2004-03-31, 17:25
Medlem
Varför funkar inte länkarna när jag klickar på dom?, när jag klickar på en länk som någon lagt ut kommer en ruta upp där adressen till sidan står, inte som förut att man kom direkt till sidan. Och i bland står det, här kommer nått snart, och man väntar men inget händer varför?. Vet inte om detta är rätt forum för denna fråga.

Mvh//iq befriad
Citera
2004-03-31, 17:26
Bannlyst
´söööööööööööööööööööök
Citera
2004-03-31, 17:32
Medlem
Taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaak för hjälpen hallick.
Citera
2004-03-31, 17:36
Bannlyst
ingen orsak du totalt datakunskaps befriande människa,,
Citera
2004-03-31, 19:14
Medlem
ulvenas avatar
Så skriver man

inte på svenska utan är ett typiskt exempel på att du inte vet hur man använder sammnsatta ord, vilket inte vanligtvis existerar i engelskan. Tänk på dina brister innan du ger dig på andra,
svenska är ett språk jag gillar och det förtjänas att bli behandlat med respekt!!!
Citera
2004-03-31, 19:15
Medlem
ulvenas avatar
Stavfel

Sammansatta ord ska det ju vara, rätt åt mig!
Citera
2004-03-31, 19:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ulvena
inte på svenska utan är ett typiskt exempel på att du inte vet hur man använder sammnsatta ord, vilket inte vanligtvis existerar i engelskan. Tänk på dina brister innan du ger dig på andra,
svenska är ett språk jag gillar och det förtjänas att bli behandlat med respekt!!!
jag är medveten om det,men om du tittar liten ogare i forumets å ser du nog rätt mycket grammatiska fel, jag ser inget fel med att skriva som man känner för.. däremot så kan det vara kul att vara ordpolis ibalnd,,
Citera
2004-03-31, 19:39
Medlem
ulvenas avatar
Att vara ordpolis

..är jättekul, hävdar dock att mitt modersmål är värt att värna om vilket gör det ännu roligare att klaga på andra
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in