2024-08-29, 12:24
Medlem
TheKhurgans avatar
Kan inte folk lösa saker själva längre? Måste de dra in polisen och pappa staten i allt som händer i deras tråkiga liv?

Hon ska väl vara glad att hon har en fin rumpa som folk vill tafsa på.
Om 20 år är den hängig och sladdrig, då skulle hon bli helt till sig i trosan om någon kom fram och grabbade tag.
Citera
2024-08-29, 12:25
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av molliesmille
HUR gammal?
Var ute och festade sent 80-tal till tidigt 2000-tal...
Citera
2024-08-29, 12:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PissBuss
För tillfället är det palestinasolidaritet som främst används för att beskära grundläggande friheter.

Om du har svårt att inte ta andra människor på röven utan att fråga först så bör du kontakta din vårdcentral och berätta det så att du kan få behandling.

Jag tror att det vore bra om du lät bli det.
”Hej… ursäkta mig, men jag undrar om jag skulle kunna få smeka dig på rumpan? För att undvika eventuella rättegångar så frågar jag självklart, ja.. du förstår tihihi”.

I vilken normal värld sker denna interaktion? Det är oerhört avtändande beteende. Men det är väl det ni vill ha, en värld där ingen man vågar närma sig. Äckliga feminister.
Citera
2024-08-29, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoaquinGuzman
Har du någon uppfattning om ifall det generellt "åligger" det ena könet att vara mer initiativtagande vid sexuella situationer? Nyfiken på ditt svar.

Jag tror du måste inse att alla kvinnor inte har samma upplevelser som du. Sedan förstår jag att i vissa miljöer och under vissa omständigheter så kommer kanske inte människans bästa beteenden fram.

Intressant fråga. Har med tiden insett att jag utsatts för väldigt gammalmodig uppfostran. Växte upp med Mors historier hur hon valde mellan von Schmalensee (kortväxt), Beck-Friis, Abelin etc. Utan att reflektera över det fick jag med modersmjölken uppfattningen att kvinnan är som en sockerbit män flockas omkring. Synd. Nu vet jag att Malle gick fram till Leif på vernissage på Moderna Museet och frågade varför han hade så ledsna ögon. Det ledde till äktenskap. Annan kvinna gick fram till Jörn Donner med frågor - ja hon är journalist så det var ju på sin plats. De fick trettio år tillsammans och två barn. Hur kunde inte mitt liv ha blivit om jag inte bara väntat på "att bli uppbjuden?"
Citera
2024-08-29, 12:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Logique88
Hur vet du det?
Trump var ett exempel som dementerade ditt påstående om att maktmän är mer sofistikerade.

De som kom i min väg - valde aldrig att bosätta mig i USA:
Citera
2024-08-29, 12:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rat1
Så på en fest och du blir åtalad?
Pajasland, inget mer, inget mindre
Nej så jävla rätt. FY FAN. Hänt mig så npnga gånger när jag fick nog och klappade till äcklet så var det jag som åkte ut från krogen. Män ska hålla sina äckliga händer ifrån våra rumpor. Dett så jävla bra

Allt har inte blivit sämre i Sverige tydligen.
Citera
2024-08-29, 12:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Var ute och festade sent 80-tal till tidigt 2000-tal...

Vi har uppenbarligen olika referensramar. (Min peak var på 60-talet).
Citera
2024-08-29, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CalzoneItalia
Hade aldrig hänt när jag var 20 år. Då kunde man klämma både här och där på brudarna och var aldrig någon som anmälde något . Och vad jag vet inga brudar som tagit skada av det senare i livet . Det är nya tider nu eller som Nationalteatern sjöng " Vi är barn av vår tid" .

Tackar min lyckliga stjärna att jag inte är ung idag .
Det där är bara vad du tror. INGEN SKULLE BRY SIG OM MAN ANNÄLDE FÖR. DETTA ÄR SÅ VRA INGEN VILL HA ER ÄCKEL HÄNDER PÅ RUMPAN. TEJER TEG OCH LED. PETA PÅ MIG OCH KOMMER FP EN HURRING. DET KOMMER GÖRA ONT.
Citera
2024-08-29, 12:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rat1
Antar hon ångrade sig när pojkvännen fick reda på att hon låtit någon stå och hålla om henne och smeka lite på hennes rumpa.
Legg av ditt slem.
Citera
2024-08-29, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av St0ny
Fyfan, jag smekte en kvinna på stjärten igår på krogen, vilken jävla kriminell jävel jag är!

Men det kanske är ok om man är snygg, så som jag är? För hon gav mig sitt nummer i slutändan.

Som någon skrev innan, detta är för att splittra folket.
Jsgdet är du ett slem äckel. Peta på min rumpa och du kommer få ont.
Citera
2024-08-29, 12:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PyjamasXL
Vafan är det för fel att smeka en tjej på skinkan?
Dom vill inte ha din äckliga hand där. SÅ LÅT BLI!
Citera
2024-08-29, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheKhurgan
Kan inte folk lösa saker själva längre? Måste de dra in polisen och pappa staten i allt som händer i deras tråkiga liv?

Hon ska väl vara glad att hon har en fin rumpa som folk vill tafsa på.
Om 20 år är den hängig och sladdrig, då skulle hon bli helt till sig i trosan om någon kom fram och grabbade tag.
Man är inte glad att få en klapp på rumpan. DET SKA HA KONSEKVENSER. FATTA
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in