Citat:
Ursprungligen postat av
Laszlo Kovacs
Den där Samhallstjejen framstår som den vettigaste personen som någonsin figurerat på Dumpen, trots att hon är efterbliven.
Samhallstjejen: Vi kan ses, umgås, fika och så.
Fiskaren: Knulla!
Samhallstjejens pojkvän: Knulla!
Samhallstjejens manliga kompis: Knulla!
Vettefan om jag tyckte det här var ok. Läste visserligen hastigt, men fiskaren kändes klart mer drivande än Samhallstjejen och krävde till och med sex för att de skulle ses. Ska en efterbliven verkligen förväntas kunna hantera sån press? Eller missade jag någonting i chatten där hon visar en mer beräknande sida?
Tydligen har det inkommit tips till Dumpen om att hon aktivt sökt unga tjejer för nakenbilder och annat. Men ja, jag håller med. Hon framstår som vettig i jämförelse med många andra. Trots intellektuell funktionsnedsättning. #473
Citat:
Ursprungligen postat av
Furofsteel
Ja det är uppenbart att paret #473 är intellektuellt funktionsnedsatta. Men de är tydligen också gränslösa i sitt sexuella beteende och borde bli hårt hållna av någon vårdinrättning. Får lite känslan av att om inte samhället tar sitt ansvar här kan vi snart ha att göra med ett par som ogenerat går runt och tafsar på ”sctachonen” och frågar folk om de kan få se deras fitta.
Ja, sexuellt gränslösa. Visst är det så. Men ändå en publicering som skaver. Jag fattar inte varför Dumpen blurrade det där äcklet i permobil (#103) som uppenbarligen begått övergrepp men inte det här paret. Jag gissar att det finns kontaktpersoner inom LSS, boendestöd eller liknande som man bör prata med. #473