2024-09-04, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av parabenes83
Uppgiften om att det är Camillas ex-mans bror stämmer. Har sett häktningsframställan och han är häktad misstänkt för skadegörelse misshandel och grovt olaga hot på vågens gata i Brandbergen.

Kan tyvärr inte dela med mig av dokumentet pga olika anledningar.

Kan du berätta något mer?
Citera
2024-09-04, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av parabenes83
Uppgiften om att det är Camillas ex-mans bror stämmer. Har sett häktningsframställan och han är häktad misstänkt för skadegörelse misshandel och grovt olaga hot på vågens gata i Brandbergen.

Kan tyvärr inte dela med mig av dokumentet pga olika anledningar.

Handlar det om hennes bolag?
Citera
2024-09-05, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av guestt
Det skär sig där ändå eftersom jag anser att vissa kläddesplagg är politiskt laddade och ger även uttryck för kvinnoförtryck. Ett kvinnoförtryck anser jag dock inte hör hemma här i västvärlden. Hur man väljer se på det i mena lände eller i något av de 57 andra länder som delar samma religion är en annan diskussion. Om personen i fråga har misshandlat C, så är det dålig vandel. Den misstänkta personen har förmodligen svenskt medborgarskap och går inte utvisa under nuvarande lagar vid fällande dom.

Det är ju enorm skillnad på klädsel och att bete sig som ett as. Hon tillför ju landet något, hennes bolag går ju väldigt bra vilket ger en hel del till skattekistan. Hon bidrar rent ekonomiskt med mer än medelsvensson gör, så vill hon klä sig som hon gör är det upp till henne. Dina politiska åsikter stör nog andra svenskar precis lika mycket som hennes kläder stör dig.
Han däremot får med fördel utvisas.
Citera
2024-09-05, 00:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aect
Pa*lina Dan*elsson aka Paow
Personen har också givit ut flera böcker och Paow tvivlar jag på att hon ens kan skriva . Så nej hon har inte skrivit någon bok som hon blivit utgiven
Citera
2024-09-05, 01:46
Medlem
Varifrån kommer uppgifterna att offret misshandlats i ansiktet? Är det bekräftat?
Citera
2024-09-05, 03:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tesla83
Varifrån kommer uppgifterna att offret misshandlats i ansiktet? Är det bekräftat?
Inte bekräftat.
Det enda som finns är att någon (troligen CH) blivit misshandlad vid sitt hem. Hur grov misshandel och skadorna vet ingen ännu.
Citera
2024-09-05, 05:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MrGrant
Margaux D ?

Man kan alltid hoppas. Tråkigt att hon ens får komma tillbaka efter senaste fadäsen med den fulla grannen.
Citera
2024-09-05, 05:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frankenpaj
Hur i hela friden är det relevant?

Hur är det relevant att Camilla Hamid är muslim? Jo, SVT visar upp henne hela tiden med hennes slöja. Det retar mig. Hade hon inte haft slöja hade jag inte sagt nånting. Det skulle pigga upp mig lite om hon blev skrämd av någon (men inte alltför skrämd och absolut inte skadad, det hoppas jag inte).
Senast redigerad av Egna-tankar 2024-09-05 kl. 06:03.
Citera
2024-09-05, 07:28
Medlem
Soffpotatis1357s avatar
Det kanske inte är något att bry sig om, men jag tänkte på de silhuettbilder tidningarna använt sig av. På Aftonbladet och Expressen är det olika bilder. På Aftonbladet skulle det kunna vara C.H. i slöja. Men det skulle även kunna vara en tjej utan slöja och med långt hår. Expressens silhuettbild visar en tjej i profil utan slöja, där ser man uppsatt hår bak på huvudet. Ser verkligen inte ut som C.H. Fast den bilden ser inte riktigt autentisk ut. Vet inte riktigt hur tidningarna brukar göra med såna här bilder, om de alltid använder aktuell person eller om de har bilder de använder för olika händelser med.omika personer. Men jag har förstått att silhuettbilder är aktuella personer.
Citera
2024-09-05, 07:34
Medlem
Tolvans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hello87
Smink kan dölja mkt och de är sällan de visar upp sitt innersta mående offentligt. Man kan fejka mycket
Och vi vet att media överdriver.
Citera
2024-09-05, 07:46
Medlem
Om det är hucklet C. Hamid som fått stryk av arabens lillebrorsa - hoppas. Finns säkert en anledning till det. Kanske att hon legat med lillbrorsan. Och sen inte ville ligga mer. Och då blev det spö.
Citera
2024-09-05, 08:05
Medlem
Varför har folk emot C.H? Jag tycker genuint synd om henne om detta stämmer, hon verkar vara en väldigt fin människa, muslim eller inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in