2024-08-31, 22:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av argaangelica
#473 , vem är karlsloken? Det är nog han som är drivande bakom henne, han vill vara försiktig och låter henne ta smällen. Hon kan ha en diagnos som gör att hon har svårt för verkligheten och dras med i detta. Vi har sett samma hända innan.

Alltså titta på honom han är kraftigt kognitivt nedsatt för att uttrycka det milt. Ögonen i kors en dreglande dåre. Hon är också utvecklingsstörd men en nobel pristagare i jämförelse med honom.
Citera
2024-08-31, 22:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lagopussy
De* senaste. Klart de är juridiskt ansvariga, mannen har ett arbete där han framför tungt fordon och båda bor självständigt. Att just den här typen av förövare uppmärksammas är väldigt viktigt, för potentiella offers och deras skull. De är gränslösa, sexuellt och generellt och yngre är inte alltid kapabla att avgöra ifall en människa är normal eller inte, barn dessutom präglade på att vuxna har auktoritet.

Mannen bor på ett gruppboende.
Citera
2024-08-31, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PloppLoella
Förövarens IQ spelar noll roll för ett våldtaget barn.

I just det här fallet skriver kvinnan dessutom att hon vet att det är förbjudet för vuxna att sexa med barn under 15.

Enligt vissas resonemang här: hög-/normalintelligenta får inte våldta barn under 15 år, men lågintelligenta får våldta barn under 15 år.

Vad sägs om att INGEN får våldta barn under 15 år?

Nja, vad sägs om att ingen får våldta någon...
Citera
2024-08-31, 22:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MuslimSlayer
Mannen bor på ett gruppboende.
Nej, vanlig lägenhet.
Citera
2024-08-31, 22:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HJKLQ
Nej, vanlig lägenhet.

Om du kollar upp hans adress och sedan googlar på den kommer du se att den dreglande dåren bor på ett gruppboende.
Citera
2024-08-31, 22:53
Medlem
Faltas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MuslimSlayer
Alltså titta på honom han är kraftigt kognitivt nedsatt för att uttrycka det milt. Ögonen i kors en dreglande dåre. Hon är också utvecklingsstörd men en nobel pristagare i jämförelse med honom.
Jag tror att den här uthängningen var helt onödig 473. I morgon har dom glömt bort samtalet med Dumpen. Mycket bättre effekt om Dumpen hade kontaktat stödboendet och även god man kan kontakta personer. Och jo det går att få igenom att personer inte får använda data ,personer som 473 det finns fall eller prejudikat på det. Nu kommer dom gå omkring och undra varför omvärlden mobbar och hatar och dom kommer inte att förstå. Jag måste kunna få ställa frågan, Var går gränsen med sjuka personer, där Dumpen gör som tex jag föreslår? Jag vet svaret och någon gräns för S&P finns inte. Ibland känner jag att publicera vad fan som helst bara Dumpen får publicera och få applåderar och Swish. Det handlar om 473 senaste uthängningen. Jag är tveksam angående senaste uthängning.
Citera
2024-08-31, 23:15
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vlad.Penetreraren
Wrong Turn: Kramfors

Ja, tänk vilken psykologisk rysare man hade kunnat spela in med detta underlag. Ung flicka blir kidnappad och hålls inlåst av ett helt gäng oberäkneliga kretiner. "Den sista färden 2 - Kramfors". Bara fantasin sätter stopp för deras utforskande övergrepp. Scenen när två nyjästa degknyten till tuttar hoppar på bioduken till olika djurhärmande läten är redan klassisk. Genom nyckelhålet kan flickan se det sluskiga inavlet bråka över den sista skivan sidfläsk så att kastrullen med bruna bönor åker i golvet. Den ena visar sin håriga röv för den andra och flabbar med mat i munnen. Spänningen är olidlig!
Citera
2024-09-01, 07:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Slöseri med säd. Det där ansiktet duger möjligen till att ta emot den första skummande strålen piss efter en utlösning.

Rebus på minidildomannen,
Stämmer det att han är död
Citera
2024-09-01, 07:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crankyshake2
Vad grundar du i att 470 begått övergrepp innan?
Tvärtom - 470 som inte gjort det. Eller som kanske gjort det..Skit samma, är ju krossade liv nu ändå.
Citera
2024-09-01, 08:59
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Vilken givande konfrontation de fick med paret från Kramfors. Madde ser ju för fan helt död ut i blicken. Jag tror inte riktigt de förstod vad som hände.

Sara: Vad tänker du göra åt detta då?

(En lång jävla paus)

Madde: S-sluta.

Men men, swishen måste in. Då får inavlade mongon i Norrland ta smällen.
Citera
2024-09-01, 09:18
Medlem
Muppetys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leibach
Det har varit ett par större drev i media mot Dumpen, det har inte lett till någonting så SVT och andra större kanaler har släppt det. Trans-tidningen ETC fortsätter fortfarande försöka avslöja Dumpen, men det är tydligen personligt då en anhörig till en journalist där avslöjats som gädda.
Vet du mer om det?

Jag tycker det är av betydelse för diskussionen, då jag följer ETC's drev mot Dumpen.
Citera
2024-09-01, 10:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gesaffelstein
Vilken givande konfrontation de fick med paret från Kramfors. Madde ser ju för fan helt död ut i blicken. Jag tror inte riktigt de förstod vad som hände.

Sara: Vad tänker du göra åt detta då?

(En lång jävla paus)

Madde: S-sluta.

Men men, swishen måste in. Då får inavlade mongon i Norrland ta smällen.

Det positiva är väl att de knappast får några hemska konsekvenser av detta. Inget jobb ryker för det finns inte enligt Madde och deras vänner och bekanta lär ha samma IQ-nivå som paret och inte heller fatta vad som hänt. Har de tur är det någon skicklig gode man som kavlar upp ärmarna och lyckas få dem att byta spår. Förmodligen är det bästa att sära på dem, men det är ju omöjligt att genomföra med tvång.
Senast redigerad av Florman 2024-09-01 kl. 10:54.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in