Citat:
Ursprungligen postat av
Stehauf
Var sprids den här propagandan och hur uttrycker den sig? Kan vara bra att veta vad man ska öppna ögonen för så man kan undvika bli hjärntvättad.
Överallt på nätet. Vem som helst kan sprida propaganda, alla sociala medier är infekterade av Hamas och deras agenter, om du inte ser detta, hur man vinklar, ljuger och förvrider sanning så är du efterbliven.
Hamas och judehatare/anti-semiter har vädligt stor närvaro online, du vet detta själv då du är nog en av dom så sluta spela dum och låtsas att du är opartisk, du framstår puckad med dina fula knep och spel.
Hamas supporters och riktiga skinnskallar enas i sitt hat mot judar. Fascister bägge två som drivs av hat.
Palestinier är stora offer, men Hamas är den stora boven i dramat som skapat deras helvete, man har hjärntvättat och exploiterat dessa i många år.
Gud kommer straffa Hamas och deras agenter för alla palestinier som fått dö och lida helt i onödan.
Jag, unlike er konspiratoriska judehatare bryr mig om civila på riktigt, därför är jag kritisk mot Hamas och låtsas inte som att Israel är onda(missförstå mig inte, finns issues med Isreal, dels krigsbrotten och hur bosättningarna påverkar civila, högerextremism som också vuxit i samband med konflikten) och vill döda barn medan Hamas är frihetskämpar. Tror ni ens själv på dessa lögner??
Fan vad jag är trött på lögnerna som bara driver på kriget och skördar mer och mer offer. När ska man istället vara ärlig, släppa hatet och lösa situationen så civila ska kunna leva tryggt på bägge sidorna? Öppna era ögon, ni blir vilseledda och detta vilseledandet är det som fått palestinierna att hamna mitt i kriget och lida. Tycker riktigt synd om palestinierna som får gå igenom ett sådant helvete och bli exploaterade på detta vis.
Önskar att de får en fridfull framtid utan extremister som sätter dessa i en helvetisk situation, så Isreal också ska kunna lägga ner vapnen. En dag kommer freden & kärleken vinna mot hatet. Fan ta krig.
Judar, muslimer, kristna och ateister, ni är alla människor, ni har samma blod, varför hatar ni varandra? Sluta gå in i fällan som de onda vill. Människor ska kunna vara fredliga, intelligenta varelser. Vi ska utvecklats ifrån det stadiet som odjur befinner sig i. Vår intelligens, moral och känsloliv ska kunna göra oss till bättre än så här.
Ni som tror på Gud, ni borde väl förstå att Gud vill att mänskligheten ska välja kärlek, enas och att vi ska släppa sådana saker såsom olikheter, attribut, detaljer o.s.v.?
Vi är alla homo sapiens. Vi måste kunna bättre än såhär. Hur länge ska mänskligheten destruera sig själv? När ska vi utvecklas och bli civiliserade på riktigt?
En vacker dag kommer det inte finnas några krig, hat och lidande och världen & mänskligheten kommer blomstra. Drömmer om den dagen.