2024-09-04, 23:03
Medlem
Lyxpotatissallads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leibach
Albaner?
Mycket möjligt!
Citera
2024-09-04, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Follows
De hällde i honom diskmedel och slog honom i huvudet. Hotade också att de kommer gräva ner honom utanför stugan om han fortsätter leta ungar
Berätta mer!😬

Ge mig bara 2 min, ska poppa lite popcorn!
Citera
2024-09-04, 23:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Follows
De hällde i honom diskmedel och slog honom i huvudet. Hotade också att de kommer gräva ner honom utanför stugan om han fortsätter leta ungar

Inte för att jag någon som helst sympati för peddot, men måste ju vara riktigt farligt att hälla i någon diskmedel. Hur mycket diskmedel kan man ta innan man får bestående skador eller t o m trillar av pinnen kan man undra?

Skulle gärna se klippet men det är bortplockat från X om jag förstår saken rätt?
Citera
2024-09-04, 23:14
Avslutad
Från Gällivare till Sundsvall för ”familjelekar”

https://dumpen.se/2022/02/03/fran-gallivare-till-sundsvall-for-familjelekar-napp-igen/

En underskattad konfrontation i vilken de successivt knäcker gäddan tills inget återstår av honom, varpå Patrick avslutar med legendariska repliken: "Ha en bra dag"

Bor på camping i annan stad nu senast jag hörde något om den gäddan. Körde 74 mil från Gällivare för att träffa en mamma och våldta hennes sjuåriga dotter. Låt inte dessa gäddor som är ute efter riktigt unga barn komma undan utan håll strålkastarljuset på dem resten av deras liv.
Citera
2024-09-04, 23:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ozymandias2.0
Från Gällivare till Sundsvall för ”familjelekar”

https://dumpen.se/2022/02/03/fran-gallivare-till-sundsvall-for-familjelekar-napp-igen/

En underskattad konfrontation i vilken de successivt knäcker gäddan tills inget återstår av honom, varpå Patrick avslutar med legendariska repliken: "Ha en bra dag"

Bor på camping i annan stad nu senast jag hörde något om den gäddan. Körde 74 mil från Gällivare för att träffa en mamma och våldta hennes sjuåriga dotter. Låt inte dessa gäddor som är ute efter riktigt unga barn komma undan utan håll strålkastarljuset på dem resten av deras liv.

Väldigt kul att idioten åker så långt.
Älskar när dom ska titta på hans spel i påsen och peddot typ "nej, ni är ju dumma så låt mina saker vara"

Och att han självmant sitter kvar där i 20 minuter... Vilket jävla cepe
Senast redigerad av Fittpicen 2024-09-04 kl. 23:30.
Citera
2024-09-04, 23:41
Medlem
Sveppss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nezpez
Alla snackar om det och träffas bara för att snacka med folk man inte brukar lägga märke till.
Spreds också för inte så länge sen att han hade blivit tagen av dumpen men det va innan något va upplagt

Det var rätt länge sen han åkte dit. Kommer ihåg att S&P pratade om honom i en podd (eller på YouTube?) för rätt så länge seden…pratade om att han var forskare och försökte köra på P.
Citera
2024-09-04, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ozymandias2.0
Inte för att jag någon som helst sympati för peddot, men måste ju vara riktigt farligt att hälla i någon diskmedel. Hur mycket diskmedel kan man ta innan man får bestående skador eller t o m trillar av pinnen kan man undra?

Skulle gärna se klippet men det är bortplockat från X om jag förstår saken rätt?

Några klunkar räcker nog för en ynklig gubbstruts som den där tältande norrmannen Han försökte inte ens försvara sig det minsta. Men att ha halsat diskmedel är ju en erfarenhet det också. Klippet fanns för några dagar sedan men det är säkert förpassat till censurhelvetet nu
Citera
2024-09-04, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Korv-Bajs
En bokstav var i alla fall rätt!

Det var ganska många rätt. Snyggt jobbat! Han kör i filmen en BMW X2 sDrive20i 2018. Den är skriven på hans pappa
Citera
2024-09-04, 23:57
Medlem
biljardballes avatar
Varför är vissa klipp borttagna från Dumpens hemsida?
Citera
2024-09-05, 00:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Fittpicen
Väldigt kul att idioten åker så långt.
Älskar när dom ska titta på hans spel i påsen och peddot typ "nej, ni är ju dumma så låt mina saker vara"

Och att han självmant sitter kvar där i 20 minuter... Vilket jävla cepe

Hahaha tittat på klippet säkert femtio ggr. Speciellt roligt är det att han inte fattat vad Dumpen är för något. Det var i början av Dumpen så Dumpen var inte så stor då. Och när de upplyser honom om att det ska läggas ut på Dumpen som har över en miljon följare. Där ser man att han ger upp lite. Och sen när han mer och mer märker att han inte kan lura Dumpen att inte publicera och t o m börjar böna och be på slutet och Patrick bara, när han går mot sin undergång: "Ha en bra dag" HAHAHAHAHA.
Citera
2024-09-05, 00:15
Medlem
Korv-Bajss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snakkaru
Det var ganska många rätt. Snyggt jobbat! Han kör i filmen en BMW X2 sDrive20i 2018. Den är skriven på hans pappa

Ja just det!
Jag utgick från att det var gäddans egen bil,
men det är klart att man lånar sin 63-åriga pappas lite nyare bil.
Man vill ju åka ståndsmässigt när man ska ut och knulla en 13-åring i analen.

På pappas bil fick jag in 5 rätt av 6 med mina, visserligen ganska många, garderingar.
Bara ett R som jag misstog för P eller B.

Det är lovvärt av Dumpen att lämna lite maskor i maskeringen.
Senast redigerad av Korv-Bajs 2024-09-05 kl. 00:17.
Citera
2024-09-05, 00:15
Medlem
Storanglarens avatar
#475 tränar ett sportbollslag fullt med sju och åttaåringar på sin hemort...
Senast redigerad av Storanglaren 2024-09-05 kl. 00:23.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in