2024-09-05, 18:06
Medlem
ShlomoDenGalnes avatar
Så om jag förstått det hela rätt var den enda ärliga och rena ministern i dagens regering, Billström. Han ville göra sitt jobb by the book, men Bluffe och hans zionistiska svans (SD, KD, L samt vissa Moderater) körde ett eget lilla sidospår. De följde alltså inte de regler, processer och policyn utan körde på med tvivelaktiga tillvägagångssätt, förmodligen på beställning av främmande makt.

I så fall är det jävligt ILLA och Billström borde klassas som en HJÄLTE!

Frågan är hur mycket korruptionen som har hunnit sprida sig hittills inom regeringen? Vilka makter är det som skapat detta parallela styre i det dolda?

Är inte detta just det som i USA kallas "deep state" ?

Jag tror inte gemene man förstår hur pass farligt detta är, vår stat är KAPAT!
Citera
2024-09-05, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eponumos
En liten fågel viskade i mitt öra för någon timme sedan att han inte alls ville gå, men fått kicken.
Är du nära vän till Kristersson, eller ngn annan i regeringen, eftersom du "vet" att Billström inte ville avgå? Eller kanske att du jobbar som vaktmästare på regeringskansliet och därmed "vet" allt som händer där?
Citera
2024-09-05, 18:12
Medlem
ShlomoDenGalnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CP-Fisk
Har han doppat i fel hål? Någonting sånt måste ju ligga bakom. Tuffe Uffes kärring kanske fick sig en tur hon sent skulle glömma o tuffe Uffe råkar klampa rakt in?

Nädå. Han insåg att hela vår regering blivit kapat av utländska makter, ungefär som USAs stat är kapat av AIPAC.

Så där har du anledningen, du borde hylla Billström!
Citera
2024-09-05, 18:19
Medlem
KnolaDinMamas avatar
En mobbad horunge med ett utseende direkt taget ur en nazistisk koncentrationslägervakt som sålde sverige åt islam.

Han är 50 år gammal. Ska han gå i pension nu och leva på skattebetalarna?
Citera
2024-09-05, 18:22
Medlem
Hexen666s avatar
Varför förtjänar den här globalistiska förloraren hela 50 sidor på flashback? Karln kan inte bli betrodd att steka hamburgare på McDonalds!
Citera
2024-09-05, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eponumos
En liten fågel viskade i mitt öra för någon timme sedan att han inte alls ville gå, men fått kicken.
Plötsligt skulle skulle alltså Billström komma på att avgå direkt utan förvarning.
Det ligger en rejält stor hund begraven här
Citera
2024-09-05, 18:24
Medlem
ShlomoDenGalnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KnolaDinMama
En mobbad horunge med ett utseende direkt taget ur en nazistisk koncentrationslägervakt som sålde sverige åt islam.

Han är 50 år gammal. Ska han gå i pension nu och leva på skattebetalarna?

Ojojoj, det va hårda ord. Men du säger inget om dvärgen uffe eller juden Åkesson som fortfarande inte gjort det de lovat för Sverige?

Lite märkligt att du väljer att bli arg på någon som lämnat ett korrupt system, men sitter tyst om de som orsakat och orsakar fortfarande skada för svearike??
Citera
2024-09-05, 18:28
Medlem
ShlomoDenGalnes avatar
Citat:
Att tre judar "vurmat" för invandring betyder inte att de är skyldiga till den. Muslimerna invaderade europa självmant oavsett vad tre judar eller du och jag tycker. Jävlar vad "vass" du är med dina lösa trådar.

Nu kanske vi går off topic, men du måste ju bara spela dum eller så är du en betald bot.

Vilka tre judar?
AIPAC tex har totalt infiltrerat USA
Högern i alla länder i Europa består mestadels av judar/zionister.

Afd i tyskland tex, hela ledningen där står och posar med israeliska flaggan, kippan på osv.

Antingen är du jävligt korkad eller så är du själv zionist, kanske både och.

Billström insåg att man inte följde sveriges lagar och regler inom regeringen. Man hade ett paralellt styre. Är du inte det minsta intresserad av att veta varför, hur och vem som implementerat det??
Citera
2024-09-05, 18:35
Medlem
ShlomoDenGalnes avatar
Citat:
Ditt muslimska arv och inbyggda hat mot judar gör att du inte kan göra dig förstådd i ämnet Billström. Det är judehat i vartannat ord på allt du säger, inte ens relaterat till tråden.

Du håller på med desinformation och off topic.

Blablabla bara massa dravel

Kom med något som svar på det jag skrev istället, svara på frågorna din stinkande håriga apjude.

Varför blev du så arg? Förstörde jag din agenda att smutskasta Billström?

Vi alla vet att Billström verkar va den enda normala politikern i denna smutsiga shekelsoppa. Att du är en zionist, det har vi förstått. Så dina inlägg, innehållandes endast personliga påhopp, är inte valida.

Simma vidare!!
Citera
2024-09-05, 18:37
Medlem
Alla medvetna vet om att han diggar Golden Showers och det är förmodligen någon som har använt den infon som hållhake för att få sin vilja fram.

Jag spår att inom två veckor finns det filmbevis på detta äckel.
Citera
2024-09-05, 18:38
Medlem
ShlomoDenGalnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hexen666
Varför förtjänar den här globalistiska förloraren hela 50 sidor på flashback? Karln kan inte bli betrodd att steka hamburgare på McDonalds!

Tvärtom. Han är ju inte globalist, han valde att hoppa av när han insåg att nuvarande regering valde att prioritera Zionisternas (läs Globalisternas) krav, och inte Sverige

Gillar du inte Sverige?
Citera
2024-09-05, 19:01
Medlem
lunarluddes avatar
Sverige befinner sig i förfall och han lämnar sina partikamrater i sticket medans han får en rejäl fallskärm utbetald, fyfan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in