Du har rätt det är den. Laddade upp en bild https://ibb.co/H46bh0c där man ser på fönstret bredvid att det är samma dörr. Ena är från SVT videon och andra från google maps.
De första bilderna var från Trumslagargatan, så det måste varit där det sköts. Bilderna från Johan Skyttes väg/Örtagårdsvägen/Viktoriaparken kom senare, så tillslaget måste ha skett där.
Läste precis ett inlägg på Facebook från han som bor i huset som blev beskjutet (Trumslagargatan 4). Felskjutning, som sagt. Men lyckligtvis var ingen hemma.