Citat:
Ursprungligen postat av
Hovslättsmannen
Jesus christ, vilken jävla snitch. "Min pappa är polis"-typen. Lovar att du fick massor med stryk på skolgården, och aldrig fattade varför.
Vanligtvis brukar jag inte anmäla inlägg oavsett hur efterblivna de är på Flashback, men jag har fått tillräckligt många välformulerade inlägg borttagna så det görs mot mig hela tiden.
Och nej, jag var den där snälla lugna typen som växt upp i en våldsam miljö och tränat ett flertal olika sporter och två kampsporter, så jag var den som spöade folk på skolgården, vad det nu har för betydelse. Den här världen är full av idioter med uppblåsta egon som felaktigt tror att snällhet är samma sak som svaghet.
Sen var det clownen som hotade att rapportera min sakliga bedömning av hans värdelösa propaganda och som inte ens kunde bemöta TS inlägg till den nivån att han i princip hotade honom för att inte vilja gå med i hans ideologiska krig, så jag vet inte varför du gnäller på mig och inte på honom, men helt ärligt bryr jag mig inte, och du slösar också bort trådens syfte med ditt värdelösa inlägg.