Citat:
Ursprungligen postat av
RutgerFuchs
Det som slår mig när jag ser intervjun är att Kamala framstår som väldigt "normal" - average-Jane.
Tror att man i USA efter Trump och Biden längtar efter en normal, kanske tom lite tråkig president. Man är mäkta trött på alla skandaler som tog upp allt utrymme runt de båda herrarna. Reps hade haft större chans om de valt en annan kandidat än Trump.
Exakt.
Det går knappt ens att föreställa sig ett svenskt val med en sån kandidat till stadsministerpost.
Harris är som en svalkande bris gentemot hans enmansshow.
Hur folk ens kan rösta på honom är gör mig en gåta, välja en så uppenbart p-störd och dyrka hans dårskap...
Ser det som fullt begripligt att sansade republikaner vänder honom ryggen.
Han är som en sekt som parasiterar på partiet..
Att Harris var laidback i intervjun misstänker jag är en ren strategi, att hon inte bjöd på lika stort glädjepåslag som på rally eller DNC.
Hon bjöd samtidigt inte heller Trump på värst mycket att tugga på ramarna inför kommande debatt.
Han har varit osedvanligt soft efter intervjun, kanske ser henne som ett enkelt byte rent av.
Hon förefaller han en mycket målmedveten kampanj i ryggen och jag tror det är en strategi.
Normal inför allmänheten, en stark kontrast vs Trump och jag tror Trump svalde betet och underskattar henne inför debatten för hon gissningsvis kommer ta en mer tydlig ÅK-roll.
Har svårt att tro att hon håller tillbaka då.
Hon kan vara satans så vass i den rollen.