2024-08-29, 10:42
Medlem
QuantumQuills avatar
Aik: Vi jobbar inte längre med Universial.

Också Aik: https://x.com/FotbollFabriken/status/1829070419468378221
Senast redigerad av QuantumQuill 2024-08-29 kl. 10:50.
2024-08-29, 11:02
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QuantumQuill
Aik: Vi jobbar inte längre med Universial.

Också Aik: https://x.com/FotbollFabriken/status/1829070419468378221
Sålänge era scouting resor ser ut enligt nedan tycker jag du ska hålla käften.

https://m.youtube.com/watch?v=Ddy91eN9c0Q

Your name is Toby
2024-08-29, 11:08
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Sålänge era scouting resor ser ut enligt nedan tycker jag du ska hålla käften.

https://m.youtube.com/watch?v=Ddy91eN9c0Q

Your name is Toby
Lite väl svag comeback Tue
2024-08-29, 11:09
Medlem
Teus avatar
Citat:
Lite väl svag comeback Tue
3 bokstäver och ändå lyckas du inte få det rätt. Nåväl, att Fanne reppas av Universal är knappast en nyhet.

Kul för övrigt hur alla andra klubbar kan fortsätta göra affärer med Universal utan att någon säger ett skit.
2024-08-29, 12:12
Medlem
Lundbondens avatar
Att vi gick miste om CL pengarna blev inte hela världen när vi håvat in ca 175 miljoner på Nanasi och Cornelius. Från EL lär vi väl håva in ca 100 miljoner?
Senast redigerad av Lundbonden 2024-08-29 kl. 12:21.
2024-08-29, 13:23
Avslutad
Korkade supportrar som gör allt för att jaga likes... I kommunikén AIK släppte i samband med "Universalhärvan" skrev man klart och tydligt att för de spelare som representeras av Universal skulle allt fortsätta som vanligt. Det är nya förvärv som man inte kommer göra affärer kring.
2024-08-29, 13:37
Medlem
eternussermos avatar
Vad har hänt med fotbollsälskarna, det verkar som att många nu hellre ser fram emot kvartalsrapporten än nästa match....
2024-08-29, 13:42
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
Vad har hänt med fotbollsälskarna, det verkar som att många nu hellre ser fram emot kvartalsrapporten än nästa match....

Vill ingen behålla bra spelare längre, tänker jag.
2024-08-29, 13:42
Medlem
Teus avatar
Citat:
Kan man inte längre stoltsera med högst publiksnitt får man hitta något annat att skryta om.
2024-08-29, 13:44
Medlem
Citat:
Det är media som har en tendens att prata om hela paketets värde när rykten uppstår. Men det är bara intressant att reflektera över när Bajen säljer sina spelare...

Jaha. Visst, jag är inget större fan av bruttosummor om vi snackar bonustyngda övergångar men var och en får väl tyda sanningshalten i det som rapporteras. I det här fallet synar jag lite grann, men vi får se. Som nån skrev är det tur att vi har årsredovisningar. En annan övergång jag tycker ska bli intressant hur den bokförs mer i nettosiffror är Yalcouye.

Jag har å andra sidan hört få säga 30-miljonersförsäljningen när vi sålde Wessam Abou Ali. Men dealen var av allt att döma €2M+750k vilket är 31 miljoner. Med tanke på att han vunnit liga, CL och skytteliga lär dom där bonusarna för ovanlighetens(?) skull också mer eller mindre kickat in. Men det får vi också se(nåja, nånting iaf) på årsredovisningen!
2024-08-29, 14:32
Medlem
Har inkompeten visat sig ännu en gång i Göteborg?
Man har inte råd att värva Edvardsen utan man lånar in en psykiskt svag individ som inte spelat fotboll på åratal.
Det känns som Mild och c/o fått småpengar för Malick.
2024-08-29, 14:39
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
En stark ekonomi ger ett starkt lag. Ett starkt lag ger vinster på planen.

Förstår att folk som är vana vid Bajenpengar har svårt att greppa konceptet.
Citat:
Ursprungligen postat av aec
Har inkompeten visat sig ännu en gång i Göteborg?
Man har inte råd att värva Edvardsen utan man lånar in en psykiskt svag individ som inte spelat fotboll på åratal.
Det känns som Mild och c/o fått småpengar för Malick.
Vad har jag missat? Vem har Blåvitt värvat?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in