2024-09-01, 13:24
Medlem
Hummet på bänken
Zetterström på bänk
Citera
2024-09-01, 13:39
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Kan tänka mig att London sitter i ett hörn någonstans och skakar? Han trodde nog att erat vad var över, men ack så fel det var.

Haha ja jag har inte sett till honom på ett tag? Han kanske sitter och skakar därnere i källaren med Kukräven?
Citera
2024-09-01, 13:41
Medlem
Kundalinis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
Hummet på bänken
Zetterström på bänk

Tyckte att Pär Hanssons kommentar att han var förvånad över Rydströms val att bänka Zetterström med tanke på hans snabbhet var klockren.

Rösler har börjat helt ok, men jag håller med Hansson.
Citera
2024-09-01, 13:46
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Haha ja jag har inte sett till honom på ett tag? Han kanske sitter och skakar därnere i källaren med Kukräven?
Det var ofrånkomligt. Kukräven, har försökt locka ned honom hela året med löften om godis och guld för DIF. Hoppas han är ok.
Citera
2024-09-01, 13:55
Medlem
mishimas avatar
Jag har lika stora problem med AIK som med Djurgården, skitlag båda tvåa.

Men domedagsprofetiorna om AIK är rena galenskaperna. De är rätt snart tillbaka i toppen. De har grunden med talanger, publiken och sponsorer som kanske inte Djurgården, Hammarby och Blåvitt har. Att underskatta AIK är ett idiotiskt misstag.
Citera
2024-09-01, 14:26
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima

Men domedagsprofetiorna om AIK är rena galenskaperna. De är rätt snart tillbaka i toppen. De har grunden med talanger, publiken och sponsorer som kanske inte Djurgården, Hammarby och Blåvitt har. Att underskatta AIK är ett idiotiskt misstag.

Publiken mellan Hammarby och Aik är väl ändå ganska lika?
Sponsorer har har Hammarby varit bättre på de senaste 5 åren, och är tvåa efter MFF
På talangsidan så har ju Hammarby varit bättre de senaste åren.

Jag skulle gå med på att Hammarby och Aik har ganska lika förutsättningar, då eventuella skillnader över tid är för små. Men då måste Aik komma tillbaka på talangfronten ganska snart.

Jämför vi Aik och Bajen med Dif så ligger Dif efter både på publik, sponsorer och talang -fronterna. Däremot så kompenserar ju Dif det genom sitt ECL gruppspel nu.
Citera
2024-09-01, 14:27
Medlem
Valvantos avatar
Citat:

Om det är något vi (Bajen) har så är det väl ändå publik, talanger i överflöd och sponsorer?
Citera
2024-09-01, 14:28
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Blir ofta målsnålt lagom emellan. Säger 1-1.
Redan 3-0. Jag var generös mot DIF som trodde de kan undvika tennissiffror n
Citera
2024-09-01, 14:29
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enterprise
Redan 3-0. Jag var generös mot DIF som trodde de kan undvika tennissiffror n

Djurgården är inte vad de var förr, men inte över än. De har ju klass.
Citera
2024-09-01, 14:37
Medlem
TzOns avatar
Vi är ju några här inne som sagt att djurgårdens ras skulle komma i dessa 6-7 matcherna. Hävdar fortfarande att dom skall va glada om dom slutar bättre än 6a i år.
Citera
2024-09-01, 14:41
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Djurgården är inte vad de var förr, men inte över än. De har ju klass.
Vartdå? Den där asiaten dom höjde varningens finger för och slösade 5 minuters inslag på inför matchen? Fallenius? Theo Bergwall har väl fått kicken?
Citera
2024-09-01, 14:58
Medlem
TilhelmWells avatar
Jag skiter i matchtråden utan skriver här istället eftersom matchen är körd. Det är bara att glömma, bita ihop och komma igen. Redan innan säsongen var det enda realistiska målet för Djurgården att blia tvåa eller trea (en eller två platser bättre än förra säsongen). Det har ju knappast ändrats nu. Sen finns det ingenting att skylla på, inte två dagars vila, inte att Malmös 2-0 och 3-0 är riktiga turmål (bra lag har flyt), inte att Klitte missar en hands m m.

Grattis till SM-guldet, Malmö FF. Det var ju i och för sig klart redan innan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in