2024-08-23, 03:15
Medlem
Whatelseshouldis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frostpunk
Det är inte konstigt att han blev klippt efter några år. De vanligt. Först har han gömt sig bra sen hämnas man inte direkt. Man tar sin tid om man är smart.

Citat:
Han gömde sig .. va ute bara när han hade 10 grabbar med sig. Berga vågade han knappt inte visa sig i.

Det gjorde han inte. Han gick öppet och ensam på sin gata där han stod öppet folkbokförd. Inte ett dugg gömd.
Citera
2024-08-23, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lkpg1233
En teori är att M*rdan samarbetade med @dn@n (BO ekholmen) och med sh@pp@ (BO Skäggetorp, 29 december), för att klippa H@w@jin (BO kebabstället skäggetorp).

Sh@pp@ klippt, @dn@n klippt och nu m*rdan klippt. Mjöligtvis hämnd efter h@w@jin?
Enda konstiga är att m*rdan blev klippt så pass sent?

Har pratats om foxtrot. M*rdan kanske haft beef med de?

Hur som haver så låg inte M*rdan bakom mordet i Ekholmen

detta stämmer delvis med vad jag har hört exkl att M samarbetade med dom att ta kol på H. BO ekholmen, BO skäggetorp och BO lambohov är vad jag har hört hämd från bandidos sida.

tror inte M hade någon del i mordet på H, kan givetvis ha fel dock.
Citera
2024-08-23, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Whatelseshouldi
Det gjorde han inte. Han gick öppet och ensam på sin gata där han stod öppet folkbokförd. Inte ett dugg gömd.

Han var en fegis... Han gömde sig för alla.
Citera
2024-08-23, 18:54
Medlem
KonungensRiddares avatar
Citat:

Jag ser att du är ny på FB och verkar veta allt. Berätta mer! Vi som inte bor i Linköping är så nyfikna på vad ni vet....
Citera
2024-08-23, 20:33
Medlem
anonymfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Myzkoppen
Känner att någon borde ha listan eftersom det stod ”sprids på sociala medier”….?

Jag har listan men vet inte om det är relevant i tråden eftersom BO inte står med.
Citera
2024-08-23, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anonymfan
Jag har listan men vet inte om det är relevant i tråden eftersom BO inte står med.

Varför skulle den inte vara relevant?
Upp med den om du nu verkligen har den.
Citera
2024-08-23, 23:32
Medlem
anonymfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rullbulle1
Varför skulle den inte vara relevant?
Upp med den om du nu verkligen har den.

https://ibb.co/RhpsqG4
Citera
2024-08-23, 23:49
Medlem
Merd@n var en stabil kille, tråkigt det slutade sådär.
Citera
2024-08-23, 23:56
Medlem
Lär nog pangas en hel del och ganska bra inom kort nu som hämd..
Citera
2024-08-24, 17:09
Medlem
Whatelseshouldis avatar
Citat:

Ja eller hur.... Det var därför han vistades i och fritt utanför lägenheten på den adress som var öppen för alla att söka upp på 4 sekunder.
Han rörde sig kanske i grupp i Berga men det är ett annat område.
Citera
2024-08-24, 17:19
Medlem
Whatelseshouldis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Naacashrunge3334
Förstår inte hur ni fått för er att M@rdan har varit någon slags ”ledare” han var avdankad sen flera år tbx, blev orelevant ungefär samtidigt som han blev skjuten av Soldaten för flera år sedan. Ang vem som är häktad så vet alla redan vem det är, som jag skrev innan så är detta en intern uppgörelse

Inte konstigt att folk tror det eftersom tidningarna skrev "ledargestalt" och l"edarroll" mm.
Citera
2024-08-24, 22:06
Medlem
4m4nd4s avatar
Till er som säger att han inte var någon ledare, eller att han var avdankad och inte betydde något längre i den kriminella världen:

Varför sköts han då? Man skjuter väl ingen som saknar inflytande? Något måste han väl ha gjort?

Som jag skrivit tidigare så har jag ingen som helst koll på den här delen av samhället, men jag tycker att det är intressant och samtidigt skrämmande. Därför följer jag den här tråden. Det är liksom allt från att han var en fin snubbe till att han var ett jävla arsle, och sedan att han var en ledare till att han är var nolla.

Jag gissar att det är ett par stycken i tråden som kände honom privat och anser att han var en fin man. Men andra inlägg motsäger det. Jag försöker få en bild. Men det är svårt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in