2024-08-27, 19:41
Medlem
Hundvisslarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
https://www.newsweek.com/taylor-swift-swifties-kamala-harris-election-2024-1944548

Problemet är du likt alla andra i MAGA sekten är så faktaresistenta så det är otroligt lever i en egen bubbla och tron alla är MAGA, Problemet är bara denna gång har du så fel så din kompass snurrat sig dubbelt runt men du vill inte inse ens hur det ligger!
Taylor Swift är demokrat ut i fingerspetsarna sedan vad MAGA sekten gör på AI bilder så sektens medlemmar köper en falsk story är du ultimata beviset på, Lägg ned walk on för du har förlorat likt de övriga MAGA personer!

Citat:
Ursprungligen postat av develi
Ideologiska skyddslappar är då likställt med att dra högerextrem smörja från 2016 ur röven och försöka återvinna det 2024.

Högerextrema Maga har redan kört detta race och det är lika meningslöst som att försöka vinna ett travlopp med en död häst.

Btw. Glöm inte kolla swifties för Kamala ikväll då de har sin gathering.

Så är det och de är lika fyrkantigt förutsägbara som sin orange guru.
Han kör också gammal skåpmat.
Jag noterar att ingen av er är kapabla att bemöta ett enda av mina fem hårt slående argument för att Swift är closet-MAGA.

Ytterligare en dag har nu passerat utan endorsement för Kamala.

Edit: Vi får lägga till det berömda fotot där Swift tar tydligt avstånd från dark Kamala. Mer talande bild står icke att finna.
Citera
2024-08-27, 19:44
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hundvisslaren
Jag noterar att ingen av er är kapabla att bemöta ett enda av mina fem hårt slående argument för att Swift är closet-MAGA.

Jo vi har redan sagt men du är faktaresistent MAGA, Sedan nej Swift är vare sig closet MAGA eller open MAGA eller MAGA överhuvudtaget så sluta fantisera!
Citera
2024-08-27, 20:01
Medlem
develis avatar
Citat:

Edit: Vi får lägga till det berömda fotot där Swift tar tydligt avstånd från dark Kamala. Mer talande bild står icke att finna.
Lägg ner dina exceptionellt löjlija trollfasoner.

Jag har redan bemött att hon alltid röstat Demokrat, aldrig gillat Trump, alltid värnat om politik han inte står för.
... Samt att du försöker köra recycling och återvinna högerextrem smörja via att hon inte uttalat sig politiskt.
Same, same as before 2018.

Njut nu av hur swifties samlar in pengar ikväll - Trumps försök med AI lär inte generera nåt.
Citera
2024-08-28, 00:07
Medlem
Hundvisslarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Lägg ner dina exceptionellt löjlija trollfasoner.

Jag har redan bemött att hon alltid röstat Demokrat, aldrig gillat Trump, alltid värnat om politik han inte står för.
... Samt att du försöker köra recycling och återvinna högerextrem smörja via att hon inte uttalat sig politiskt.
Same, same as before 2018.

Njut nu av hur swifties samlar in pengar ikväll - Trumps försök med AI lär inte generera nåt.
Samlar de in pengar i Swifts namn? Låter som en klassisk scam.
Citera
2024-08-28, 01:19
Medlem
develis avatar
Citat:
Do vara mikket dum i huvudet?
Sibylla vil järna trolla bort dig.
Swifties for Kamala.
Kursiverade för att underlätta.

Om nu Swift hade haft nåt emot detta så hade hon nog hört av sig för länge sen.

Åh, men hon sa ju inget till Trump?
Han pudlade.
"AI is always very dangerous in that way."

För övrigt kör hon samma approach som Harris.
Ignorera gamla snuskhumrar vars yttersta mål är att provocera fram en reaktion.

Så, då är det utrett.
Citera
2024-08-28, 02:20
Medlem
develis avatar
Se där ja, swifties call är med Carol King som gäst:

"Swift inducted King into the Rock n’ Roll Hall of Fame in 2021, performing a cover of “Will You Still Love Me Tomorrow” and calling her “the greatest songwriter of all time.”

https://variety.com/2024/music/news/carole-king-swifties-for-kamala-call-1236119777/
Citera
2024-08-28, 07:48
Medlem
klybans avatar
Citat:
Okey, hur ska denna klassiska scam gå till då?
Det vi vet är att detta är inget nytt och vad finns för klagomål på de tidigare om att ha varit scams?
Citera
2024-08-28, 09:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Okey, hur ska denna klassiska scam gå till då?
Det vi vet är att detta är inget nytt och vad finns för klagomål på de tidigare om att ha varit scams?

Scamen går till såhär: Man samlar ihop pengar som FAKTISKT går till Kamalas kampanj. Och ju mer pengar som går dit desto mer kan hon kampanja och desto mer folk når hon ut till som går ut och rösta. Och det vet vi ju att ju fler som går och röstar desto sämre går det för Trump.
Och det är ju faktiskt rent förräderi att oppositionen ens har mage att försöka vinna över Trump- det måste ju vara fusk om så sker.

För vi vet ju att Trump är den mest populäre och ofelbare president som nånsin gått i ett par skor.
Alltså- om oppositionen samlar pengar till nåt annat än Trump så är det Scam och högförräderi!
*illa dold ironi*
Citera
2024-08-28, 09:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TageBanan
Scamen går till såhär: Man samlar ihop pengar som FAKTISKT går till Kamalas kampanj. Och ju mer pengar som går dit desto mer kan hon kampanja och desto mer folk når hon ut till som går ut och rösta. Och det vet vi ju att ju fler som går och röstar desto sämre går det för Trump.
Och det är ju faktiskt rent förräderi att oppositionen ens har mage att försöka vinna över Trump- det måste ju vara fusk om så sker.

För vi vet ju att Trump är den mest populäre och ofelbare president som nånsin gått i ett par skor.
Alltså- om oppositionen samlar pengar till nåt annat än Trump så är det Scam och högförräderi!
*illa dold ironi*

Och fixar vatten till folk som köar till att få rösta. Fy vad elakt att underlätta att folk ska orka rösta.
Citera
2024-08-28, 09:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ardathbey
Och fixar vatten till folk som köar till att få rösta. Fy vad elakt att underlätta att folk ska orka rösta.

Det är det jag säger- högförräderi!
Citera
2024-08-28, 10:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TageBanan
Det är det jag säger- högförräderi!

Ja fy fan, och så har Kamala snott gränspolitiken om att den ska stärkas. Det är ju jättehemskt när alla vet att Trump har paxat.

Taylor Swift ligger lågt. Det är länge kvar till valet.
Citera
2024-08-28, 10:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Huggig
Ja fy fan, och så har Kamala snott gränspolitiken om att den ska stärkas. Det är ju jättehemskt när alla vet att Trump har paxat.

Taylor Swift ligger lågt. Det är länge kvar till valet.

Swift kanske blir Oktober-surprisen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in