2024-08-06, 00:53
Medlem
Konstigt att hon bara lagt sitt kommande imperium på is, hon skröt ju om det i "Sommar". Hon verkar dock hantera tillvaron rätt bra , trots att det blev Bianca som skapade imperiet. Hon har nog mognat, lugnat ner sig och är tillfreds
Citera
2024-08-06, 05:11
Avslutad
Är hon fortfarande snygg?
Citera
2024-08-06, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Konstigt att hon bara lagt sitt kommande imperium på is, hon skröt ju om det i "Sommar". Hon verkar dock hantera tillvaron rätt bra , trots att det blev Bianca som skapade imperiet. Hon har nog mognat, lugnat ner sig och är tillfreds

Hon har ju startat Iamastar AI agency men vet inte hur det går. De har slutat uppdatera sin Instagram då de fick väldigt mycket kritik.
Även hennes egen Ai Gabrielle har lagt sin IG på is. Så mycket fel på bilderna. Hahaha
Citera
2024-08-06, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagandeBjornen
Är hon fortfarande snygg?

Gå in själv på bloggen el IG och bedöm själv.
Citera
2024-08-06, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dagflickan
Hon har ju startat Iamastar AI agency men vet inte hur det går. De har slutat uppdatera sin Instagram då de fick väldigt mycket kritik.
Även hennes egen Ai Gabrielle har lagt sin IG på is. Så mycket fel på bilderna. Hahaha

Så mycket företag mm som hon startat och sen inte blir nått med.
Hon skryter om att hon minsann startat si o så många företag. Jaja starta är väl inget. Men de ska funka o växa också.
Citera
2024-08-23, 22:11
Medlem
Den omtalade lyxkryssningen blev till en Finlandskryssning med Bingo Rimér, Julia Franzén och systrarna Graaf 😂 Och mitt i allt ska hon ha en liten vett och etikettskola. Hahaha
Citera
2024-08-24, 11:15
Medlem
Soffpotatis1357s avatar
Citat:
Den omtalade lyxkryssningen blev till en Finlandskryssning med Bingo Rimér, Julia Franzén och systrarna Graaf 😂 Och mitt i allt ska hon ha en liten vett och etikettskola. Hahaha

Finlandskryssning?
Citera
2024-08-24, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Soffpotatis1357
Finlandskryssning?

Ja inte bokstavligt utan bildligt. Isabella pratade innan om att allt skulle vara så lyxigt och hur viktigt det var med rätt outfit osv. Sen slutade det med att barn och en trollkarl underhöll samt en galen Bingo som klättrade på inredningen och hade träskor och mask över ansiktet. Haha.. Den lyxiga resan graderades genast ned.
Citera
2024-08-24, 13:14
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Kryssning? De verkar vara i Spanien och roa sig allihop. Vet inte om det är Bingos hus. Några barn har inte setts till.
Citera
2024-08-24, 13:20
Medlem
Soffpotatis1357s avatar
Citat:
Ja inte bokstavligt utan bildligt. Isabella pratade innan om att allt skulle vara så lyxigt och hur viktigt det var med rätt outfit osv. Sen slutade det med att barn och en trollkarl underhöll samt en galen Bingo som klättrade på inredningen och hade träskor och mask över ansiktet. Haha.. Den lyxiga resan graderades genast ned.

Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Kryssning? De verkar vara i Spanien och roa sig allihop. Vet inte om det är Bingos hus. Några barn har inte setts till.

De är väl i Grekland. Jag har inte sett något som skulle göra det mindre "lyxigt". Nu tittar jag iofs nästan aldrig på vloggar och händelser och liknande. Läser sällan hela inlägg på bloggar heller då det blir så långrandigt många gånger, så kan ha missat det. Det enda jag såg var vuxna på middag och stadsbilder från grekiska miljöer.
Citera
2024-08-24, 18:40
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
De är väl i Grekland. Jag har inte sett något som skulle göra det mindre "lyxigt". Nu tittar jag iofs nästan aldrig på vloggar och händelser och liknande. Läser sällan hela inlägg på bloggar heller då det blir så långrandigt många gånger, så kan ha missat det. Det enda jag såg var vuxna på middag och stadsbilder från grekiska miljöer.
Ok Grekland! Men var/är Bella ens med? Hon brukar väl inte umgås med det gänget?
Citera
2024-08-24, 18:51
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Här är korrekt info. Det var en bit ifrån Ålandsbåten, men med systrarna Graaf ombord kan man lätt tro det.
https://nyheter24.se/amp/noje/kandisar/1317468-ninjamasker-och-lyxyachter-sa-ar-svenska-kandisarnas-semester
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in