördag i auditiondelen. Här ska det sparas pengar
Citera
2024-09-07, 22:25
Medlem
jesussugers avatar
"Hej jag heter Kalle och jag har blivit våldtagen i röven med armeringsjärn så nu kan jag inte bajsa" Klart du ska vidare fast du suger på att sjunga. Dagen Idol
Citera
2024-09-07, 22:37
Medlem
Crapmagics avatar
Starkt att hon adresserar elefantmamma i rummet iaf
Senast redigerad av Crapmagic 2024-09-07 kl. 22:45.
Citera
2024-09-07, 22:58
Medlem
JoakimFenixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
Kan du inte uppleva skillnaden? Anser du att en jury med medlemmar som Peg, vars största erfarenhet är sin pappa, och som inte får vara kritiska mot de sökande, är likvärdig med Schwartling och Breitholtz?

Nja, men det behöver hon inte heller vara. Det viktigaste är i grunden att juryn är musikalisk eftersom deras främsta uppdrag är att göra musikaliska omdömen, och där får jag intrycket av att Peg nästan är mer förmögen än någon som Swartling.

De är kritiska på ett konstruktivt sätt och tiden för mobbnings-tv tog väl slut för typ 10 år sedan. Det var kul när det varade och gav upphov till tiotusentals roliga klipp världen över, men den är svunnen sedan långt tillbaka.
Citera
2024-09-07, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lyktstolpe
Krisen är enorm. Drar ner produktionen från 4 dagar till lördag i auditiondelen. Här ska det sparas pengar

Och en nystart.
Citera
2024-09-07, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoakimFenix
Nja, men det behöver hon inte heller vara. Det viktigaste är i grunden att juryn är musikalisk eftersom deras främsta uppdrag är att göra musikaliska omdömen, och där får jag intrycket av att Peg nästan är mer förmögen än någon som Swartling.

De är kritiska på ett konstruktivt sätt och tiden för mobbnings-tv tog väl slut för typ 10 år sedan. Det var kul när det varade och gav upphov till tiotusentals roliga klipp världen över, men den är svunnen sedan långt tillbaka.
Peg skulle kunna ersättas med valfri top-10 deltagare av förra årets Idol, för de kan alla ge sina musikaliska omdömen. Hade du själv tyckt att en jury av enbart personer som har max ett års erfarenhet hade varit bra? Eller kan det möjligen krävas mer erfarenhet att upptäcka talanger? Peg som jurymedlem i Idol är som en McDonalds-kock som medlem i Mästerkocken.

Idol som koncept dog när man plockade bort det du kallar mobbnings-tv. Du vill enbart se positiva omdömen för allt annat är "mobbing" för dig? Jag tycker tvärtom att det är alldeles för litet "mobbing" och alldeles för mycket hyllande av dåliga prestationer i TV nu. Vi lever just nu i några år av woke, som snart tar slut.
Citera
2024-09-07, 23:52
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
Peg skulle kunna ersättas med valfri top-10 deltagare av förra årets Idol, för de kan alla ge sina musikaliska omdömen. Hade du själv tyckt att en jury av enbart personer som har max ett års erfarenhet hade varit bra? Eller kan det möjligen krävas mer erfarenhet att upptäcka talanger? Peg som jurymedlem i Idol är som en McDonalds-kock som medlem i Mästerkocken.

Idol som koncept dog när man plockade bort det du kallar mobbnings-tv. Du vill enbart se positiva omdömen för allt annat är "mobbing" för dig? Jag tycker tvärtom att det är alldeles för litet "mobbing" och alldeles för mycket hyllande av dåliga prestationer i TV nu. Vi lever just nu i några år av woke, som snart tar slut.
Har du ens hört Pegs musik? Hon är faktiskt duktig.
Citera
2024-09-07, 23:57
Medlem
Crapmagics avatar
Varför imiterar han Michael Jacksons human nature rakt av, pinsamt!
Citera
2024-09-08, 08:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Varför imiterar han Michael Jacksons human nature rakt av, pinsamt!

Du är tillbaka.
Han kommer säkert äga på jobbet vid powerpointpresentationen, bästa powerpointkillen i Idol någonsin.
Senast redigerad av flashbaker95 2024-09-08 kl. 09:15.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in