2024-09-04, 18:47
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Vad är det som du tycker har varit uppenbart när det gäller att han varit bakbunden?
Då Jockeboy hjälpt honom att plocka ut lönen så har han länge varit i beroendeställning till honom exempelvis.
Citera
2024-09-04, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Då Jockeboy hjälpt honom att plocka ut lönen så har han länge varit i beroendeställning till honom exempelvis.

Hur hamnade Kräftan och hans youtube-kanal i det upplägget och sedan när?
Citera
2024-09-04, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Det är din teori, andra har en annan.

Jag har också en annan teori och jag tror faktiskt att alla försök av Chrippa själv och flera användare som flyttar fokus från Chrippa mot tex hans bror högst troligt beror på att de inte gillar Jocke, rent av avskyr honom vilket är tydligt.
Men Chrippa själv och alla som låter Chrippa hållas degraderar ner Chrippa till ett barns nivå.

Det kommer en dag när han får ta ansvar för sin egen del i sitt eget liv som han alldeles själv har ställt till med.

Ponera att han står inför en domare och påstår att det han har gjort för att stå där inför åklagaren endast är andras fel ivrigt påhejad av några få personer. Han kommer att bli otroligt förvånad över att hans munläder inte kommer att fungera som han är van vid. Den dagen, om den kommer, får Chrippa gå från spoling till vuxen. Det tror jag kommer att bli otroligt jobbigt för honom.
Citera
2024-09-04, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deadlift81
Men alltså, barn får ju blåmärken hela tiden. Är det verkligen blåmärken som tyder på att hon far illa från någon annan? Vem kom dessa rykten ifrån från början?

Det kom från Julia till olika vänner och även då Angelica. Men tror det är familjen Book som har sätt blåmärken och fotat, det finns flera saker som har oroat människor runt Julia.
Citera
2024-09-04, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Det kom från Julia till olika vänner och även då Angelica. Men tror det är familjen Book som har sätt blåmärken och fotat, det finns flera saker som har oroat människor runt Julia.
Mycket saker kring julia bör oroa folk. Hon ska inte vara i närheten av barn. Typsik svartsjuk dumpad ex flickvän som inte kan släppa taget. Som slår sin dotter för att försöka framea sin älskade chrippas nya finare smartare sexigare flickvän
Citera
2024-09-04, 22:12
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Julia hon är ju förtroendegivande 🤣

Och Book familjen, menar du då hon som blev dömd för att stjäla från pensionärer? Eller du kanske syftar på den dömda pedofilen? Eller narcissistmorsan? Gtfo plz 🤣
Citera
2024-09-05, 00:07
Medlem
SkattefriZons avatar
Chrippa är en väldigt sjuk man och borde tvångsvårdas på ett mentalsjukhus.

Att barnet har blåmärken bevisar inget. Alla barn slår sig och får blåmärken för fan.
Citera
2024-09-05, 06:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Julia hon är ju förtroendegivande 🤣

Och Book familjen, menar du då hon som blev dömd för att stjäla från pensionärer? Eller du kanske syftar på den dömda pedofilen? Eller narcissistmorsan? Gtfo plz 🤣

Jag delar bara med mig av vad som framkommit från andra. jag har inte sagt att det stämmer utan jag och några andra diskuterade vad som har skrivits mellan olika parter.
Citera
2024-09-05, 06:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skabbeskabbrav
Mycket saker kring julia bör oroa folk. Hon ska inte vara i närheten av barn. Typsik svartsjuk dumpad ex flickvän som inte kan släppa taget. Som slår sin dotter för att försöka framea sin älskade chrippas nya finare smartare sexigare flickvän

Oj det var en hård anklagelse att hon ska slå sin dotter, vet du att det är så för då tycker jag du ska anmäla det istället för att sitta här och skriva!
Citera
2024-09-05, 10:24
Medlem
Citat:
Oj det var en hård anklagelse att hon ska slå sin dotter, vet du att det är så för då tycker jag du ska anmäla det istället för att sitta här och skriva!
Det är väl en hård anklagelse att L skulle göra det också? Framförallt när det kommer från en familj som har en dömd våld*ält son och en träskpadda som är besatt av linnea
Citera
2024-09-05, 12:51
Medlem
Citat:
Det är väl en hård anklagelse att L skulle göra det också? Framförallt när det kommer från en familj som har en dömd våld*ält son och en träskpadda som är besatt av linnea

Ja men om du vet att Julia gör illa sitt barn så ska du väl anmäla det.
Citera
2024-09-05, 13:21
Avslutad
Citat:

Klart det är en hård anklagelse. Men anklagelser mot Linnea kommer bekant från hennes pojkvän (inte från oss, inte från Jocke, utan från Chrippa själv) som hon fortfarande lever med. Jag säger inte att jag tror på det Chrippa anklagat henne för dock, eftersom han fortfarande är ihop med henne har jag svårt att se att det är sant för ingen väljer väl att vara kvar hos någon som gör så mot ens dotter?
Men Chrippa sa ju sig ha sett det med egna ögon. Har någon sett Julia göra det du anklagar henne för? Någon nära och insatt då, inte bara någon skitsnackare på Flashback som hittar på. Det är ju väldigt allvarligt det du skriver.
Senast redigerad av Cha-Cha-Boys 2024-09-05 kl. 13:26.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in