2024-08-24, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Svårt att hålla reda på alla deras resor, men det har ju pratats om Dubai, spelande, får inte spela där, tidigare i alla fall och nej, jag vet inte var, hur eller varför.

Det är svårt att veta något om något. Man ska tro på Chrippa sen ska man inte det och sen ska man det igen.
Vanliga människor får kristallsjukan av detta.
Tror man på Chrippa så blir vissa arga för att man trodde på honom och då också trodde att Linnéa var den Chrippa sa.
Sen var det inte sant. Chrippa hade ljugit och då började folk inkl mig bli väldigt arg på Chrippa som anklagat Linnéa för något hon inte gjort och då blev vissa arga för att man trodde på det.

Nu blir samma personer arga för att andra inte tycker som dom som enligt sig själva vet allt om detta. Det tror jag naturligtvis inte på.

Nu har det gått så långt att det åberopas ondska.
Till och med önskas död och någon sitter snart och tillverkar voodoo-dockor samt kokar soppa på ögon och kräldjur under messande och det luktar svavel.
Senast redigerad av 111-111 2024-08-24 kl. 22:43.
Citera
2024-08-24, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Det är svårt att veta något om något. Man ska tro på Chrippa sen ska man inte det och sen ska man det igen.
Vanliga människor får kristallsjukan av detta.
Tror man på Chrippa så blir vissa arga för att man trodde på honom och då också trodde att Linnéa var den Chrippa sa.
Sen var det inte sant. Chrippa hade ljugit och då började folk inkl mig bli väldigt arg på Chrippa som anklagat Linnéa för något hon inte gjort och då blev vissa arga för att man trodde på det.

Nu blir samma personer arga för att andra inte tycker som dom som enligt sig själva vet allt om detta. Det tror jag naturligtvis inte på.

Nu har det gått så långt att det åberopas ondska.
Till och med önskas död och någon sitter snart och tillverkar voodoo-dockor samt kokar soppa på ögon och kräldjur under messande och det luktar svavel.

Ja, det är skrämmande vad saker kan göra med människor..
Citera
2024-08-24, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Det var inte Linnea som ringde dit polisen.
Det var inte Linnea som anmälde misshandel med bilder.

Linnea bad sin vän komma över. Vännen ringde istället polisen.
Polisen kommer dit, Linnea säger att hon inte är frihetsberövad och inte misshandlad. Polisen tar ändå med sig chrippa pga misstänkt misshandel.
På stationen så tar det ett tag av förhör innan Linnea tillslut erkänner misshandel.
Polisen fotograferade själva Linneas blåmärken, det var inte Linneas bilder.

Vilka anklagelser drog chrippa tillbaka?

Jag skrev att Linnea fick dit polisen. Vännen ringde väl polisen för att Linnea påstod en massa saker?

Såg ett klipp i dag där de sa att bara de vet sanningen om vad som hände. Så då är ju ingenting de sagt sant eftersom om det var sant så skulle vi ju veta. Så ja, de har tagit tillbaka allt de sagt.
Citera
2024-08-24, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Ja, riktigt sjuka människor
Hur fan kan man vara så sjuk I huvudet så man försöker få någon fängslad i Saudi för saker som är fullt lagliga i Sverige.

Hoppas den eller de krypen får en plågsam död och att karma kommer snart

Detta måste vara ett av dina mest korkade inlägg någonsin, och det säger en hel del. Du anser alltså att man förtjänar att dö om man anmäler någon som begår ett brott. Gäller det i Sverige också eller?
Citera
2024-08-25, 00:05
Medlem
https://www.youtube.com/watch?v=xQvyIlmpnc0

Chrippa och Linnea förklarar att det är bara de som vet vad som hände före nyårs och efter. Så då är inget sant då? För annars skulle vi ju vet för att de har sagt sanningen. Men de har alltså ljugit.

Linnea förklarar också hur jobbigt det är att sitta i häkte. Och GW är inblandad.
Citera
2024-08-25, 00:57
Medlem
Horrorgrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Det var inte Linnea som ringde dit polisen.
Det var inte Linnea som anmälde misshandel med bilder.

Linnea bad sin vän komma över. Vännen ringde istället polisen.
Polisen kommer dit, Linnea säger att hon inte är frihetsberövad och inte misshandlad. Polisen tar ändå med sig chrippa pga misstänkt misshandel.
På stationen så tar det ett tag av förhör innan Linnea tillslut erkänner misshandel.
Polisen fotograferade själva Linneas blåmärken, det var inte Linneas bilder.

Vilka anklagelser drog chrippa tillbaka?

https://youtu.be/wqc9k-_k1O0?si=K_BB94UqE4SyUUS5

Här finns alla bevis. Från pajasens mun själv.

Håll käften nu snälla.
Senast redigerad av Horrorgram 2024-08-25 kl. 01:00.
Citera
2024-08-25, 01:31
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Horrorgram
https://youtu.be/wqc9k-_k1O0?si=K_BB94UqE4SyUUS5

Här finns alla bevis. Från pajasens mun själv.

Håll käften nu snälla.
Varför tror du Chrippa talar sanning i videon du länkade till och att han ljuger i en senare video där han säger att allt han sa i Anjos video var lögn, när han säger att Linnea inte slagit lilla C, osv?
Varför är du så selektiv i när du tror chrippa talar sanning och när du tror chrippa ljuger?
Varför tror du bara Chrippa talar sanning när det passar din agenda, och att han ljuger när han säger saker som inte passar din agenda?

Håll käften snälla.

Tillägg: sen när blev Chrippas ord bevis? enligt din logik är det då bevisat att Linnea inte slagit lilla C eftersom Chrippa sagt att hon inte gjort det.
Senast redigerad av Dopy 2024-08-25 kl. 01:33.
Citera
2024-08-25, 01:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Ja, ansvaret ligger ju på honom att inte göra det från början, ingen annan.
Så nu har han ett ansvar? Varför ringer folk hotellet då?

Samarbetspartners till hatsekten drar öronen åt sig, hejja företag som står upp mot mobbning.
Citera
2024-08-25, 02:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Så nu har han ett ansvar? Varför ringer folk hotellet då?

Samarbetspartners till hatsekten drar öronen åt sig, hejja företag som står upp mot mobbning.

Alla har väl ett ansvar? Även han!
Varför ska han kunna lalla runt och göra vad han vill, utan konsekvenser, när han gör fel?
Hur ska jag kunna veta det? Jag har inte ringt.
Senast redigerad av Urtavlan 2024-08-25 kl. 02:07.
Citera
2024-08-25, 02:18
Medlem
Citat:
Dubai är inte att leka med. Har han spelat, vilket jag inte vet, så är han dummare än dummast.

Kräket ska skyddas till varje pris.

Att följa lagar och förordningar i det land man befinner sig, det gäller tydligen alla utom Skabbräven. Han är som en svettig arab som tror att sharialagar gäller i Sverige.

Synd att han inte hann streama bara, folk borde ha låtit honom gå i samma fälla som med raskklippen på Twitch.
Citera
2024-08-25, 02:21
Medlem
PyjamasXLs avatar
Men snälla!

Sitter verkligen folk och lyssnar på detta!?

https://www.youtube.com/watch?v=iSQdZnAoQxY
Citera
2024-08-25, 02:25
Medlem
Citat:
Det jag tror, med betoning på tror, är att han har slagit henne. Jag tror att hon var ärlig i sitt förhör. Jag tror att det är därför det blev 12 dagar.

Det finns noll anledning att inte tro på Linnea, åklagare, polis och rättsläkare.

"Fact God" cluee sammanfattade det tydligt här (27 minuter in):
https://pixeldrain.com/u/BRGFsDc2

Mirror:
https://gofile.io/d/E5rnJZ
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här